HONZA83 Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 To nevim, koupil jsem to už tak, já vim, chyba :-) a nic jsem ohledně čipu k tomu nedostal. Po koupi to občas zakolísalo, od té doby se to stupňovalo :-( nevim tedy co vše už jsi zkoušel, ale pokud ti motor běží nepravidelně, tak bych zkusil nechat zkontrolovat ev. si vypůjčit nový nebo dobrý díl: snímač teploty chladící kapaliny, snímač teploty nasávaného vzduchu. Pokud ti motor vysazuje tak kabely k pal.čerpadlu můžou mít špatný kontakt, ucpaný pal.filtr, vadné pal.čerpadlo, vadné vstřikovací ventily. Pokud motor špatně reaguje na plyn, tak asi netěsnosti u sání, nebo v palivové soustavě. Taky bych kouknul na škrtící klapku v jakém je stavu, možná i lambdy. Tak snad jsem trochu pomohl. Dej vědět jak jsi pochodil. Nebo co máš konkrétně za problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 nevim tedy co vše už jsi zkoušel, ale pokud ti motor běží nepravidelně, tak bych zkusil nechat zkontrolovat ev. si vypůjčit nový nebo dobrý díl: snímač teploty chladící kapaliny, snímač teploty nasávaného vzduchu. Pokud ti motor vysazuje tak kabely k pal.čerpadlu můžou mít špatný kontakt, ucpaný pal.filtr, vadné pal.čerpadlo, vadné vstřikovací ventily. Pokud motor špatně reaguje na plyn, tak asi netěsnosti u sání, nebo v palivové soustavě. Taky bych kouknul na škrtící klapku v jakém je stavu, možná i lambdy. Tak snad jsem trochu pomohl. Dej vědět jak jsi pochodil. Nebo co máš konkrétně za problém? jo, ještě jsem teď přečetl, že ti to nechytá za tepla, buď moc vysoký tlak v pal. systému (čili zkontrolovat tlak paliva, popř. vyměnit regulátor tlaku paliva), nebo ucpané či skřípnuté vratné vedení paliva mezi regulátorem tlaku a pal. nádrží (vyčistit ev. vyměnit vedení) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 jo, ještě jsem teď přečetl, že ti to nechytá za tepla, buď moc vysoký tlak v pal. systému (čili zkontrolovat tlak paliva, popř. vyměnit regulátor tlaku paliva), nebo ucpané či skřípnuté vratné vedení paliva mezi regulátorem tlaku a pal. nádrží (vyčistit ev. vyměnit vedení) No ty starty za tepla, ale prý to ten můj mechanik zkoušel a chytalo to, to je ejdno. Největší problém je to kolísání otáček, protože to při točení volantem a brždění najednou na volnoběh chcípne, protože si auto nestihne ty otáčky dost zvednout, naopak se stává, že to i po startu drží ty otáčky hodně vysoko, hlavně pokud za tepla to nechce chytnout a déle točim aby to pak chytlo, tak to drží otáčky vysoko nějakou dobu. Teď po odpojení a zapojení intercooleru to i dělá to že to otáčky stabilně drží na 350 asi, jsem zmaten z toho... V týdnu mi přijdou svíčky, filtry vzduchový i palivový a měnim olej, tak uvidíme. Zítra ještě zkusíme tu škrtící klapku propláchnout benzínem, tak uvidíme... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 No ty starty za tepla, ale prý to ten můj mechanik zkoušel a chytalo to, to je ejdno. Největší problém je to kolísání otáček, protože to při točení volantem a brždění najednou na volnoběh chcípne, protože si auto nestihne ty otáčky dost zvednout, naopak se stává, že to i po startu drží ty otáčky hodně vysoko, hlavně pokud za tepla to nechce chytnout a déle točim aby to pak chytlo, tak to drží otáčky vysoko nějakou dobu. Teď po odpojení a zapojení intercooleru to i dělá to že to otáčky stabilně drží na 350 asi, jsem zmaten z toho... V týdnu mi přijdou svíčky, filtry vzduchový i palivový a měnim olej, tak uvidíme. Zítra ještě zkusíme tu škrtící klapku propláchnout benzínem, tak uvidíme... no musíš zkoušet, kolísání otáček je jasný to jsem napsal, zkus ještě udělat zkoušku těsnosti potrubí, ať vyloučíš netěsnosti, jinak přeju hodně zdaru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 No ty starty za tepla, ale prý to ten můj mechanik zkoušel a chytalo to, to je ejdno. Největší problém je to kolísání otáček, protože to při točení volantem a brždění najednou na volnoběh chcípne, protože si auto nestihne ty otáčky dost zvednout, naopak se stává, že to i po startu drží ty otáčky hodně vysoko, hlavně pokud za tepla to nechce chytnout a déle točim aby to pak chytlo, tak to drží otáčky vysoko nějakou dobu. Teď po odpojení a zapojení intercooleru to i dělá to že to otáčky stabilně drží na 350 asi, jsem zmaten z toho... V týdnu mi přijdou svíčky, filtry vzduchový i palivový a měnim olej, tak uvidíme. Zítra ještě zkusíme tu škrtící klapku propláchnout benzínem, tak uvidíme... No já to vidím na zmatenou řídící jednotku. Asi špatně provedený čip. A vůbec by mě zajímalo jak chip snáší odpojení baterie. U sériovky to většinou nastartuje různé problémy. Husky ještě jsi tady nenapsal jestli jsi měl auto na diagnostine, tam můžeš vše rozluštit - pokud nějaké čidlo nebo jiná elektronika je na odchodu tak by to mělo být uloženo v registru závad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 No zítra snad zkusim ten VAG, kamarád má z aukra kabel a soft pro diagnostiku, ale ještě to nezkoušel, tak to snad rozchodíme a uvidim... pak dám vědět co to vyplivlo, díky zatim :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 Tak jsou nové svíčky (na zkoušku Brisk za 80Kč...), palivový, vzduchový a olejový filtr, olej, pročištěná klapka a váha vzduchu a jede to nádherně žádné kolísání, žádné špatné starty a auto je o poznání klidnější a snad i trochu silnější než předtím Konečně... snad to tak zustane díky všem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasH Vloženo 8. Únor 2008 Sdílet Vloženo 8. Únor 2008 Tak jsou nové svíčky (na zkoušku Brisk za 80Kč...), palivový, vzduchový a olejový filtr, olej, pročištěná klapka a váha vzduchu a jede to nádherně žádné kolísání, žádné špatné starty a auto je o poznání klidnější a snad i trochu silnější než předtím Konečně... snad to tak zustane díky všem za rady Čím ste čistili váhu a jaké jsou to přesně svíčky za tu cenu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 8. Únor 2008 Sdílet Vloženo 8. Únor 2008 Tak jsou nové svíčky (na zkoušku Brisk za 80Kč...), palivový, vzduchový a olejový filtr, olej, pročištěná klapka a váha vzduchu a jede to nádherně žádné kolísání, žádné špatné starty a auto je o poznání klidnější a snad i trochu silnější než předtím Konečně... snad to tak zustane díky všem za rady tak ať slouží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 8. Únor 2008 Sdílet Vloženo 8. Únor 2008 Lidi na ty svíčky Brisk za 80 kč bacha Tyto svíčky v turbomotoru nemají co dělat!!! Kamarád si je taky dal do OOOO A3 1.8T a jedna se mu po měsíci rozsypala. Ulomky spůsobili v motoru fatální škody!!! Doporučuji Bosch nebo nejlépe NGK jednokontaktní iridium nebo platina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 9. Únor 2008 Sdílet Vloženo 9. Únor 2008 Lidi na ty svíčky Brisk za 80 kč bacha Tyto svíčky v turbomotoru nemají co dělat!!! Kamarád si je taky dal do OOOO A3 1.8T a jedna se mu po měsíci rozsypala. Ulomky spůsobili v motoru fatální škody!!! Doporučuji Bosch nebo nejlépe NGK jednokontaktní iridium nebo platina Tak na tyhle svíčky jsem najezdil už 125000 a nemám problém. Z toho že se jedna svíčka rozsypala nelze nic usuzovat... může být vadný kus, spadnout a nakřápnout se mechanikovi, nalomit porcelán při dotahování - jsou dost hluboko a klíč tak musí být dost dlouhý - vezmeš tím dlouhým klíčem trochu nekolmo... je to taková páka že prdne... Za 80 jsou drahý... :-)) přímo brisk je prodává za 63... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 No já ty svíčky tam dal hlavně proto abych zjistil, jestli to vůbec jima bylo :-) ale doufám, že brzo pujdou pryč :-) Jinak je to brisk premium, našel jsem si je podle specifikace na stránkách výrobce, právě pro náš motor... Iridia nebo platiny bych rád, ale 600 nebo víc za jednu svíčku, se mi teď moc dávat nechce, musí chvilku vydržet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zlo Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 Klapka nasávaného vzduchu, stačí vyčistit, ale pak ji musíš nastavit na VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 Brácha má problém Oktou RS r.2001 ,stává se mu že když na to šlape přes den pak druhej den ,když poprví nastartuje tak otáčky na volnoběh hodně kolísaj až to někdy chcípne a když se chce rozjet uplně to stratí výkon jako kdyby tam nešel benzín .vynecháva to a to po dobu sytiče když sytič vypne tak už to jede normálně.Ale když ten den předtim jezdí pohodovou jízdou tak to nic druhej den neudělá.Nesetkal se stim už někdo Benzín skoušel brát od více pump a furt stejný Mne to robilo to iste musel som pockat az vypne sytič. Uz mi to nerobi samo sa to vyliecilo (zákl. nast. VAG) ani nebolo treba čistit klapku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anthony Vloženo 15. Únor 2008 Sdílet Vloženo 15. Únor 2008 Už někdo pokročil v tom chcípání motoru za studena? Na Vag-com mi to ukázalo při studeném startu, že Oxygen-sensor dává nulu, až když začne něco ukazovat, tak se motor srovnal a pak už šlape jak má. Trvalo to asi minutu od nastartování, než to začalo dávat nějaké nenulové hodnoty. A zhruba do té doby měl motor tendenci chcípat. Ale třeba to tak má být, myslím ten Oygen-sensor, že se chytne až později. Ale to chcípání určitě být nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerry5 Vloženo 5. Březen 2008 Sdílet Vloženo 5. Březen 2008 hoši prišli ste na niečo nové?, opäť sa ochladilo, je okolo O stupňa, boli dažde a zase tu škubanie po studenom napr. rannom štarte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 10. Březen 2008 Sdílet Vloženo 10. Březen 2008 Zdravím, po ránu se mi také autí lehce dusí, zatím pomůže sešlápnutí plynu do červenýho, ale pro motor to asi není to pravé ořechové. Zkusím ten reset řídící jednotky. Pro ty co jim špatne startuje, mně loni odešel snímač vačkového hřídele, sranda za 2600,-Kč která mne nechala viset u obchodáku, než mne odtáhli... Zdarec....toto mi take dela....nastartuju....cca za 5 sek otacky zacnou litat kolem 400-500 ot/min, tak to radsi chcipnu, jdu pro notebook a motor vyresetuju...pomuze to...ale za mesic to zacne delat znova... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anthony Vloženo 10. Březen 2008 Sdílet Vloženo 10. Březen 2008 Zdarec....toto mi take dela....nastartuju....cca za 5 sek otacky zacnou litat kolem 400-500 ot/min, tak to radsi chcipnu, jdu pro notebook a motor vyresetuju...pomuze to...ale za mesic to zacne delat znova... Zkusil bych. Co myslíš tím resetem? Předpokládám nějaký postup ve VAGu, prosím napiš, ať nemusím pátrat ve VIS či jinde. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 11. Březen 2008 Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 Zkusil bych. Co myslíš tím resetem? Předpokládám nějaký postup ve VAGu, prosím napiš, ať nemusím pátrat ve VIS či jinde. Dík. V Motoru das Prizpusobeni a skupina 000, ulozit.... UKLADAM: Tovarni nastaveni nebo tak nejak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerry5 Vloženo 11. Březen 2008 Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 (editace) tak to ako reset by mohlo pomôcť aj odpojiť bateriu, no mňa to dohnalu k tomu že som po 3 mesiacoch opäť ale dôkladnejšie vyčistil škrtiacu klapku a auto zase ráno po štarte dobre ide takže zavada je asi tam /ta klapka sa stále musí čistiť/ Editováno: 11. Březen 2008, autor: jerry5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 11. Březen 2008 Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 tak to ako reset by mohlo pomôcť aj odpojiť bateriu, no mňa to dohnalu k tomu že som po 3 mesiacoch opäť ale dôkladnejšie vyčistil škrtiacu klapku a auto zase ráno po štarte dobre ide takže zavada je asi tam /ta klapka sa stále musí čistiť/ Zkusim ji taky jeste rozdelat a vycistit jeste jednou....ale je mi divne, ze to dela jen v obdobi zimy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anthony Vloženo 11. Březen 2008 Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 V Motoru das Prizpusobeni a skupina 000, ulozit.... UKLADAM: Tovarni nastaveni nebo tak nejak Dík, zkusím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anthony Vloženo 2. Duben 2008 Sdílet Vloženo 2. Duben 2008 Nemuze to souviset s tematem? Co na to profici? http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry454431 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Nemuze to souviset s tematem? Co na to profici? http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry454431 Podle me se tady resi problemy se startem....tady je problem po nastartovani a naslednem kolisani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
porek Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Zdarec, chci se vas zeptat jaky olej davate? Ja tam mam 10w40. Nemel bych prejit na 5w40? Mam octu 01 1.8t 20v.Diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.