Přejít na obsah

Přístrojovka u verze Classic


tomekp

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, nikde jsem nenašel foto, jak vypadá přístrojovka nové Octavie ve verzi Classic :-(

Je tam alespoň MFA jako u Fabie v Ambiente? Od Ambiente nahoru už jde v konfigurátoru zvolit Maxi Dot.

Pošlete mi prosím někdo foto/odkaz jak přístrojovka vypadá v základu - dikes :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

toto je palubka Clasicu po FL - je to mé auto

PC190932m.jpg

vypadá stejně jako s palubním počítačem alespoň dle manuálu (foto s PP jsem nikde nenašel všude je jen maxik, nebo to není poznat)

ten teploměr tam dle ceníku být neměl, prodejce při předání říkal, že je to výsledek klimy

Ten uvodní dotaz k PP mně také zajímá....

tak co pánové, jak to je

- čidlo teploty zjevně mám

- přístrojovka bude asi správná

- páčka samo chybí

- ta podvolantová ŘJ je to co mě zajímá, dá se nějak najít, poznat atd.... (není náhodou potřeba už pro ten teploměr a vločku, na to nějáká elektronika určitě potřeva je ....)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teď jsem ten svuj display zkoumal detailně a našel jsem tam co vše umí zobrazit a je tam i víc ikonek než uvádí manuál pro PP.

Mj pod tou teplotou je 5x piktogram zapnutého pásu, ve dvou řádcích 2+3

před tripem je symbol pro tempomat

před celkovým km je symbol pro service

a u teploty je možno zobrazit až 4 čísla a symboly za nimi, před čísly je symbol pro průměr

takže co tedy chybí k PP (přístrojovka to zjevně není).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, tohle je přesně to, co jsem potřeboval vědět, jak to vypadá. Je to celkem legrační, že tam pořád kouká venkovní teplota přímo uprostřed budíků :) Zajímavá informace je taky ta, že se to dá vcelku jednoduše dodělat, ale je to dražší než z výroby. Cenový rozdíl mezi Classic a Ambiente u motoru 1.4 TSI je bratru 55 000. Samo, že v přidané hodnotě není jen ten computer, ale pálka je to celkem slušná :(

ttc1: apropos jaký motor jsi zvolil do svého autí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja tam mam 1.4/59kw

trochu jsem studoval a nasel jsem i popis dodelani PP do O1, bylo to z techto kroku

- cidlo teploty do narazniku

- kabel od cidla

- stit pristroji

- tzv. podpalubni ridici jednotka (je na sloupku rizeni)

- packa

Dal jsem zatim zjistil, ze ta podpalubni ridici jednotka slouzi pro PP a tempomat a pripadne i multif. volant. Mela by se delat ve 3 provedenich.

- hola

- pro PP a tempomat (tj. jde-li jedno tak druhe urcite take)

- pro PP, tempomat a multif.volant

Ted jen jak nejrychleji zjistit jakou jednotku tam mam, pokud spravnou - tak chybi temer jiste jen packa a nakodovat (stejne jako tempomat) - to bych zvazil dodelat oboji zaraz....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 11 měsíců později...

Víte někdo, zda a za kolik by bylo možné dodělat tu zakrytou schránku nahoře na palubce?

Nalakovat zrcátka snad nebude problém, na fabii mi ho měnili a lak stál tuším 500kč.

Boční ochranné lišty jsou tam lepené?

To jsou tři věci, které bych si nechal na O2 Tour dodělat.

Edit: to mělo patřit do tématu Octavia Tour II

Editováno: , autor: HTP 12V
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...