Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,mám takový problém,po nastartování bez přidání plynu,na volnoběh to nedobíjí,až teprve když přidám plyn na zhruba 2500 otáček,tak zhasne kontrolka a už je to dobrý,potom už to dobíjí i na volnoběh.Jakmile vypnu klíčkem motor,znova zapnu,nastartuju vše se opakuje.Neřešil někdo podobnou věc?Díky :help: :help: :help:

Vloženo

Podla vsetkeho Ti odisiel alternator. Skus ho dat skontrolovat, uz som sa stretol s tym, ze "bol uplne Ok" a pritom robil to iste. Pomohlo dokladne vycistenie, ale po case ho bolo treba aj tak vymenit.

Vloženo
Zdravím,mám takový problém,po nastartování bez přidání plynu,na volnoběh to nedobíjí,až teprve když přidám plyn na zhruba 2500 otáček,tak zhasne kontrolka a už je to dobrý,potom už to dobíjí i na volnoběh.Jakmile vypnu klíčkem motor,znova zapnu,nastartuju vše se opakuje.Neřešil někdo podobnou věc?Díky :help: :help: :help:

Jen tak koukni na řemen, jestli je napnutý ;) Sice blbost, ale uže se také stalo

Vloženo

Myslím,že napínání řemene je v pořádku,na to jsem koukal,řemen je taky zánovní.Zkusím kouknout na ten altík,někde jsem četl,že by to mohl být regulátor napětí

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ahoj kluci. Mám stejný problém akorát s tím rozdílem, že mi kontrolka vůbec nesvítí. A to ani po zapnutí klíčku. Než mi to začalo dělat, tak jsem měl auto v servise. Místo toho, aby mi motor dali do kupy, tak bylo auto ještě více do... než když se mi pokazil motor a odtáhli si to auto do servisu na opravu. Špatně nastavené rozvody, vyměněné údajně nefunkční díly za díly, ktere rovněž byly nefunkční. No prostě katastrofa a majtel si na mě pěkně pošmáknul za opravu. Jak jsem dojel domů s autem, tak jsem mu hned volal, že auto není v pořádku a že to chci opravit. Nejdříve sliboval jo jo jo, pak nebral telefon a pak jsem ho už ani nesehnal když jsem přišel do servisu za ním. No ale to je jedno. Chci se jen zeptat, na tuto závadu. Po zapnutí klíčku by se měla kontrolka na budících normálně rozsvítit, že ano? Jenže ona se ani nerozsvítí. Po nastartovaní to ani nedobíjí, ale jakmile motor vytočím na 3.000 otáček, tak to začne dobíjet normálně až do doby, než vypnu motor. Čím by to mohlo být? Nemůže tam být nějaký kablík špatně zasunutý nebo nezapojený nebo já nevím co? Je divné, že se ta kontrolka nerozsvítí ani při zapnutí klíčku. Co mi poradíte chlapi? Předem děkuji za rady!

  • o 8 měsíců později...
Vloženo
Zdravím,mám takový problém,po nastartování bez přidání plynu,na volnoběh to nedobíjí,až teprve když přidám plyn na zhruba 2500 otáček,tak zhasne kontrolka a už je to dobrý,potom už to dobíjí i na volnoběh.Jakmile vypnu klíčkem motor,znova zapnu,nastartuju vše se opakuje.Neřešil někdo podobnou věc?Díky :help: :help: :help:

Vyřešil to někdo jsem na tom stejně :D

Vloženo (editace)

Tiež som riešil tento problém.U Mňa to bola jedna z diód na diodovom most.(vnútorna- spodná časť alternátora)

Editováno: , autor: KaJe
Necituj předchozí příspěvky!
  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravím,mám takový problém,po nastartování bez přidání plynu,na volnoběh to nedobíjí,až teprve když přidám plyn na zhruba 2500 otáček,tak zhasne kontrolka a už je to dobrý,potom už to dobíjí i na volnoběh.Jakmile vypnu klíčkem motor,znova zapnu,nastartuju vše se opakuje.Neřešil někdo podobnou věc?Díky :help: :help: :help:

Měl jsem stejný problém. Pokud nesvítí kontrolka dobíjení při zapnutí klíčku může to být alternátor (40%), nebo přístrojovka (1%) nebo nejčastěji přerušený vodič (59%) od alternátoru 1x konektor a pod baterií další konektor.

V servisu mi aktivně připáskovali tento propojovací kabel k olejové hadici a .... už to bylo. Utržený drátek.

Vloženo

Ahojte,

ohladom problemov s kontrolkou je to tak, ze kabel od budenia alternatora do BSG je preruseny konektormi na 2 miestach, raz v strede motora, pod starterom a raz pod baterkou. Kabel jednoducho skoroduje a odhnije. Ja som to natiahol z alternatora az po konektor pod baterkou a ide to. Predtym to dobijalo az pri 3000 otackach a aj to nebolo dostatocne.

Kazdopadne odporucam repas alternatora, minimalne vymenu volnobezky. Kontrola je velmi jednoducha... uvolni sponovak, daj dole remen a musi sa ti podarit pri rychlom pootoceni remenicou dosiahnut preklzu. Ak sa ti to nepodari a buces pri tom pocut este aj hucanie, je v tahu nielen volnobezka ale budu znicene aj loziska.

Podla toho ako v mojom alternatore zrovna vyosili loziska, tak to bud dobijalo alebo nie aj ked som vymenil volnobezku.

Po vymene lozisiek alternator pri pretoceni ani nebolo pocut.

Vloženo

Pridamvam se se stejnym problemem, nejlepe je to videt za tmy, kdyz pustim svetla a jak pridam vic plyni, pres 2000 ot. tak se svetla vic rozsviti.

To zosilovanie svetiel podla mojich skusenosti sposobuje regulator napätia a pricina byva hlavne v starej a slabej baterke. BSG urcuje ako prioritu pre dodavku energie hlavne pri tdi verziach funkciu motora.

Daj do poriadku baterku, aj staru, a uvidis ze prve dni to bude fungovat bez chyby. Potom klesne vykon baterky a zase to bude take iste.

Fotrikovi na fabii BSG postupne odpajala nepotrebne spotrebice ako radio a servo, alternator, aj ked 120A, to jednoducho neutiahol sam - si mal potom vydiet tu farebnu hudbu v budikoch... jak na kolotoci :-)

Pre uplnost dodam, ze fotrovi vydrzala ta baterka vo fabke 1,9sdi 7 rokov...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...