makanaki Vloženo 18. Prosinec 2008 Vloženo 18. Prosinec 2008 Zdravím,mám takový problém,po nastartování bez přidání plynu,na volnoběh to nedobíjí,až teprve když přidám plyn na zhruba 2500 otáček,tak zhasne kontrolka a už je to dobrý,potom už to dobíjí i na volnoběh.Jakmile vypnu klíčkem motor,znova zapnu,nastartuju vše se opakuje.Neřešil někdo podobnou věc?Díky :help: Citovat
olisoft Vloženo 18. Prosinec 2008 Vloženo 18. Prosinec 2008 Podla vsetkeho Ti odisiel alternator. Skus ho dat skontrolovat, uz som sa stretol s tym, ze "bol uplne Ok" a pritom robil to iste. Pomohlo dokladne vycistenie, ale po case ho bolo treba aj tak vymenit. Citovat
Palo Vloženo 18. Prosinec 2008 Vloženo 18. Prosinec 2008 Zdravím,mám takový problém,po nastartování bez přidání plynu,na volnoběh to nedobíjí,až teprve když přidám plyn na zhruba 2500 otáček,tak zhasne kontrolka a už je to dobrý,potom už to dobíjí i na volnoběh.Jakmile vypnu klíčkem motor,znova zapnu,nastartuju vše se opakuje.Neřešil někdo podobnou věc?Díky :help: Jen tak koukni na řemen, jestli je napnutý Sice blbost, ale uže se také stalo Citovat
garny Vloženo 18. Prosinec 2008 Vloženo 18. Prosinec 2008 řemen se napíná sám ... vadná volnoběžka na altíku a nebo celej altík.... Citovat
Palo Vloženo 18. Prosinec 2008 Vloženo 18. Prosinec 2008 No Garny nevím nevím, ale není to tak dlouho co se řemen na jistém voze nenapínal sám a proto se tam měnilo více věcí, že? Citovat
makanaki Vloženo 18. Prosinec 2008 Autor Vloženo 18. Prosinec 2008 Myslím,že napínání řemene je v pořádku,na to jsem koukal,řemen je taky zánovní.Zkusím kouknout na ten altík,někde jsem četl,že by to mohl být regulátor napětí Citovat
Miroslav Kladiva Vloženo 15. Duben 2009 Vloženo 15. Duben 2009 Ahoj kluci. Mám stejný problém akorát s tím rozdílem, že mi kontrolka vůbec nesvítí. A to ani po zapnutí klíčku. Než mi to začalo dělat, tak jsem měl auto v servise. Místo toho, aby mi motor dali do kupy, tak bylo auto ještě více do... než když se mi pokazil motor a odtáhli si to auto do servisu na opravu. Špatně nastavené rozvody, vyměněné údajně nefunkční díly za díly, ktere rovněž byly nefunkční. No prostě katastrofa a majtel si na mě pěkně pošmáknul za opravu. Jak jsem dojel domů s autem, tak jsem mu hned volal, že auto není v pořádku a že to chci opravit. Nejdříve sliboval jo jo jo, pak nebral telefon a pak jsem ho už ani nesehnal když jsem přišel do servisu za ním. No ale to je jedno. Chci se jen zeptat, na tuto závadu. Po zapnutí klíčku by se měla kontrolka na budících normálně rozsvítit, že ano? Jenže ona se ani nerozsvítí. Po nastartovaní to ani nedobíjí, ale jakmile motor vytočím na 3.000 otáček, tak to začne dobíjet normálně až do doby, než vypnu motor. Čím by to mohlo být? Nemůže tam být nějaký kablík špatně zasunutý nebo nezapojený nebo já nevím co? Je divné, že se ta kontrolka nerozsvítí ani při zapnutí klíčku. Co mi poradíte chlapi? Předem děkuji za rady! 1 Citovat
Coldrex Vloženo 16. Duben 2009 Vloženo 16. Duben 2009 Ak ti nesvieti kontrolka, tak je bud uplne pokazeny regulator napatia, alebo je len odpojeny. Citovat
juro sdi Vloženo 16. Duben 2009 Vloženo 16. Duben 2009 Pri kazdej poruche v okruhu dobijania je dolezite namerat realne hodnoty napetia v sustave-dost to pomoze pri hladani konkretneho problemu. Citovat
panther.fl Vloženo 2. leden 2010 Vloženo 2. leden 2010 Zdravím,mám takový problém,po nastartování bez přidání plynu,na volnoběh to nedobíjí,až teprve když přidám plyn na zhruba 2500 otáček,tak zhasne kontrolka a už je to dobrý,potom už to dobíjí i na volnoběh.Jakmile vypnu klíčkem motor,znova zapnu,nastartuju vše se opakuje.Neřešil někdo podobnou věc?Díky :help: Vyřešil to někdo jsem na tom stejně Citovat
olisoft Vloženo 4. leden 2010 Vloženo 4. leden 2010 To vyzera na repas alternatora. Este na felde som mal podobny problem, pod urcite otacky nesiel, potom zacal a siel. Problem bol niekde v nom, regler bol Ok. Citovat
autospravca Vloženo 4. leden 2010 Vloženo 4. leden 2010 (editace) Tiež som riešil tento problém.U Mňa to bola jedna z diód na diodovom most.(vnútorna- spodná časť alternátora) Editováno: 4. leden 2010, autor: KaJe Necituj předchozí příspěvky! Citovat
johnxx Vloženo 24. leden 2010 Vloženo 24. leden 2010 Pridamvam se se stejnym problemem, nejlepe je to videt za tmy, kdyz pustim svetla a jak pridam vic plyni, pres 2000 ot. tak se svetla vic rozsviti. Citovat
Peteri Vloženo 28. Březen 2010 Vloženo 28. Březen 2010 ake hodnoty napetia pri merani by mal davat altern. tiez mi nejak blbne chcem to premerat (volnobeh. zatazenie atd¨) Citovat
Milan11 Vloženo 26. Říjen 2010 Vloženo 26. Říjen 2010 Zdravím,mám takový problém,po nastartování bez přidání plynu,na volnoběh to nedobíjí,až teprve když přidám plyn na zhruba 2500 otáček,tak zhasne kontrolka a už je to dobrý,potom už to dobíjí i na volnoběh.Jakmile vypnu klíčkem motor,znova zapnu,nastartuju vše se opakuje.Neřešil někdo podobnou věc?Díky :help: Měl jsem stejný problém. Pokud nesvítí kontrolka dobíjení při zapnutí klíčku může to být alternátor (40%), nebo přístrojovka (1%) nebo nejčastěji přerušený vodič (59%) od alternátoru 1x konektor a pod baterií další konektor. V servisu mi aktivně připáskovali tento propojovací kabel k olejové hadici a .... už to bylo. Utržený drátek. 1 Citovat
Jozef Vloženo 31. Říjen 2010 Vloženo 31. Říjen 2010 Ahojte, ohladom problemov s kontrolkou je to tak, ze kabel od budenia alternatora do BSG je preruseny konektormi na 2 miestach, raz v strede motora, pod starterom a raz pod baterkou. Kabel jednoducho skoroduje a odhnije. Ja som to natiahol z alternatora az po konektor pod baterkou a ide to. Predtym to dobijalo az pri 3000 otackach a aj to nebolo dostatocne. Kazdopadne odporucam repas alternatora, minimalne vymenu volnobezky. Kontrola je velmi jednoducha... uvolni sponovak, daj dole remen a musi sa ti podarit pri rychlom pootoceni remenicou dosiahnut preklzu. Ak sa ti to nepodari a buces pri tom pocut este aj hucanie, je v tahu nielen volnobezka ale budu znicene aj loziska. Podla toho ako v mojom alternatore zrovna vyosili loziska, tak to bud dobijalo alebo nie aj ked som vymenil volnobezku. Po vymene lozisiek alternator pri pretoceni ani nebolo pocut. Citovat
Jozef Vloženo 31. Říjen 2010 Vloženo 31. Říjen 2010 Pridamvam se se stejnym problemem, nejlepe je to videt za tmy, kdyz pustim svetla a jak pridam vic plyni, pres 2000 ot. tak se svetla vic rozsviti. To zosilovanie svetiel podla mojich skusenosti sposobuje regulator napätia a pricina byva hlavne v starej a slabej baterke. BSG urcuje ako prioritu pre dodavku energie hlavne pri tdi verziach funkciu motora. Daj do poriadku baterku, aj staru, a uvidis ze prve dni to bude fungovat bez chyby. Potom klesne vykon baterky a zase to bude take iste. Fotrikovi na fabii BSG postupne odpajala nepotrebne spotrebice ako radio a servo, alternator, aj ked 120A, to jednoducho neutiahol sam - si mal potom vydiet tu farebnu hudbu v budikoch... jak na kolotoci :-) Pre uplnost dodam, ze fotrovi vydrzala ta baterka vo fabke 1,9sdi 7 rokov... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.