Přejít na obsah

Miroslav Kladiva

Uživatel
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Miroslav Kladiva

Nováček

Nováček (1/14)

-1

Popularita

  1. Ahoj, taky mám problém s volnoběhem. Už si s tím nevím rady. Mám 1.6 74kW. V autě byl do nedávna namontovaný plyn, který šel přes sáni. Měl jsem tam taky u toho velké problémy. Auto špatně jelo, kolísání otáček, někdy to i zdechlo, škubalo to a já nevím co všechno. Byl jsem s tím u jednoho pána, který tomu celkem rozumí a dal mi jakš takš dokupy na benzín. Plynu nerozumí, tak to aspoň nějak zprovoznil na ten benzín. Byl tam špatný halův snímač (musel vyměnit 4 ks těch snímačů, protože všechny byly špatné co koupil, tak nakonec tam šel originál, který už byl ok). Takže vyměnil ten snímač a nastavil zprávně rozvody, protože kde jsem měl auto v servise, tak tam rozvody špatně nastavili a auto nechtělo vůbec jet a majtel servisu se mi vyhýbal. Ale to je jedno. Takže na ten benzín se to jakš takš zprovoznilo. Sem tam ty otáčky ještě zakolísaly, ale už to nebyla taková hrůza. Škrtící klapku jsem už čistiil před tím, ale nenastavoval jsem ji. Minulý týden jsem byl nechat předělat plyn na sekvenční vstřikování a muslel jsem, že už bude všechno v pořádku. Že už bude konečně klid. Teď je to na to sekvenční vstřikování mnohem klidnější ten motor, žádné škubání a tak jako před tím, ale mám problém s tím volnoběhem. Po namontování toho sekvence mi teď otáčky kolísají mezi 1000 a asi 1600. Na diagnostice zjistili nějakou závadu na té klapce, tak ji vyčistili, nastavili a pořád nic. Otáčky pořád vysoké. Koupil jsem tedy novou originál klapku a po namontování a nastavení to samé. Už si s tím nevím rady. Měl někdo ten samý problém, že vyměnil tu klapku za novou a problém přetrvával. Celý den tady pročítám různé témata, ale všichni píšou, že jim to po vyčištění nebo výměně šlape. Tak nevím. Proto se obracím na vás, kdo s tím už máte nějaké zkušenosti. Díky předem za odpovědi! Mirek
  2. Ahoj kluci. Mám stejný problém akorát s tím rozdílem, že mi kontrolka vůbec nesvítí. A to ani po zapnutí klíčku. Než mi to začalo dělat, tak jsem měl auto v servise. Místo toho, aby mi motor dali do kupy, tak bylo auto ještě více do... než když se mi pokazil motor a odtáhli si to auto do servisu na opravu. Špatně nastavené rozvody, vyměněné údajně nefunkční díly za díly, ktere rovněž byly nefunkční. No prostě katastrofa a majtel si na mě pěkně pošmáknul za opravu. Jak jsem dojel domů s autem, tak jsem mu hned volal, že auto není v pořádku a že to chci opravit. Nejdříve sliboval jo jo jo, pak nebral telefon a pak jsem ho už ani nesehnal když jsem přišel do servisu za ním. No ale to je jedno. Chci se jen zeptat, na tuto závadu. Po zapnutí klíčku by se měla kontrolka na budících normálně rozsvítit, že ano? Jenže ona se ani nerozsvítí. Po nastartovaní to ani nedobíjí, ale jakmile motor vytočím na 3.000 otáček, tak to začne dobíjet normálně až do doby, než vypnu motor. Čím by to mohlo být? Nemůže tam být nějaký kablík špatně zasunutý nebo nezapojený nebo já nevím co? Je divné, že se ta kontrolka nerozsvítí ani při zapnutí klíčku. Co mi poradíte chlapi? Předem děkuji za rady!
  3. Ten katr je na 1.6 74kW r.v. 98? Byl by ten katalyzator ještě k mání? A to je za tu cenu originál???
  4. Kurňa! Tak to je dost dobré. Musím sehnat díly a taky do toho půjdu.
  5. A ukazují se na tom maxíku taky že jsou otevřené jednotlivé dveře? Máš to teda ještě k mání? Měl bych o to zájem.
  6. A ten pin starých a nových budíků najdu kde? Na kolik to tak všechno výjde? Ta komfortka 3 generace, jich je více druhů? to je nějaká speciální 3 generace immo? Nebo to jsou všechny 3 generace immo? Ty klíče jsou vystřelovací na tu 3 generaci?
  7. Tak dverni jednotky pro 3 generaci mam, komfortku bych sehnal taky. A jak si to udělal s těma budíkama? Co ten imobilizér? Jak jsem měnil u kamaráda v Audině budíky, tak mu to všechno po spuštění klíčku krásně ukazovalo a svítilo, ale nešlo mu to nastartovat právě z toho důvodu, že tam byl ten imobilizér jiný. A jak si to přepinoval? Nejdou jen nějak vyměnit kable z 3 generace? Mrknu tady ještě někde na to. Ale díky za odpověď předem.
  8. Tady to je nějaké zařízení, které když použiju, tak mi půjde v Octavě r.v. 98 MAXIDOT? To bych k tomu musel ale určitě sehnat příslušné budíky že? A jak je to pak s imobilizérem? Ten je někde přímo v budících ne? To se nějak překóduje do těch nových budíků s maxíkem? A půjdou tam všechny funkce jako jsou v těch budících které tam mám teď (aktuální spotřeba, průměrná spotřeba, dlouhodobá, teplota, atd.)? Bude tam ještě i něco navíc? Jestli by to fungovalo všechno, tak bych měl taky zájem.
  9. No a to musim pouzit pouzit comfortku primo pro tento typ stahovacek? Jestli ano, tak muzu zavolat tomu panovi, od ktereho to mam. Jeste by ji mel mit. Protoze jsem ted byl venku a stihl jsem rozebrat jen jedny dvere na kterych je ten stitek zrovna necitelny s tim cislem a po slozeni zacalo lit jak z konve. A bohuzel jdu na nocni. Ale jestli se musi pouzit primo ta comfortka ktera tam byla, tak bych ji sehnal od toho pana. To neni problem. Jestli tam teda nezalezi na nejake te generaci, kterou muzu pouzit ja. Jestli muzu pouzit tu jeho comfortku a ne jinou. A s tim centralem to porad nechapu. To musim vymenit zamky a motorky toho centralu? Protoze predemnou tam nekdo namontoval takovy nejaky ten univerzalni central ci co. No spis to byl asi alarm s centralem. Na klicku Skoda mi to tlacitko nefunguje. Mam k tomu zvlast ovladac. To bych musel vymenit i ten klicek? Nebo jak je to s tim centralem? Tomu nerozumim. Dekuji vsem za odpovedi. Moc mi tim pomahate!!!!
  10. Ahoj klucí! Chtěl bych se jen zeptat. Snad mi tady někdo poradí. Taky by jsem si chtěl předělat stahování oken na elektriku. Jak jsem auto koupil, tak tam někdo namontoval dopředku tu univerzální sadu. Nelíbílo se mi to a chtěl bych mít všechny 4 okna v el. Sehnal jsem si motorky i s dveřní ŘJ, pojezdy, dveřní kabeláž, tapeci a ovladače. všechno už to mám nainstalované v autě. Jak tak tady čtu, tak je k tomu zapotřebí ještě comfortní jednotka a ještě něco dalšího? Něco jsem četl ještě ohledně centrálu. Jaká ta comfortka tam příjde? Jak to poznám? Taky jak jsem se díval, tak je tam pak asi ještě zapotřebí kabeláž od dveří tam někde k té comfortce ne? Mám Octu r.v. 98 modelový rok 99 1.6 GLXI. Zatím to mám jen všechno přehozené a natáhlou kabeláž ve dveřích. Ale starou tam mám ještě v provozu. Pokud by mi někdo poradil co k tomu ještě musím sehnat a jak to zkompletovat, tak mych mu byl velice vděčný. Děkuji předem za rady
  11. Já jsem ji tam po delším laborování a zkoušení dostal. Sice jsem měl u toho místy strach, ale povedlo se a vypadá to dobře. Udělal jsem to takhle. Ze staré řadičky jsem musel vyříznout ten plast co je uvnitř řadičky, který se nasazuje na ten klacek. To šlo lehce. vzal jsem nůž a rozřezal jsem to. Jsou tam různé drážky a výlisky (asi kvůli tomu, aby ta hlavice pevně držela). Ten plast jsem očistil od zbylé gumy nebo co to bylo a měl jsem to, co potřebuju na ten tlustý klacek. To šlo v pohodě. Teď jsem musel nějak zvětšit díru do té hlavice z OII. Odřízl jsem ten vyčnívající kousek plastu a postupně větším a větším vrtákem jsem RUČNĚ dělal díru do té hlavice. U toho jsem měl trochu strach, ale nakonec se to povedlo. Sice se to nepovedlo tak jsem si to představoval že to udělám, ale mám to. Jak jsem takhle zvětšoval tu díru, tak jsem se zbavil z části toho plastu uvnitř, ale pořád byla díra malá a na jedné straně a úplně dole jsem měl ještě ten plst. Nakonec už mi nezbývalo nic jiného než od tama vytáhnout i tu gumu či pěnovku nobo co to je pod tou obšívkou (co je kolem té plastové vložky). Takže z vnitřní strany z boku jsem ji vytáhl (postupně odtrhoval),pak se mi podařilo odlomit ten kousek zbylého plastu, ale zůstal mi ještě kus plastu úplně vzadu a ten už nešlo odvrtat. Musel jsem přejít na jiný způsob. Nahříval jsem nože a postupně jsem ten plast vypalovat na požadovaný průměr aby tam ta plastová vložka z té staré řadičky vlezla celá tak jak má. To už šlo hůře. Ale nakonec se dobrá věc podařila. Pak jak jsem tam dostal tu vložku jak potřebuju, tak jsem vlastně musel nějak nahradit tu gumu kolem te vložky, kterou jsem byl nucen vytáhnout, aby hlavice měla pěkný tvar. První pokus byl takový, že jsem do vnitř té hlavice dal normální tmel v tubě co se na ně používá ta pistole. Tak jsem to pěkně vyplnit, dal tam tu vložku (POZOR!!! NENÍ JEDNO JAK SE TAM DÁ. ZE DVOU STRAN MÁ ZÁŘEZY. JEDEN JE TENČÍ A DRUHÝ JE ŠIRŠÍ. JE TO TAM KVŮLI TOMU, ABY SE TO NA TOM KLACKU NETOČILO. JESTLI TO TAM DÁTE OPAČNĚ, TAK TO PAK MŮŽETE ZAHODIT.) a čekal. Jenže jak tam toho tmelu bylo tolik, tak to nechtělo schnout. Napadla mě jiná možnost a ta je asi nejlepší. Všechen ten tmel jsem zase musel dostat ven (ve vodě to šlo pěkně jak to nebylo ztvrdlé) a jak jsem ho dostal všechen ven, tak jsem ve městě koupil montážní pěnu v tubě (zelenou), doma jsem si zkusil o kolik to vypění v kelímku od jogurtu nebo co to bylo a pak jsem pěnu aplikoval do hlavice. Zdálo se mi, že jsem jí tam dal málo, tak jsem trošku přidal. Zjistil jsem, že asi stačilo tolik, kolik jsem tam dal původně. Musel jsem si dát pozor na to, aby se mi ta pěna nedostala na tu řadičku někde z venku. Pak bych to asi už z toho nedostal, tak jsem si to pro jistotu zabalil ještě pěkně do hadry. Teď mě napadá, že nejlepší by byla asi nějaká ponožka. Pak jsem tam hned dal tu vložku a jak to tak pořád dělalo hrnečku vař, tak to pěkně vytvarovalo tu hlavici a hlavně ty místa kde jsem vydělal tu gumu a bylo hotovo. Za chvilku to bylo ztuhlé, pevné a teď nějak musím ještě vymyslet ten pytel. Zatím tam mám daný ten starý, ale chtěl bych tam mít ten nový. Při řazení se mi vytahoval rámeček. Doufám, že jsem aspoň trošku poradil a kdyby nebylo něco jasné, tak písněte. Rád poradím. Mira
  12. Zdravím všechny! Ohledně toho pípání. Včera jsem si na Octě měnil přední kotouče a destičky. Odmontoval jsem v motorovém prostoru víčko od brzdové kapaliny, abych mohl zatlačit pístky v třmenu (tím se hladina kapaliny v nádobce zvyšuje). Pak jsem zapnul klíček že nastartuju a odvzdušním brzdy a ono to začalo z ničeho nic 3x pípat. Nikdy předtím mi to nedělalo, tak jsem byl trochu vystrašený co se děje. Jediné co mě napadlo bylo to víčko s tím čidlem od brzdové kapaliny. Zkusil jsem ho zašroubovat a ejhle. Pípání přestalo. Tak v mém případě to tedy bylo snímání hladiny brzdové kapaliny. Víčko s čidlem bylo venku a tudíž si asi myslelo, že tam není brzdovka v té nádobce. Zkus se podívat na tu kapalinu, jestlli ji tam máš dostatek. Jinak jsem se s tím nesetkal. Mira
×
×
  • Vytvořit nový...