marty.x Vloženo 19. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 (editace) Ahoj všem majitelům Octávie,chlapy mám problém,který se snažím vyřešit už delší dobu.Mám po výměně vahy vzduchu a škrtící klapka je také nová,ale bojuju s problémem.Když je motor studený tak drží volnoběch,ale v momentě zahřátí mě kolísají otáčky a někdy i chcípne.V momentě když drží otáčky nekouří,ale jak začne kolísat začne,ale to bude špatnou směsí,protože olej nežere.Byla mě řečena varianta,že může být nečistota ve škrtící klapce,ale ta se mi zdá spíš nereálná,protože při staré klapce a nové klapce stejný problém.Jestli někdo máte nějaké zkušenosti a mohl by jste mě pomoci aspon navést kde je zádrhel tak předem díky. Mám Octávii 1,6 , 74kw ,98 r.v. kombi Editováno: 19. Prosinec 2008, autor: marty.x Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RAZTY Vloženo 19. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 AHOJ TUTO ZÁVADU MĚL I MŮJ TCHÁN NA MOTORIZACI 1.6 74 KW....TO ZNAMENÁ, ŽE STEJNÁ JAKO MÁŠ TY A DĚLALO TO ČIDLO TEPLOTY VODY. VYMĚNIL ČIDLO A POHODA AUTO ŠLAPE JAK MÁ. A TAKY MU TO DĚLALO PROBLÉM, ŽE KDYŽ SE ZAHŘÁL MOTOR, TAK TO ŠLO ŠPATNĚ ZNOVU NASTARTOVAT. NETVRDÍM NA 100 % ŽE TO MUSÍ BÝT PRÁVĚ TÍM ČIDLEM, ALE PODLE TOHO CO TADY PÍŠEŠ JE TO NEJPRAVDĚPODOBNĚJŠÍ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marty.x Vloženo 20. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 AHOJ TUTO ZÁVADU MĚL I MŮJ TCHÁN NA MOTORIZACI 1.6 74 KW....TO ZNAMENÁ, ŽE STEJNÁ JAKO MÁŠ TY A DĚLALO TO ČIDLO TEPLOTY VODY. VYMĚNIL ČIDLO A POHODA AUTO ŠLAPE JAK MÁ.A TAKY MU TO DĚLALO PROBLÉM, ŽE KDYŽ SE ZAHŘÁL MOTOR, TAK TO ŠLO ŠPATNĚ ZNOVU NASTARTOVAT. NETVRDÍM NA 100 % ŽE TO MUSÍ BÝT PRÁVĚ TÍM ČIDLEM, ALE PODLE TOHO CO TADY PÍŠEŠ JE TO NEJPRAVDĚPODOBNĚJŠÍ. Ahoj startuje jak ma s tim problem nepocituju.Jak zastudena tak za tepla bez poblemu hned bez nasili.Ale pripada me ,že za studena si drži otacky automaticky sitič a pomalu jak vypina tak začína pozvolna kolísat. Je to mozne ,ze je to hřebik na hlavicku a byl bych rad,ale spis se pořad priklanim ke smesi ,sani nebo tak neco.Kouknu dam vedet dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Herman Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 Ahoj,ja si myslim ze mas nekde nejakou netesnost-at uz v sani a nebo v nejakejch podtlakach-vem si na napr.cistic brzd ve spreji a stikej vsude na sani apodobne-pokud se bude chodit menit podle toho ze nekam strikas-tak si to urcite nekde prisava falesny vzduch :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joshua Vloženo 21. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2008 Ahoj, mam velmi podobne problemy na 1.6 75kW. Uz pul roku s tim bojuju. Mas LPG? Me se zavada projevuje hlavne na LPG. S tim podtlakem je to dobra myslenka, zkontroluj hadici odvetravani ktera vede zespodu od motoru (06A103217G). Praska v oblasti takove harmoniky. Dale podtlakove vedeni k posilovaci brzd. U me se zda byt toto ok. Jeste pry existuji tesnici krouzky na sani. Na ty se chystam. A na Vagu jsem si vsimnul ze mi nabihaji vypadky v zapalovani, tak se chystam vymenit kabely (svicky mam nove) a vyzkouset jine trafo. Hodne stesti. Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.