grisko Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 já mám stejnou octávku a ztrácela se mi taky hodně voda..na radu zkušenejch mazáků jsem tam mrsknul kelímek plnotučný hořčice a už přes rok mám klid.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rasty23 Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Pre Wojnar mal si pravdu citit tu nadrzku za spalinami takze bude to tesnenie alebo hlava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kigen Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 Zdravím všechny, přidám moji zkušenost s únikem kapaliny u oct II 2.0 TDi najeto 69000km, MR2008, měl úplně stejný problém s únikem jak tady popisujete asi po 1000 km ztráta 1 litr záleželo na zatížení po dálnici to bylo 500km. Dočasně pomohlo povolit vičko, ale stejně se to muselo doplnit, 3x jsem byl v Škoda servisu, ale bez výsledku motor je prý ve výborném stavu a úplně suchý (když už teda nic nenašly aspoň to bylo zdarma) Poté podle nich prý jediná možnost přetěsnit hlavu cena asi 12000Kč. Nakonec jsem u známého jen tak hodil na plošinu sundal kryt a na něm byly několik kapek od kapaliny pod chladičem, tak se sundaly ventilátory a bylo to jasné. na platu s ventilátory byla špatně domáčknutá kovová příchytka kabeláže, která prodřela žebro chladiče. Prostě skrytá vada z výroby.... (Chladič vyměnily ve škodovce zdarma za to že jsem si na závadu přišel sám) :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DCSpeedy Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 Jen malej update, psal sem to tu i v jiném vláknu, ale tak snad tim někomu helpnu. Problém vyřešen, ale za jakou cenu :-(. V servisu mi nejdříve postupně vyměnili víčko nádobky, pak nádobku celou a poté přišli s tim, že mi teče vodní pumpa, takže nová... ale problém se s najetými km zhoršoval. Během půl roku se mi to začalo ztrácet i na krátkých trasách. Zjistil sem, že to záleželo na tom, jak moc sem točil motor do otáček a po jízdě na dálnici mi ta kapalina zmizela během pár km. Jednou sem to rozlít na 200, zastavil, otevřel haupnu a všude byla voda ! Takže došlo na přetěsnění hlavy. U druhého válce bylo těsnění dosti opláchnuté takže mi ten válec tlakoval celý chladící okruh a při vysokých otáčkách mi doslova vytlačil chladící kapalinu přetlakem ven. Hlava naštěstí byla rovná, takže mi jen vyměnili těsnění a nandali to zpět. Za tuto srandu si v autorizáku řekli 8000. Ty další věci co na tam dělali před tím byly ale taky za dost Od té doby naštěstí klid... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
machinho Vloženo 3. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2012 Zdravím Vás, měl jsem podobný problém s únikem kapaliny. každých 500-600 km sem doléval litr dva bylo to čímdáltím horší. Zastavil jsem se v servisu kde systém natlakovali a zjistili, že za motorem jak jsou dvě hadice nebo trubky neboco topení do kabiny jsou tam taková plastová kolínka rychlospojky nebo co - mluvím laickou terminologií nedokážu to jinak popsat omlouvám se. V těch kolínkách je takové těsnění a v jednom bylo vydřené a tudy to unikalo. Nové kolínko/rychlospojka nebo co 250 ,- pro jistotu se vyměnili obě dvě a po ztrátě kapaliny ani památky. Motor 1.9 TDI 77KW. Upozorňuji byl jsem v origo servisu a upřímě nečekal jsem že mi do hodiny na počkání najdou závadu opraví a vytáhnou ze mě jen 850,- 350 hodina práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 3. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2012 jojo taky jsem uz v praci resil, je to vstup a vystup z radiatoru v aute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rasty23 Vloženo 26. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2012 Tak trochu neskoro ale predsa.Moje miznutie G12 sa nakoniec vyriesilo vymenou tesnenia pod hlavou dakujem vsetkym za rady a tipy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2012 aj keď trošku fakt neskoro (január-november),ale predsa...aj to sa cení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romankoWW Vloženo 27. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2012 ti to skontrolovali v servise, alebo si prisiel sam aby ti to vymenili,, vie to mechanik skontrolovat, ci je prasknute to tesnenie alebo hlava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rasty23 Vloženo 28. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2012 V 27. 11. 2012 na 9:48, romankoWW napsal: ti to skontrolovali v servise, alebo si prisiel sam aby ti to vymenili,, vie to mechanik skontrolovat, ci je prasknute to tesnenie alebo hlava? urobily mi to v servise rozobrali to hlavu dali na pretlakovanie tam bolo vsetko ok a na tesneni nasli prasklinu ale hovoril som mechanikovy poznatky z tohto fora takze asi tak cca oprava vratane dielov 230 eur Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeněk sládek Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 Zdravím vás chlapy. jak to tu čtu tak Vám něco přiložím at nemate malo starostí:-) Mám taky problém mám octavia 2001 1.9 tdi 81 kw najeto 156 tis. přivezl jsem auto a rozsvítila se mi hladina chlad. kapaliny tak jsem to dolil a odvezl do servisu.Taky říkali těsnení pod hlavou nebo i hlava no tak to rozebrali vybrousili ohřívaci svičky na vody a vratili mi to zpatky ze je to hotové tak jsem jezdil jedzil po nekolika kilometrech asi 800km jsem to protahl na 180km za hodinu a jel asi 10km pak jsem zpomalil a plesk kapalina zase pryc tak jsme pockali na vychladnuti a dolili znovu dojel jsem domu a volal jsem hned do servisu ze je zavada opet stejna ale reklimi ze uz si tedy nevedi rady tak jsem se do toho pustil sam rozebral jsem komplet ockruhy vse vypucoval chladic topeni novej termostat vsechno vylestil aby to bylo v cajku zadelal zpet nalil kapalinu a jezdim kdyz jedu do 140km za hodinu tak je vsechno v cajku ale jak jedu nad 160km za hodinu tak se to pak zase vrátí tak ted mi reknete cím to je.po tom kompletnim vycisteni jsem najezdil pres 2000km a nic nezmizlo pak jsme to projel vic jak 160km za hodinu a je to zas v cudu dekuju moc za rady?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 tesneni pod hlavou Jeste muzes pro jistotu zkusit takovej malej test: Odpoj tu vracecku od nadobky a dej ji do flasky s vodou, poku pujdou pri nastartovanem motoru bublinky je to tesneni pod hlavou nebo hlava, ale tomu bych neveril. Kadopadne sundat, otlakovat,srovnat, novy tesneni slozit a jezdis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeněk sládek Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 jo takže sundat vracečku co jde do expancky jo zapomel jsem napsat ze to taky poradne tlakuje ?jak kdyby termostat neoteviral ale je vyzkousenej takze by mel nebo me napadla vodni pumpa?je ale divny ze to udela az od tech 160km za hodinu:-( kdyz budu jezdit 90km za h nebo 120km za h tak to bude v cajku :-)Dekuji ti za odpoved:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 (editace) pokus se spateckou vylucuje i pumpu pokud bubliny nejsou muze to delat pumpa, ale pokud jdou je jasno Editováno: 18. Únor 2013, autor: jakub benes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeněk sládek Vloženo 19. Únor 2013 Sdílet Vloženo 19. Únor 2013 no když kouknu do expanzky tak z prepadovky jde i voda nesmí jít ani trochu vzduchu ?Koukam ze jsi asi jediny takovy hodne aktivni tak se te zeptam jak je mozny ze se to stava u tehlech morotu jakej je tam problem ze to na ty hlavy a tesneni trpí ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 19. Únor 2013 Sdílet Vloženo 19. Únor 2013 hele pohledem hovno poznas vazne to chce dat do petky s vodou. Jinak tyhle motory na to moc netrpi, ale proste obcas se to stava, neni to zadna tragedie v kazdem lepsim servisu to zvladnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeněk sládek Vloženo 19. Únor 2013 Sdílet Vloženo 19. Únor 2013 jojo neboj zitra na to hned vlitnu a dam ti vedet dekuju ti moc no nekdo mi tady psal ze 81kw jsou na to stimhle nejhur Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeněk sládek Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Hele tak jsem to ted zkousel a jde fridex i bublinky takze je to asi jasne ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 pokud jsou bublinky je to jasne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeněk sládek Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 jojo dekuji.prosim te kolik bude stat zhruba srovnání hlavy?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 hele, zalezi jak kde. Ja to vozim do Strašnic kde si za prebrouseni a otlakovani uctuji 600-800,- . Kolikrat kdyz tam vyzvedavam hlavy po vareni to mam zdarma.Jinak urcite dej kvalitni tesneni pod hlavu, ne zadnou jebku. Pak by bylo dobry dat novy tesneni na vakuovou pumpu, ktera rada tece + novy gufero na vacku. Samozrejme doporucuju dat tesneni vsude novy jako je sani, vyfuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeněk sládek Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Jo hele vakuovou pumpu myslíš jako vodní pumpu tu mam novou od grafu za 2600kč. ale stejne je to divny voda v ojeli neni fridex nesmrdi ani v nem nejsou saze a na olejovem víčku film nění a z vejfuku voda nejde ani za jízdy když to sešlapnu . jen to tlakuje tak ze kdyz přijedu tak jsou tvrdy hadice na vodu. to mi je divny ze by tohle delalo tesneni jo samozřejme vse vyměním i nový srouby dám hele když sundám hlavu tak se štelování ventilu nevyhnu vid ? dekuji ti moc :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeněk sládek Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 (editace) hele co říkaš na tohle nebo my posli nějaky dobrý kvalitní těsnění v odkaze ju dekuju ti moc :-) tedy odkaz http://www.e-cat.cz/p-962183/skoda/octavia-1u2-09-96/1-9-tdi-1896ccm-74kw-100hp-10-05/motor-a-prevodovka/tesneni/hlava-valcu/tesneni-pod-hlavu-valcu/sada-tesneni-hlavy-valcu-victor-reinz.html?cPath=1314088_1960792_3750751_3751122_3751147_3751149_3751151 Editováno: 21. Únor 2013, autor: zdeněk sládek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Divny to neni, je to uplne jasny. Proste je nekde spatny tesneni u spalovaci komory a kdyz tomu das tak se ten tlak dostava do vodniho okruhu. Podle smradu z fridexu taky hovno poznas, na to je takovy pristroj, ktery detekuje snad oxid uhlicity nebo co ja vim . Neplet si vodni pumpu s vakuovou pumpou. Tu najdes pridelanou na hlave na prave strane a slouzi k vyrobe podtlaku, ktery potrebujes k fungovani posilovace brzd apod. Ten odkaz co si poslal je taky uplne na hovno. Ty mas O1 1.9 TDI 81KW!Ty potrebujes toho: Tesneni hlavy valcu http://www.ecat.elit.cz/ArticleDetails.aspx?PartDetailID=EL124.001&REFPAGE=ArticleBrowser&TNV=434|-31905|-31904|14&TT=car&VehicleID=9519&VehicleTypeID=1 - vyberes podle toho co tam budes mit, lisi se podle vysky. Znacku bych zvolil ELRING. Tesneni vyfukoveho potrubi: http://www.ecat.elit.cz/ArticleDetails.aspx?PartDetailID=815.187&REFPAGE=ArticleBrowser&TNV=435|-31903|-31902|4&TT=car&VehicleID=9519&VehicleTypeID=1 -potrebujes 4 kusy Tesneni saciho potrubi: http://www.ecat.elit.cz/ArticleDetails.aspx?PartDetailID=EL915.213&REFPAGE=ArticleBrowser&TNV=435|-31903|-31902|4&TT=car&VehicleID=9519&VehicleTypeID=1 Tesneni vakuove pumpy budes muset koupit bud ve Skode a nebo podmaznout silikonem stare, ale nedelam to rad. Gufero vacky : http://www.ecat.elit.cz/ArticleDetails.aspx?PartDetailID=EL325.155&REFPAGE=ArticleBrowser&TNV=436|-31901|-31900|6&TT=car&VehicleID=9519&VehicleTypeID=1 Srouby hlavy valcu: http://www.ecat.elit.cz/ArticleBrowser.aspx?TT=car&TNV=432|-31909|-31908|1&VehicleID=9519&VehicleTypeID=1&TTab=False - kdyz zakaznik nema tolik financi daji se pouzit stare Na tvym motoru se zadne stelovani ventilu nedela , tam se o to staraji hydraulicka zdvihatka ventilu. Kazdopadne pri vymene tesneni hlavy valcu vymen urcite i motorovy olej a olejovy filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeněk sládek Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 (editace) ty jo super děkuju fakt moc diky super takže sundám hlavu necham ji srovnat a nasadim ji a jezdim ju nic vic se pak delat nemusi ?a dekuji moc :-) a ty ceny nejsou tak hrozny i ty srouby no to tesneni výfuku jsem myslel ze je jako celek a ne po kouskach ale nevadi koupim co jsi mi napsal a pustim se do toho snad pak bude pokoj :-) diky za rady a urcite se na tebe zase obrátím:-) Editováno: 21. Únor 2013, autor: zdeněk sládek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.