Červenec 14, 20169 r Já nevim, co lidi na tom SP mají, mám origoš a je to tvrdé jako koza Ano, v zatáčkách to dřepí, ale to člověk musí jet pilu, jinak to nepozná....
Červenec 14, 20169 r Mám pocit, že má 1.9 oproti RS a klasickemu dvoulitru jiné tlumiče a tudíž i pružiny, ale jistý si nejsem ... no SP je dobrý opravdu na rychlé zatáčky, jinak o komfortu se mluvit nedá, origo RS ještě jde...
Říjen 11, 20168 r Zdravím, jaké pružiny mi prosím doporučíte pro OII Tour 2011 lift, BSE 1,6MPI? V TP je hmotnost na nápravu 930/990. Uvažuju správně, že doporučované pružiny Eibach -30/-30 pro OII 1,6MPI - Pro-Kit E10-79-004-01-22 s parametrama zatížení 1050/1100 nejsou zrovna nejvhodnější? Laickým pohledem je ten rozdíl příliš velký. Jde mi především o optické snížení a zachování originál tlumičů (prozatím).
Listopad 16, 20168 r Vhodné jsou. Zadní nápravu máš o 110kg jinde což je cca 1 - 1,5 cm a předek máš o 120kg jinde což je cca to samé. Snížení auta bude zhruba 1,5 cm. S tím, že u octy 1 staré pružiny ojetím klesají. Mě to kleslo o 2cm za 250tis. Takže možná tímhle kitem dosáhneš zvýšení o 0,5cm.
Listopad 21, 20168 r No právě..... obávám se finálního zvýšení . Ba ne, originály ještě sesedlé nemám. Ale teoretický snížení o 15 mm není moc přesvědčující a už vůbec ne inspirující. Čekal jsem, jestli se neozve někdo s OII 1,6 MPI, který už pružiny aplikoval. Přesto díky za reakci.
Listopad 21, 20168 r A oni primo pro tenhle typ nedelaji pruziny ktere by to snizeni opravdu udelaly?
Listopad 22, 20168 r Nenašel jsem. 1,6 MPI je ve specifikacích běžně uváděná, ale když si pak stáhnu TÜV, tak hmotnostně jsem mimo o těch +/- 115 kg. Pročetl jsem kdeco, ale nikde nenarazil na zkušenost s Tour sockou. Názory i výsledky jsou různorodý. Nečekám snížení přesně 30 mm, ale teoretických 15 (o kterých se zmiňují i jinde a to nejsou s váhou tolik mimo) mě nijak neohromuje.
Listopad 22, 20168 r Samozřejmě ideální řešení. Mít opotřebeno, tak neváham. Ale nechce se mi momentálně (ani se mi to nehodí) do auta investovat větší částku. Cca 5000 za pružiny unesu. Asi se na to vybodnu. S autem jsem na to moje ježdění relativně spokojenej, vylepšovat jízdní vlastnosti s 1,6kou nemá význam. Jde mi víceméně jen o ten optickej efekt.
Prosinec 4, 20186 r V 16. 3. 2016 na 17:34, Milhauss napsal: TA Technixe jsem měl na fabii RS a byl dobrej,bez problémů,pak jsem ohnul tlumič,i ten jsem bez problémů sehnal. Ale bylo to pro mne dost tvrdé. Protože jsi určitě nepřelisoval puk. To je pak betonáž.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.