Přejít na obsah

uprava motoru 1.8 T 20V


Stasek

Doporučené příspěvky

Zdravim vsechny !

Mam Octavii Combi 1.8 T 4x4 r.v. 2002 (chip 150 KW) ale chtel bych jeste trochu zvysit vykon.

Co jsem se docetl, tak maximalni vykon motoru, ktery dokaze Haldex prenest je cca 250 koni . Tudiz se pres tuto hodnotu nechci dostat.

Mam moznost koupit Turbo kit + CHIP prave na cca 240-250 koni, ale nevim jestli bych nemusel menit i vnitrnosti motoru ( kovany pisty atd. )

Vymenu spojkoveho oblozeni beru jako samozrejmost.

Nema nekdo z vas zkusenosti s podobnou upravou motoru ?

Prosim odpovedi jen k tematu

Odpovedi typu ' to uz se tu jednou resilo ' mi prosim neposilejte. Jsem pracujici clovek a nemam cas tu pul dne hledat jestli se to nekdy pred rokem resilo.

Dekuji za pochopeni :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CHIP na 150 KW dela firma Sportmotor v Praze. ( www.sportmotor.cz )

Za dve hodinky to maj hotovy. Pred a po vymene ridici jednotky provedou testy, jestli je vse v poradku.

Spolecne s Cimbu jsou to u nas v CR rekl bych nejpreferovanejsi firmy zabivajici se CHIP tuningem. ( podle meho nazoru samozrejme, nikomu to nenutim :) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vsechny !

Mam Octavii Combi 1.8 T 4x4 r.v. 2002 (chip 150 KW) ale chtel bych jeste trochu zvysit vykon.

Co jsem se docetl, tak maximalni vykon motoru, ktery dokaze Haldex prenest je cca 250 koni . Tudiz se pres tuto hodnotu nechci dostat.

Mam moznost koupit Turbo kit + CHIP prave na cca 240-250 koni, ale nevim jestli bych nemusel menit i vnitrnosti motoru ( kovany pisty atd. )

Vymenu spojkoveho oblozeni beru jako samozrejmost.

Nema nekdo z vas zkusenosti s podobnou upravou motoru ?

Prosim odpovedi jen k tematu

Odpovedi typu ' to uz se tu jednou resilo ' mi prosim neposilejte. Jsem pracujici clovek a nemam cas tu pul dne hledat jestli se to nekdy pred rokem resilo.

Dekuji za pochopeni :palec2:

O jaky turbokit se jedná a co je k tomu za software?Případně odkaz...dík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O jaky turbokit se jedná a co je k tomu za software?Případně odkaz...dík

no melo by se jednat o turbo kit od znacky Garrett a melo by to byt puvodne z Golfa IV. Vic bohuzel zatim nevim, jsem porad mimo CR , tak jsem nemel moznost se na to kouknout nazivo. Teprve ted o vikendu se na to pojedu podivat. Ale chtel jsem se prave dozvedet, zda ten motor by tokovouhle upravu vydrzel a jestli jo, tak jak moc se to projevi na spotrebe a na jeho zivotnosti . Nechci ho poslat do vecnych lovist za kazdou cenu :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci co vim tak 1.8T vydrzi jako prd i 350Ps :)

Jde o to ze Rs ma trosku jiny blok motoru pokud se nepletu :) urcite Me nekdo opravi :)

Na tech 250Ps staci dat dle meho dat toto :)

software, jine sani(treba prelestene audi TT), velky IC, napr.4barovy palivovy ventil,kompletni vyfuk :) treba Remus nebo SuperSprint :)

Jinak na klasickou 1.8T by melo jit naprosto v poradku turbo z 1.8T :)

Nicmene TurboKit od Garetu bude precizni prace,cemuz bude teda odpovidat i cena :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri uprave by som postupoval zasa a opat seriou overenymi vecami.

Turbo Audi TT verzia 240 HP a 225 HP

Vstrekovace Audi TT verzia 240 HP a 225 HP

Intercooler Audi TT verizia 240 HP a 225 HP

Neviem ci to ma aj ine sanie, to by som klamal. K tomuto vsetkemu by som si nechal spravit chip. Tak by som postupoval.

Verzie 1.8T u Audi:

150 HP

163 HP len zmena elektriky resp. RJ - mapy oproti 150

180 HP

190 HP zmena turba, spodku motora /ojnice, piesty, a este neviem co/ elektriky resp. vstrekovacov a RJ, zhodne s ORS

224 HP

240 HP zmena turba, intercoolerov, elektriky resp. RJ a vstrekovacov oproti verzii 190 HP

BRZDY su u vsetkych okrem 150 a 163 zhodne a to: 312 mm ako ma RS. Este aj 3,2 TT s 250 HP ich ma.

Myslim, ze by to mohlo takto fungovat. Ked, tak ma opravte, rad o tom podiskutujem s niekym co ma skusenosti.

P.S. chalani, kamarat meral svoju RS, ktoru kupil od znameho a cely cas mu ju servisoval, na aute neboli robene ziadne upravy, cize seria........ No nema kat, lebo sa roz.....tkal..... Odmerane na brzde 198 HP a kat by tolko nespravil. Takze papierove vykony su podla mna len papierove. Hlavne u motorov ktore maju 6 vykonovych verzii. A merali sme to len zo srandy a pre zvedavost....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci co vim tak 1.8T vydrzi jako prd i 350Ps :)

Jde o to ze Rs ma trosku jiny blok motoru pokud se nepletu :) urcite Me nekdo opravi :)

Na tech 250Ps staci dat dle meho dat toto :)

software, jine sani(treba prelestene audi TT), velky IC, napr.4barovy palivovy ventil,kompletni vyfuk :) treba Remus nebo SuperSprint :)

Jinak na klasickou 1.8T by melo jit naprosto v poradku turbo z 1.8T :)

Nicmene TurboKit od Garetu bude precizni prace,cemuz bude teda odpovidat i cena :)

Musim ti to říct... to co víš, tak víš špatně. Bohužel uplně všechno špatně :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri uprave by som postupoval zasa a opat seriou overenymi vecami.

Turbo Audi TT verzia 240 HP a 225 HP

Vstrekovace Audi TT verzia 240 HP a 225 HP

Intercooler Audi TT verizia 240 HP a 225 HP

Neviem ci to ma aj ine sanie, to by som klamal. K tomuto vsetkemu by som si nechal spravit chip. Tak by som postupoval.

Verzie 1.8T u Audi:

150 HP

163 HP len zmena elektriky resp. RJ - mapy oproti 150

180 HP

190 HP zmena turba, spodku motora /ojnice, piesty, a este neviem co/ elektriky resp. vstrekovacov a RJ, zhodne s ORS

224 HP

240 HP zmena turba, intercoolerov, elektriky resp. RJ a vstrekovacov oproti verzii 190 HP

BRZDY su u vsetkych okrem 150 a 163 zhodne a to: 312 mm ako ma RS. Este aj 3,2 TT s 250 HP ich ma.

Myslim, ze by to mohlo takto fungovat. Ked, tak ma opravte, rad o tom podiskutujem s niekym co ma skusenosti.

P.S. chalani, kamarat meral svoju RS, ktoru kupil od znameho a cely cas mu ju servisoval, na aute neboli robene ziadne upravy, cize seria........ No nema kat, lebo sa roz.....tkal..... Odmerane na brzde 198 HP a kat by tolko nespravil. Takze papierove vykony su podla mna len papierove. Hlavne u motorov ktore maju 6 vykonovych verzii. A merali sme to len zo srandy a pre zvedavost....

Myslim, že 3,2 má jiný brzdy. 334mm ve předu. Vzadu snad stejný, ale o tom bude asi vědět víc FCS.

Jiný ojnice a písty s menšim kompresnim poměrem měla až verze 154, 165 a 177kw. Sání je stejný, jen je zrcadlově otočený. To na to nebude mít nějakej extra vliv. Co sem tak zjistil, tak se seriovym turbem ze 110 nebo 132kw verze se horko těžko někdo dostane přes 220koní a to s upravama jako je vyfuk, filtr, intercooler, chip...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...