Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

.Můj otec se podruhé rozvedl.Jeho bývalá v bytě už nebydlí,ale bydlí tam její plnoletí synové.Bytová správa je vyškrtla z evidenčního listu jako osoby spolubydlící,takže na výpisu je jen jméno otce.Chceme si s tátou vyměnit byty,byťák nám to povolil,ale jak se máme zbavit těch dvou,kteří v tom bytě bydlí neoprávněně.Trvalý pobyt pokud je mi známo,zde nehraje roli.Můžeme vyměnit zámky a nepustit je do bytu,když tam nemají co dělat ? Děkuji

Vloženo

V tomhle Ti asi neporadim bo nejsem právník, sorry za OT, napiš kdo platí nájem, popř kdo je vlastník bytu? Já jen aby to nebyli v právním vztahu majitel-nájemce, páč potom je dostaneš pryč jen za sehnání jiného bydlení odpovídajícímu stávající kategorii či tak nějak ...

Vloženo

Na byťáku být odhlášení můžou, ale otázka je, jestli nemají smlouvu s majitelem, či nájemcem bytu. Nesmí být prostě v žádné smlouvě ohledně bytu. Posléze můžeš zrušit i jejich trvalý pobyt, pakliže si to neudělají sami (to je dobré udělat).

• o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Tak jsem byl na pčr a bylo mi sděleno:"Pokud se prokáží občanským průkazem,kde je uvedena adresa trvalého bydliště,tak s tím nic nenaděláme".A když vyměníme zámek,tak je musí otec stejně pustit do bytu.Je to bordel v tom českém státě.

Tak jsme podali žalobu na vyklizení bytu.Honorář právnikovi 3000 plus 1000 soudní poplatek.Tak jsem zvědavý jestli mi to ti skurvy.syni zaplatí zpět

Editováno: , autor: marekkona
Vloženo (editace)

No to sice můžete, ale musí s tím souhlasit majitel, družstvo...

Jak říkám, v tomdle případě doporučuju prostě je vymazat z trvalého bydliště (ačkoliv méně důvtipný právník bude tvrdit, že to není možné - možné to je!!!), oni pak budou předvolání na město či kam a tam se to pořeší, že je tam majitel nechce atd.

btw. zeptám se na to, v poslední době se ne tak zcela vlastní vinou v tědle věcech, bohužel, docela pohybuju