Wochcápka Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Zdar lidi, Prosím Vás poraďte mi nebo začnu věřit že octavia byl strašnej omyl.Takže OCT I.r.v. 2000 motor 1?9TDi 81KW při plynulém a nenásilném rozjezdu mi od dvojky vždycky na cca 1800 otáčkách zaškube.Teda prostě jedu,nehoním ji roztáhnu v klídku jedničku než přeředím na 2ku otáčky spadnou někam k 1000 a pak při další akceleraci to jako škubne.Na vteřinu dvě,pak to přeleze ty 2000 a pak už táhne jak bejk.A dělá to jen na těchto hodnotách.Mám po repasi turbo,filtr jsem měnil 2x teď mi můj stejně něšťastnej mechanik řekl cosi o poškozené vysokotlaké části čerpadla.\nakonec z toho sešlo,dali jsme na reklamaci to turbo,rozdělalai ho že prej bylo zasraný sazema tak ho vyčistily,složily ujelo to asi 100km a dělá to zase.Prosím Vás řekněte někdo že víte co to je nebo mi škrábne.Jo sem zapoměl.Má to najeto 228tis kilometrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 zkusil bych to nalogovat pred vynasenim ortelu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wochcápka Vloženo 28. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2009 zkusil bych to nalogovat pred vynasenim ortelu.... To už jsme zkoušeli několikrát Vagem a moc z toho moudří nejsme.Spíš bych potřeboval nějaký nástřely co to může bejt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Huml Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 co zkusit na zkoušku odpojitnebo zaslepit EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wochcápka Vloženo 29. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2009 co zkusit na zkoušku odpojitnebo zaslepit EGR To mě nenapadlo,nějak nevidím souvislosti spíš jsem si mylsel a snad bych si i tipnul na to čerpadlo.A ještě mám teda jeden třeba nesouvisejííc poznatek.Zdá se mi že to má strašnou sílu na jeničku a dvojku když třeba chcete přejet retarder nebo čekáte na křižovatce a potřebujete si jen popojet.Musí mít člověk opravdu vyšláplou spojku jinak to je mazec.To táhne do předu a snad si to i přidává.Jasně to dělá každý auto ale jezdím denně s Ivecem 3,0 HPT a tam je to opravdu kemfortnější a není problém držet to jak se říkám na spojce,ale ta moje Octa by se snad strhala. To Huml:Zkus prosím tě popsat nějakou situaci kdy je špatnej EGR.Abych měl představu.Každopádně moc díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Podobne problemy s trhanim 1.9 pri akceleracii tu uz boli riesene. Ak z VAGu nieste dost "mudri", tak to auto radsej zverte majstrom (Indi, MartinRS, garny, ...), ktorym tie hodnoty aj nieco hovoria a vedia, co skontrolovat. Prvu vec, ktoru by Ti viaceri povedali je nalogovat to za jazdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wochcápka Vloženo 29. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2009 To mě nenapadlo,nějak nevidím souvislosti spíš jsem si mylsel a snad bych si i tipnul na to čerpadlo.A ještě mám teda jeden třeba nesouvisejííc poznatek.Zdá se mi že to má strašnou sílu na jeničku a dvojku když třeba chcete přejet retarder nebo čekáte na křižovatce a potřebujete si jen popojet.Musí mít člověk opravdu vyšláplou spojku jinak to je mazec.To táhne do předu a snad si to i přidává.Jasně to dělá každý auto ale jezdím denně s Ivecem 3,0 HPT a tam je to opravdu kemfortnější a není problém držet to jak se říkám na spojce,ale ta moje Octa by se snad strhala.To Huml:Zkus prosím tě popsat nějakou situaci kdy je špatnej EGR.Abych měl představu.Každopádně moc díky. BYL JSEM UPOZORNĚN ŽE MOŽNÁ OPERUJU VE ŠPATNÉ SEKCI.OMLOUVÁM SE A PROSÍM KDO BY JSTE MĚL COKOLIV K TÉMATU TAK PIŠTE V SEKCI PORUCHY ZÁVADY TÉMA POMOOOOC. Díky moc Stenly Wochcápka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wochcápka Vloženo 29. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Podobne problemy s trhanim 1.9 pri akceleracii tu uz boli riesene.Ak z VAGu nieste dost "mudri", tak to auto radsej zverte majstrom (Indi, MartinRS, garny, ...), ktorym tie hodnoty aj nieco hovoria a vedia, co skontrolovat. Prvu vec, ktoru by Ti viaceri povedali je nalogovat to za jazdy... Hm dobrý no,koukal jsem že se tady odkaz na Vag oběvuje vícekrát.Tím že z toho nejsme moudří jsem nemyslel to že jsme debil ale to že nám to nic smysluplného neříká. Každopádně by mi pomohlo i to kdyby jsi mi poslal odkaz toho kde to bylo řešeno.Jsem tu jen chvilku a ještě se moc neorientuju.A prolejzat stovky témat mi tak nějak nepasuje do časového plánu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.