Publikováno Leden 28, 200916 r Zdar lidi, Prosím Vás poraďte mi nebo začnu věřit že octavia byl strašnej omyl.Takže OCT I.r.v. 2000 motor 1?9TDi 81KW při plynulém a nenásilném rozjezdu mi od dvojky vždycky na cca 1800 otáčkách zaškube.Teda prostě jedu,nehoním ji roztáhnu v klídku jedničku než přeředím na 2ku otáčky spadnou někam k 1000 a pak při další akceleraci to jako škubne.Na vteřinu dvě,pak to přeleze ty 2000 a pak už táhne jak bejk.A dělá to jen na těchto hodnotách.Mám po repasi turbo,filtr jsem měnil 2x teď mi můj stejně něšťastnej mechanik řekl cosi o poškozené vysokotlaké části čerpadla.\nakonec z toho sešlo,dali jsme na reklamaci to turbo,rozdělalai ho že prej bylo zasraný sazema tak ho vyčistily,složily ujelo to asi 100km a dělá to zase.Prosím Vás řekněte někdo že víte co to je nebo mi škrábne.Jo sem zapoměl.Má to najeto 228tis kilometrů.
Leden 28, 200916 r Autor zkusil bych to nalogovat pred vynasenim ortelu.... To už jsme zkoušeli několikrát Vagem a moc z toho moudří nejsme.Spíš bych potřeboval nějaký nástřely co to může bejt.
Leden 29, 200916 r Autor co zkusit na zkoušku odpojitnebo zaslepit EGR To mě nenapadlo,nějak nevidím souvislosti spíš jsem si mylsel a snad bych si i tipnul na to čerpadlo.A ještě mám teda jeden třeba nesouvisejííc poznatek.Zdá se mi že to má strašnou sílu na jeničku a dvojku když třeba chcete přejet retarder nebo čekáte na křižovatce a potřebujete si jen popojet.Musí mít člověk opravdu vyšláplou spojku jinak to je mazec.To táhne do předu a snad si to i přidává.Jasně to dělá každý auto ale jezdím denně s Ivecem 3,0 HPT a tam je to opravdu kemfortnější a není problém držet to jak se říkám na spojce,ale ta moje Octa by se snad strhala. To Huml:Zkus prosím tě popsat nějakou situaci kdy je špatnej EGR.Abych měl představu.Každopádně moc díky.
Leden 29, 200916 r Podobne problemy s trhanim 1.9 pri akceleracii tu uz boli riesene. Ak z VAGu nieste dost "mudri", tak to auto radsej zverte majstrom (Indi, MartinRS, garny, ...), ktorym tie hodnoty aj nieco hovoria a vedia, co skontrolovat. Prvu vec, ktoru by Ti viaceri povedali je nalogovat to za jazdy...
Leden 29, 200916 r Autor To mě nenapadlo,nějak nevidím souvislosti spíš jsem si mylsel a snad bych si i tipnul na to čerpadlo.A ještě mám teda jeden třeba nesouvisejííc poznatek.Zdá se mi že to má strašnou sílu na jeničku a dvojku když třeba chcete přejet retarder nebo čekáte na křižovatce a potřebujete si jen popojet.Musí mít člověk opravdu vyšláplou spojku jinak to je mazec.To táhne do předu a snad si to i přidává.Jasně to dělá každý auto ale jezdím denně s Ivecem 3,0 HPT a tam je to opravdu kemfortnější a není problém držet to jak se říkám na spojce,ale ta moje Octa by se snad strhala.To Huml:Zkus prosím tě popsat nějakou situaci kdy je špatnej EGR.Abych měl představu.Každopádně moc díky. BYL JSEM UPOZORNĚN ŽE MOŽNÁ OPERUJU VE ŠPATNÉ SEKCI.OMLOUVÁM SE A PROSÍM KDO BY JSTE MĚL COKOLIV K TÉMATU TAK PIŠTE V SEKCI PORUCHY ZÁVADY TÉMA POMOOOOC. Díky moc Stenly Wochcápka
Leden 29, 200916 r Autor Podobne problemy s trhanim 1.9 pri akceleracii tu uz boli riesene.Ak z VAGu nieste dost "mudri", tak to auto radsej zverte majstrom (Indi, MartinRS, garny, ...), ktorym tie hodnoty aj nieco hovoria a vedia, co skontrolovat. Prvu vec, ktoru by Ti viaceri povedali je nalogovat to za jazdy... Hm dobrý no,koukal jsem že se tady odkaz na Vag oběvuje vícekrát.Tím že z toho nejsme moudří jsem nemyslel to že jsme debil ale to že nám to nic smysluplného neříká. Každopádně by mi pomohlo i to kdyby jsi mi poslal odkaz toho kde to bylo řešeno.Jsem tu jen chvilku a ještě se moc neorientuju.A prolejzat stovky témat mi tak nějak nepasuje do časového plánu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.