Balrog Vloženo 3. Únor 2009 Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 Už hodně a hodně dlouho mi svítí kontrolka v příloze je a nevím co s tím?Kluci mi radily svíčky,ale nejsem si jistej?nebude to třeba chipem?Nebo jsem přemýšlel o blow off ventilu mkII twin port kvůli turbu,myslíte že to pomůže díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 3. Únor 2009 Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 co na to VAG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 3. Únor 2009 Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 A nemáš tam náhodou v tom návodu napsáno že jedeš v nouzovém režimu a máš navštívit servis? Nebo alespoň někoho kdo ti diagnostikou přečte závadu. Mimochodem o co se jedná to je traktor, nebo uvedeš alespoň jaký máš typ mootru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 3. Únor 2009 Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 Mozes vymenit aj cely motor a kontrolka nezhasne!!! Musis na diagnostiku ta ti ukaze kde je problem. Je mi divne ze mas chipnute auto rozmyslas nad montazov BOV a nevies aky je postup v tomto pripade. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 3. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 je to¨octavia rs 132kw a byl jsem v servise a daly mi to na vag a našli řada válců 1,přizpůsobení směsi(multiplikativní) Systém s příliš bohatou směsí.Byl jsem přímo v servise škoda a technik nic nenašel a nakonec mi řekl,že to bude asi chipem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 3. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 Mozes vymenit aj cely motor a kontrolka nezhasne!!! Musis na diagnostiku ta ti ukaze kde je problem. Je mi divne ze mas chipnute auto rozmyslas nad montazov BOV a nevies aky je postup v tomto pripade. Nechápu co tím myslíš?s tím BOV a postupem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 3. Únor 2009 Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 Tak si trochu zabudol napisat ze si bol na VAGcku. Ten prvy prispevok si dal tak ako by si ani nevedel co ta kontrolka znamena. Za pismenka sa tu neplati tak si mohol napisat ci kontrolka nejde zhasnut alebo sa opat rozsvieti po X.. kilometroch. Inak to moze byt viacej veci (labda.sviecky.klapka a vsetko co suvisi s pripravou zmesi) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 3. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 Mě ta kontrolka svítí pořád.V servise říkal,že to asi opravil a po asi 60km se objevila znova a svítí pořád.Jen vlastně jednou z ničeho nic zhasla,to jsem byl naložený jelo nás 5 a pak po dvou dnech co jsem jel sám a začal předjíždět ávii tak se zase rozsvítila a svítí pořád,nevím co s tím,když mi ani v servise nepomohli.Co ty svíčky?nemůže to být třeba tím a kdyby to byla lambda sonda tak by to vag ukázal?nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 3. Únor 2009 Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 Vyser sa na toho sulina v servise a chod za niekym kto sa v tom vyzna (je ich tu dost asi po celej CR). Ja osobne vy som kukol najprv skrtiacu klapku. Je to minutova zalezitost a ak je spinava tak ju vycisti. Ak nemas kabel tak odpoj baterku a mala vy sa nastavit sama. (kontrolka vsask nezhasne) Nemas aspon kod chyby? Ak mas na svieckach nalietane vela tak ich vymen nic tym nepokazis (platinove NGK resp.origo) To je asi tak vsetko co sam zvladnes tak drzim palce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 4. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 u chyby je číslo 17535 P1127 035 zkusím koupit ty svíčky,má cenu kupovat ty NGK?jedna stojí kolem 600kč neestačí obyčejné na octavii rs?mimochodem jsem dnes koupil ten blow off ventil MKII Twin port 2009 tak uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 u chyby je číslo 17535 P1127 035 zkusím koupit ty svíčky,má cenu kupovat ty NGK?jedna stojí kolem 600kč neestačí obyčejné na octavii rs?mimochodem jsem dnes koupil ten blow off ventil MKII Twin port 2009 tak uvidím. ja som tam mal klasické sviečky a keď som tam dal platinové NGK celkom to bolo na tom aute poznať (neviem či tým, že tie staré sa už poberali do večných lovíšť, alebo skutočne tým, že som dal NGK platina),... Ale zatiaľ som s nimi max. spokojný,... cena je síce vyššia, ale keď tu píšeš, že ideš dávať Blow off ventil, tak by som na sviečkach nešetril (inak neviem ake boli origo v RS, ale asi tam nebolo tiež niečo extra lacné?),... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 4. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 Já bzch do nich asi šel do těch ngk.Kámoš mi říkal,že je to zbytečné ty platinové svíčky,že to je do závoďáků spíš.Nevim a radši si nechám poradit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harry-one Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 Zdarvim,mám 1,8T 20V a taky mi tam svítí tato kontrolka....hodil jsem to na vag ,zjistil chybu,vyměnil problém(brzdovej spínač),vymazal chybu a ejhle po 50 km znova a zase ta chyba a furt takhle do kola už mě to taky sere ........a slyšel jsem už od pár lidí že tam maj nákej sek a furt jim to tam naskakuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 (editace) Asi je to blbnost, tak mě nekamenujte: Netankujete náhodou do plné nádrže (myslím až po vrch). Známýmu vždycky po natankování do plné když tomu "naložil", tak to hlásilo chybu bohaté směsi, mechanik mu řekl, že tak nemá tankovat a elhle - vše OK. Prý tam vzniká větší tlak paliva nebo co. Mně osobně se to nezdá - je to na vás..... Editováno: 4. Únor 2009, autor: nosal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 Asi je to blbnost, tak mě nekamenujte:Netankujete náhodou do plné nádrže (myslím až po vrch). Známýmu vždycky po natankování do plné když tomu "naložil", tak to hlásilo chybu bohaté směsi, mechanik mu řekl, že tak nemá tankovat a elhle - vše OK. Prý tam vzniká větší tlak paliva nebo co. Mně osobně se to nezdá - je to na vás..... pokiaľ to myslíš tak, že ten tlak spôsobuje rozpínanie benzínu, tak nadrž je odvetrávaná cez nádobku s aktívnym uhlím do sania (takže zvýšený tlak paliva je blbosť), a žeby tieto pary obohacovali zmes je možné, aj keď motor má značnú spotrebu vzduchu a žeby to robilo až také problémy si nemyslím??? skôr by som to typoval na vadnú lambdu alebo kadečo iné,...??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Já bzch do nich asi šel do těch ngk.Kámoš mi říkal,že je to zbytečné ty platinové svíčky,že to je do závoďáků spíš.Nevim a radši si nechám poradit. A Octavia RS co mas nie je zavodak???? :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 5. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Tak je to trochu závoďák,jen s tím jezdím normálně a jen občas se stane,že na to šlápnu a točim to co vysokejch otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 5. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Zdarvim,mám 1,8T 20V a taky mi tam svítí tato kontrolka....hodil jsem to na vag ,zjistil chybu,vyměnil problém(brzdovej spínač),vymazal chybu a ejhle po 50 km znova a zase ta chyba a furt takhle do kola už mě to taky sere ........a slyšel jsem už od pár lidí že tam maj nákej sek a furt jim to tam naskakuje Já už s tou chybou jezdím asi půl roku,první měsíce jsem, se to snažil všemožně vyřešit,servisy,otázky a nic teď jen zkouším a zkouším .Myslel jsem že to bylo katalyzátorem,když jsem měnil výfuk tak byl prdlej kat a po výměně jsem myslel,že to bude ok,ale po výmazu chyby se objevila zase až do teď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adller Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Panové od listopadu do března jsem z touhle kontrolkou mimochodem "elektronika motoru" bojoval 6 let... Přes léto vše o.k.. Asi tak měsíc po tom co jsem si auto dovezl ze salonu se mě rozsvítila kontrolka odjel jsem do autorizovaného servisu a první co jsem slyšel od servisáka "pane to byla nečistota v palivu" s tímhle mě vždy odbyli pak skončila záruka. Zkoušel jsem spoustu odborníku ale nikdo si s tím nevěděl rady. Závada se stupňovala a v poslední fázi jak mile se rozsvítila kontrolka zničeho nic zhasl motor a tohle se vám stane třeba na žel. přejezdu zkušenost mé drahé.. Návod na opravu vám neřeknu proto že ho prostě nevím!!! Auta jsem se zbavil motor 1.4 16V.Opel Astra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 5. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Hm mě svítí ta kontrolka pořád a nezaznamenal jsem větší spotřebu,jen se mi zdá,že to trochu hůř jede,ale to se mi může zdát.Kdyby to byla váha vzduchu tak by mi to VAG našel nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tonda vento Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Už hodně a hodně dlouho mi svítí kontrolka v příloze je a nevím co s tím?Kluci mi radily svíčky,ale nejsem si jistej?nebude to třeba chipem?Nebo jsem přemýšlel o blow off ventilu mkII twin port kvůli turbu,myslíte že to pomůže díky já nějak nechápu jaká kontrolka ti sítí,nebo že bych tak špatně videl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 5. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Svítí mi ta kontrolka co je na obrázku v příloze,ta v kroužku.svítí oranžově a svítí mi pořád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tonda vento Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 (editace) Svítí mi ta kontrolka co je na obrázku v příloze,ta v kroužku.svítí oranžově a svítí mi pořád. jak je to u benzinu,tede nevim ale mě u nafty se rožla kontrolka žhavení a svítila stále,vyměnil jsem brzdový spínač a nic,svítila dál,pak vyškrábal a promazal ten 4polový konektor a je to OK a taky vag neukázal nic a byl jsem stoho na šlak Editováno: 5. Únor 2009, autor: tonda vento Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 5. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Hm jen najít ten 4 polový konektor.čím jsi ho čistil?díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tonda vento Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Hm jen najít ten 4 polový konektor.čím jsi ho čistil?díky nad pedálem vkabině je kryt na dvou šroubkách ten sundáš a pak ho uvídíš,tan spínač se otočí asi 90stupňu a vytáhne k sobě,čištení sprejem co je na brzdy a promazán vd40 +kartáček oc.jemný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.