raob design airbrush Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 (editace) mám dá se říct veliký problém, motor ARX 1,8T 20V -do 2000 otáček auto zabírá, po překročení 2000 nezabírá, a něco drnčí, nebo spíš vibruje -skube¨ -je slyšet že tubo saje -občas začné blikat kontrolka motoru v pravé části palubovky co s tím?? Editováno: 7. Únor 2009, autor: raob design airbrush Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mi-rek1,8T Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 Chtělo by to každopádně načíst VAGem, podle těch vibrací myslím že ti odešla jedna ze zapalovacích cívek, nebo svíčka a motor teď jede na 3 V . ( já jsem měnil zapalovací cívku asi před 10 dny, projevilo se to stejně jak popisuješ, VAG mi napsal který válec, pak jsem to během pár minut vyměnil - měl jsem náhradní cívku v garáži - jinak nová stojí kolem 1200,-Kč ) Dokud to nepravíš tak s tím nejezdi, ty vibrace dávají motoru stašně zabrat ! Ať se ti zadaří, pak napiš co to bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 pokiaľ to ide na 3 valce a robí to zapaľovacia cievka, tak nedostava zabrať iba motor (vibraciami) ale hlavne KAT (palivo vo vyfuku) a môžeš ho pekne upáliť keby si s tým jazdil,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 7. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 dík za rady takže wag ukázal, je to zapalovací cívka na prvním válci je to to co je označené??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 dík za rady takže wag ukázal, je to zapalovací cívka na prvním válci je to to co je označené??? ano to co si oznacil je zapalovacia cievka, kukni ale ktorý je prvy valec (kukni DP), aby to nahodou nebol ten na opacnej strane,... Inak tie co tam mas, uz niekto menil? Vyzeraju ako neorigo, ja tam mam este povodne a na kazdej je znak AUDI a vyzeraju trosku inak,... Aky mas rocnik??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 7. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 (editace) je to první válec, je to origo, motor ARX, ročník 10/2001 zjistil jsem to tak že vag ukázal nejprve 2 válec tak jsem to smazal a přeměnil jsem z levé strany druhou cívku do první vlevo a nastartoval, a ukazovalo to zase chybu 1 válce takže první válec je vlevo Editováno: 7. Únor 2009, autor: raob design airbrush Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 Tak to je potom na 100% ta cievka,... Inak ja mam 12/2001 a mam ten motor dost odlisny, nemyslim na tie upravy co tam mas, a tie cievky mam vazne ine (nemas na nich nejake gumene kryty???). Moje su proste viac ploche a je na nich viac udajov, cislo, znak Audi,... a teraz nie som si isty ale tusim su aj kazda priskrutkovane 2 imbusmi,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 7. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 fakt je to tak cívka že jo??? taky bych řekl na 100% že je jaký máte kod motoru?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 no pokial si ju prehodil z 2 valca na 1 a chyba sa presunula tiez tak je to ona,... Ono dost tie cievky odchadzaju na tomto motore,... Neviem cim to je ale niekomu vydrzia vsetky 4 origo aj 200 tis a niekto menil uz po 100 tis vsetky 4. Mne zatial neodisla ziadna (mam 120 tis), tak dufam ze budem z tej statnejsej skupiny Inak ja mam kod motora AGU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 7. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 jj přesunula po výměně no tak pro AGU je tahle cívka http://www.e-cat.cz/p-1948261/skoda/octavi...1981819_1981823 a pro muj motor je tahle http://www.e-cat.cz/p-1948419/skoda/octavi...1981819_1981823 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 No take mam na motore ja, teda este s tym popisom co je na nich,... Inak nevedel som ze v tych motoroch v zavislosti na kode motora su take odlisnosti a este ked mame rozdiel vo vyrobe iba nejake mesiace,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mi-rek1,8T Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 Já mám motor AUM a je to ta cívka na spodním odkazu, podle fotek tvého motoru máš zřejmě to stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 9. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 tak díl koupen, necelých 1200kč, vyměněn a je to OK všem dík za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 12. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 chci se ještě zeptat muže se stát že začnou odcházet i ty ostatví cívky???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mi-rek1,8T Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Stát se to může, můj stroj je z roku 2002, motor AUM, za poslední tři roky jsem vyměníl postupně všechy 4 cívky, ne preventivně, ale vždy po tom co přestala některá fungovat ( šlo to takto 4V 3V 1V 2Válec ), na druhém válci jsem to měnil před asi 14 dny - jak jsem ti psal v minulém příspěvku . Najeto nemám nic moc - skutečných 102 tis. km ! Z mého pohledu je to největší slabina 1,8T a proto vozím sebou náhradní kousek . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Všichni mluví o cívkách a já mám AUM 2003 najeto 145 000 a všechny původní... asi mám štěstí a nebo že by na to v MB přišli a sjednali nápravu a už jsem měl nějaké neodcházecí?? tak a teď jsem to zakřikl a pos... se mi všechny... Pokud odejde cívka, svíčka (prostě válec nepálí) tak se katalyzátoru nic nestane protože řj to detekuje a nevstřikuje do toho válce palivo! To že některý válec nepálí pozná podle poklesu otáček v okamžiku expanse dotyčného válce. Nám se zdá motor který je Ok že běží zcela rovnoměrně. Není tomu tak, běh má pilovitý průběh se špicemi v okamžiku zážehu každého válce. řj to detekuje snímačem otáček a jestli-že zaznamená místo zubu pily propad neotvírá do toho válce vstřik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.