LUK87 Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 Zdravím všechny škodováky, mám takový problém na své Octavii s motorem 1,6 74kW. Po deseti minutové jízdě jsem např. na chvíly zastavil ale když jsem chtěl znova nastartovat tak motor vůbec nechtěl chytnou jenom při přidání plynu a opětovným startováním. Tak jsem neváhal a zajel do servisu kde mi při napojení auta zjistily že mám chybu na lambdě sondě tak jsem ji nechal vyměnit. Mysel jsem si že mám konečně klid a auto je konečně v pořádku ale to jsem se mýlil. Auto někdy zase nestartovalo tak jsem zjištoval další informace co s tím až jsem narazil na tomto foru na téma ze stejným problémem kde se řešil a padla možnost špatného čidla teploty. Čidlo je vyměněné a stále to někdy nestartuje a dokonce už i při studeném motoru. Po všech těchto výměnách mě čekala technická prohlídka a měření emisí kde mě na emisích vyhodily za vysoké hodnoty jak na volnoběh tak ve vysokých otáčkách . Připadá mi že auto docela poslední dobou žere. Vypadá to na strašně bohatou směs. Už mě to přišlo na velké peníze ty návštevy servisů a výměny dílů a bez úspěchů. Prosím vás o radu která tento můj problém konečně vyřeší, už se s tím peru půl roku. Emise: Volnoběh-obsah HC-předepsané hodnoty 100ppm a naměřené 179ppm obsah CO-předepsané hodnoty 0-0.5% a naměřené 0.73% Vysoké otáčky-obsah HC-předepsané hodnoty 100ppm a naměřené 166ppm obsah CO-předepsané hodnoty 0-0.3% a naměřené 0.67% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Treba Ti pomuze muj dlouhomesicni popis problemu http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...t=0&start=0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qwadr Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 Zdravím všechny škodováky, mám takový problém na své Octavii s motorem 1,6 74kW. Po deseti minutové jízdě jsem např. na chvíly zastavil ale když jsem chtěl znova nastartovat tak motor vůbec nechtěl chytnou jenom při přidání plynu a opětovným startováním. Tak jsem neváhal a zajel do servisu kde mi při napojení auta zjistily že mám chybu na lambdě sondě tak jsem ji nechal vyměnit. Mysel jsem si že mám konečně klid a auto je konečně v pořádku ale to jsem se mýlil. Auto někdy zase nestartovalo tak jsem zjištoval další informace co s tím až jsem narazil na tomto foru na téma ze stejným problémem kde se řešil a padla možnost špatného čidla teploty. Čidlo je vyměněné a stále to někdy nestartuje a dokonce už i při studeném motoru. Po všech těchto výměnách mě čekala technická prohlídka a měření emisí kde mě na emisích vyhodily za vysoké hodnoty jak na volnoběh tak ve vysokých otáčkách . Připadá mi že auto docela poslední dobou žere. Vypadá to na strašně bohatou směs. Už mě to přišlo na velké peníze ty návštevy servisů a výměny dílů a bez úspěchů. Prosím vás o radu která tento můj problém konečně vyřeší, už se s tím peru půl roku. Emise: Volnoběh-obsah HC-předepsané hodnoty 100ppm a naměřené 179ppm obsah CO-předepsané hodnoty 0-0.5% a naměřené 0.73% Vysoké otáčky-obsah HC-předepsané hodnoty 100ppm a naměřené 166ppm obsah CO-předepsané hodnoty 0-0.3% a naměřené 0.67% měl jsem podobný problém Po výměně čidla teploty chladící kap. za 400,- (kelly) došlo jen k nepatrné změně v teplých startech. Vyměnil jsem čidlo za origo od VW (cena 280,- přes net. ccatodíly) a auto zase šlape jako hodinky. Jinak to dělalo to samý, co píšeš. VAG mi nikdy nebonzoval na čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raven1 Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 měl jsem podobný problém Po výměně čidla teploty chladící kap. za 400,- (kelly) došlo jen k nepatrné změně v teplých startech. Vyměnil jsem čidlo za origo od VW (cena 280,- přes net. ccatodíly) a auto zase šlape jako hodinky. Jinak to dělalo to samý, co píšeš. VAG mi nikdy nebonzoval na čidlo. Ahoj. Myslím,že to nemusí být nutně čidlo,podle naměřených hodnot je to bohaté a to tak že hodně. Jak starý je vzduchový filtr a svíčky? Kterou lambdu měnili? Jsou tam 2. další věc,měřil někdo ovládací napětí na lambdě? U 1,6/75kW docházelo a dochází k oxidaci kontaktů na řídící jednotce motoru a ta má pak tendenci to dorovnávat zvyšováním napětí na sondě.Trápil jsem se s tím asi měsíc,než jsem na to přišel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 Ahoj.Myslím,že to nemusí být nutně čidlo,podle naměřených hodnot je to bohaté a to tak že hodně. Jak starý je vzduchový filtr a svíčky? Kterou lambdu měnili? Jsou tam 2. další věc,měřil někdo ovládací napětí na lambdě? U 1,6/75kW docházelo a dochází k oxidaci kontaktů na řídící jednotce motoru a ta má pak tendenci to dorovnávat zvyšováním napětí na sondě.Trápil jsem se s tím asi měsíc,než jsem na to přišel. No a muzes poslat zakres kde je ta jednotka ? Plus predpokladam, ze se odpoji od kabelu, prostrikne kontaktolem jak jednotka tak kabel a zasadi se zpet a melo byh byt hotovo ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.