Přejít na obsah

Špatné starty, vysoké emise a spotřeba


LUK87

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny škodováky, mám takový problém na své Octavii s motorem 1,6 74kW. Po deseti minutové jízdě jsem např. na chvíly zastavil ale když jsem chtěl znova nastartovat tak motor vůbec nechtěl chytnou jenom při přidání plynu a opětovným startováním. Tak jsem neváhal a zajel do servisu kde mi při napojení auta zjistily že mám chybu na lambdě sondě tak jsem ji nechal vyměnit. Mysel jsem si že mám konečně klid a auto je konečně v pořádku ale to jsem se mýlil. Auto někdy zase nestartovalo tak jsem zjištoval další informace co s tím až jsem narazil na tomto foru na téma ze stejným problémem kde se řešil a padla možnost špatného čidla teploty. Čidlo je vyměněné a stále to někdy nestartuje a dokonce už i při studeném motoru. Po všech těchto výměnách mě čekala technická prohlídka a měření emisí kde mě na emisích vyhodily za vysoké hodnoty jak na volnoběh tak ve vysokých otáčkách . Připadá mi že auto docela poslední dobou žere. Vypadá to na strašně bohatou směs. Už mě to přišlo na velké peníze ty návštevy servisů a výměny dílů a bez úspěchů. Prosím vás o radu která tento můj problém konečně vyřeší, už se s tím peru půl roku.

Emise:

Volnoběh-obsah HC-předepsané hodnoty 100ppm a naměřené 179ppm

obsah CO-předepsané hodnoty 0-0.5% a naměřené 0.73%

Vysoké otáčky-obsah HC-předepsané hodnoty 100ppm a naměřené 166ppm

obsah CO-předepsané hodnoty 0-0.3% a naměřené 0.67%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Zdravím všechny škodováky, mám takový problém na své Octavii s motorem 1,6 74kW. Po deseti minutové jízdě jsem např. na chvíly zastavil ale když jsem chtěl znova nastartovat tak motor vůbec nechtěl chytnou jenom při přidání plynu a opětovným startováním. Tak jsem neváhal a zajel do servisu kde mi při napojení auta zjistily že mám chybu na lambdě sondě tak jsem ji nechal vyměnit. Mysel jsem si že mám konečně klid a auto je konečně v pořádku ale to jsem se mýlil. Auto někdy zase nestartovalo tak jsem zjištoval další informace co s tím až jsem narazil na tomto foru na téma ze stejným problémem kde se řešil a padla možnost špatného čidla teploty. Čidlo je vyměněné a stále to někdy nestartuje a dokonce už i při studeném motoru. Po všech těchto výměnách mě čekala technická prohlídka a měření emisí kde mě na emisích vyhodily za vysoké hodnoty jak na volnoběh tak ve vysokých otáčkách . Připadá mi že auto docela poslední dobou žere. Vypadá to na strašně bohatou směs. Už mě to přišlo na velké peníze ty návštevy servisů a výměny dílů a bez úspěchů. Prosím vás o radu která tento můj problém konečně vyřeší, už se s tím peru půl roku.

Emise:

Volnoběh-obsah HC-předepsané hodnoty 100ppm a naměřené 179ppm

obsah CO-předepsané hodnoty 0-0.5% a naměřené 0.73%

Vysoké otáčky-obsah HC-předepsané hodnoty 100ppm a naměřené 166ppm

obsah CO-předepsané hodnoty 0-0.3% a naměřené 0.67%

měl jsem podobný problém Po výměně čidla teploty chladící kap. za 400,- (kelly) došlo jen k nepatrné změně v teplých startech. Vyměnil jsem čidlo za origo od VW (cena 280,- přes net. ccatodíly) a auto zase šlape jako hodinky. Jinak to dělalo to samý, co píšeš. VAG mi nikdy nebonzoval na čidlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
měl jsem podobný problém Po výměně čidla teploty chladící kap. za 400,- (kelly) došlo jen k nepatrné změně v teplých startech. Vyměnil jsem čidlo za origo od VW (cena 280,- přes net. ccatodíly) a auto zase šlape jako hodinky. Jinak to dělalo to samý, co píšeš. VAG mi nikdy nebonzoval na čidlo.

Ahoj.

Myslím,že to nemusí být nutně čidlo,podle naměřených hodnot je to bohaté a to tak že hodně.

Jak starý je vzduchový filtr a svíčky? Kterou lambdu měnili? Jsou tam 2. další věc,měřil někdo ovládací napětí na lambdě?

U 1,6/75kW docházelo a dochází k oxidaci kontaktů na řídící jednotce motoru a ta má pak tendenci to dorovnávat zvyšováním napětí na sondě.Trápil jsem se s tím asi měsíc,než jsem na to přišel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
Ahoj.

Myslím,že to nemusí být nutně čidlo,podle naměřených hodnot je to bohaté a to tak že hodně.

Jak starý je vzduchový filtr a svíčky? Kterou lambdu měnili? Jsou tam 2. další věc,měřil někdo ovládací napětí na lambdě?

U 1,6/75kW docházelo a dochází k oxidaci kontaktů na řídící jednotce motoru a ta má pak tendenci to dorovnávat zvyšováním napětí na sondě.Trápil jsem se s tím asi měsíc,než jsem na to přišel.

No a muzes poslat zakres kde je ta jednotka ? Plus predpokladam, ze se odpoji od kabelu, prostrikne kontaktolem jak jednotka tak kabel a zasadi se zpet a melo byh byt hotovo ne ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...