Jump to content

LUK87

Uživatel
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,040 profile views

LUK87's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Time Left: 29 days and 16 hours

    • FOR SALE
    • NEW

    Nepoužité. 20ks šroubů M14x1.5x27 a 20ks krytek na šrouby v lesklém černém provedení.

    600.00 CZK

  2. Time Left: 16 days and 22 hours

    • FOR SALE
    • USED

    Plně funkční s kompletním balením. Doživotní mapové podklady celé Evropy. Funkce RDS-TMC.

    1,200.00 CZK

  3. Time Left: 16 days and 22 hours

    • FOR SALE
    • USED

    Nepoužité.

    1,000.00 CZK

  4. Time Left: 10 days and 21 hours

    • FOR SALE
    • USED

    Plně funkční bez poškození. Homologace

    1,500.00 CZK

  5. This advert is COMPLETED!

    • FOR SALE
    • USED

    Použité, nepoškozené. Součástí je momentový klíč a dva klíče pro uzamykání, vše jak bylo zakoupeno.

    1,800.00 CZK

  6. This advert is COMPLETED!

    • FOR SALE
    • USED

    Autorádio Škoda Bolero pro Škoda Octavia 2 FL (2009÷2013) s měničem na 6 CD a SD kartu. Pasuje do rámečku za radio Swing. Plně funkční s kódem. Na dislplayi lehká oděrka (viz foto), asi od čištění. Půjde myslím vyleštit, je jen povrchová, žádná hluboká rýha.

    4,000.00 CZK

  7. Dík za objasnění. Říkal jsem si že tomu asi tak bude a že můj dotaz bude stupidní.
  8. Na brzdě jsem to bohužel neměl, ale to auto jelo podstatně lépe než teď. 180km/h tam bylo v cuku letu. Formou výměny to určitě takto neudělal, to bych poznal při výměně za to repasované které bylo totožné a určeno dle čísla pro tento motor. Dělal mi to tehdy jeden chlápek z Hradce na doporučení lidí tady na foru. Máš pravdu že turbo už nebilo úplně v dobrém stavu to mi taky při předávce auta bylo řečeno. EDIT: sparcp gti: A to je taky možné. To jsem nevěděl že jsou i takové rozdíly.
  9. Zdravím, mám možná pro někoho blbý dotaz. Problém se jedná na motoru 1.9TDi 81kW ASV a zkusím to popsat o co jde. Před rokem jsem si nechal čistit turbo a trochu i čipnout pro oživení koníků. Vše mi udělal jeden expert z Hradce Králové. Po tomto zákroku auto jelo jako drak a nevěřil jsem vlastním očím jak to perfektně jede, ale už tehdy mi bylo řečeno že turbo toho má dost a může mi kdykoliv odejít. Těsně před zimou to přišlo a měnil jsem s kamarádem turbo za repasované. Výměna byla provedena bez problémů a na první zkušenost s výměnou i dosti rychle. Včetně turba se ještě měnila váha vzduchu, ventil N75 a podtlakové hadičky. Po výměně těchto veškerých komponentů už auto nemá takový výkon co s tehdy čerstvě vyčištěným turbem a načipováním. Ptám se tedy zda se muselo po takovém zákroku nějak sáhnout do jednotky a udělat nějaké úpravy či čip provést znovu? Jsou rozdíly v délce posuvného táhla co vede z podlakového ventilu a hýbe celým mechanismem lopatek? Musela se tato délka táhla upravit dle původního turba (seštelovat)? Prosím o každou radu. Zárověň žádám zda tento článek čte Petr z Hradce Králové co čistí turba, aby se mi ozval formou zprávy, ztratil jsem na tebe kontakt a hodila by se mi tvoje zkušenost. Děkuji Lukáš
  10. Díky za odpovědi. Též se mi zdálo že je geo odfláknuté. Byl jsem na ní v BestDrive a dělal to nějaký mladík který mi tvrdil že u takto starého auta toho více dělat nejde. Dnes jsem byl u doporučeného soukromníka který má taktéž laserovou geometrii a jsem objednaný na příští týden. Uvidím co tomu řekne.
  11. Geometrii mi dělali v BestDrive a prý je vše OK. Přikládám protokol. EDIT: Protokol
  12. Zdravím, mám delší dobu jeden problém který mi dost vadí. Už delší dobu mi Octavie stále táhne ke krajnici. Najeto 219000km. Pustím volant a ten se srovná do roviny a auto jde pomalu do příkopu. Není to nic hrozného, ale je to znát. Pro přímí směr jízdy musím mít vyosený volant o zhruba 20 stupňů. Na voze jsou vyměněny veškeré čepy, uložení ramen, ložiska, náboje, kotouče, destičky. Tlumiče pérování jsou ještě původní. Octavie má udělanou geometrii a v předu nové obutí. Vůz není havarován. Měnil jsem i uložení zadní nápravy, ale stále bez úspěchu. Nevím si opravdu už rady. Neví někdo co s tím?
  13. Zdravím, tak já se taky podělím se spotřebou u mé Octavie ASV 81kW (209000km). Poslední dobou mám dlouhodobou spotřebu dle počítače 4,6l což souhlasí protože jsem naposled bral 42l a na ně jsem najel 900km. Každý den jezdím autem do práce (20km) ve dvou či třech lidech a spotřeba pravidelně pod 4,5l a co se týče opravdu delších tras nad 30km tak to se vejdu v pohodě i pod 4l s obsazeným autem. O dovolené cesta po dálnici v rychlosti 130-140km/h spotřeba 5,1l. Styl jízdy normální s častým používáním tempomatu a to auto někdy opravdu točím. Předtím jsem vlastnil taktéž octavii ale v benzínu a to se prostě nedá srovnat. Naprosto spokojen.
  14. Čau, kolik máš najeto? Něco podobného měl kamarád na Audi A3. Auto se chvělo, vibrovalo a dělalo strašný randál. Nakonec mu nešlo ani radit. Měl vadný dvouhmotný setrvačník.
  15. Taktéž se přikláním k vadnému pravému vnitřnímu (u převodovky) homokinetickému kloubu. Nedávno jsem ho měnil na své octavii 1,9tdi. Chvění přední části vozu při zátěží (akceleraci) mírné vibrace do volantu. Měl jsem podezření na setrvačník protože na vnitřním kloubu jsem při prohlidce žádnou vůli neobjevil ale ty síly co tam působí jsou mnohem větší než ta se kterou jsem za poloosu bral. Po výměně kloubu se auto uklidnilo a hned jeto jiné poježdění.
×
×
  • Create New...