Publikováno Únor 8, 200916 r Zdravím všechny škodováky, mám takový problém na své Octavii s motorem 1,6 74kW. Po deseti minutové jízdě jsem např. na chvíly zastavil ale když jsem chtěl znova nastartovat tak motor vůbec nechtěl chytnou jenom při přidání plynu a opětovným startováním. Tak jsem neváhal a zajel do servisu kde mi při napojení auta zjistily že mám chybu na lambdě sondě tak jsem ji nechal vyměnit. Mysel jsem si že mám konečně klid a auto je konečně v pořádku ale to jsem se mýlil. Auto někdy zase nestartovalo tak jsem zjištoval další informace co s tím až jsem narazil na tomto foru na téma ze stejným problémem kde se řešil a padla možnost špatného čidla teploty. Čidlo je vyměněné a stále to někdy nestartuje a dokonce už i při studeném motoru. Po všech těchto výměnách mě čekala technická prohlídka a měření emisí kde mě na emisích vyhodily za vysoké hodnoty jak na volnoběh tak ve vysokých otáčkách . Připadá mi že auto docela poslední dobou žere. Vypadá to na strašně bohatou směs. Už mě to přišlo na velké peníze ty návštevy servisů a výměny dílů a bez úspěchů. Prosím vás o radu která tento můj problém konečně vyřeší, už se s tím peru půl roku. Emise: Volnoběh-obsah HC-předepsané hodnoty 100ppm a naměřené 179ppm obsah CO-předepsané hodnoty 0-0.5% a naměřené 0.73% Vysoké otáčky-obsah HC-předepsané hodnoty 100ppm a naměřené 166ppm obsah CO-předepsané hodnoty 0-0.3% a naměřené 0.67%
Únor 11, 200916 r Treba Ti pomuze muj dlouhomesicni popis problemu http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...t=0&start=0
Březen 4, 200916 r Zdravím všechny škodováky, mám takový problém na své Octavii s motorem 1,6 74kW. Po deseti minutové jízdě jsem např. na chvíly zastavil ale když jsem chtěl znova nastartovat tak motor vůbec nechtěl chytnou jenom při přidání plynu a opětovným startováním. Tak jsem neváhal a zajel do servisu kde mi při napojení auta zjistily že mám chybu na lambdě sondě tak jsem ji nechal vyměnit. Mysel jsem si že mám konečně klid a auto je konečně v pořádku ale to jsem se mýlil. Auto někdy zase nestartovalo tak jsem zjištoval další informace co s tím až jsem narazil na tomto foru na téma ze stejným problémem kde se řešil a padla možnost špatného čidla teploty. Čidlo je vyměněné a stále to někdy nestartuje a dokonce už i při studeném motoru. Po všech těchto výměnách mě čekala technická prohlídka a měření emisí kde mě na emisích vyhodily za vysoké hodnoty jak na volnoběh tak ve vysokých otáčkách . Připadá mi že auto docela poslední dobou žere. Vypadá to na strašně bohatou směs. Už mě to přišlo na velké peníze ty návštevy servisů a výměny dílů a bez úspěchů. Prosím vás o radu která tento můj problém konečně vyřeší, už se s tím peru půl roku. Emise: Volnoběh-obsah HC-předepsané hodnoty 100ppm a naměřené 179ppm obsah CO-předepsané hodnoty 0-0.5% a naměřené 0.73% Vysoké otáčky-obsah HC-předepsané hodnoty 100ppm a naměřené 166ppm obsah CO-předepsané hodnoty 0-0.3% a naměřené 0.67% měl jsem podobný problém Po výměně čidla teploty chladící kap. za 400,- (kelly) došlo jen k nepatrné změně v teplých startech. Vyměnil jsem čidlo za origo od VW (cena 280,- přes net. ccatodíly) a auto zase šlape jako hodinky. Jinak to dělalo to samý, co píšeš. VAG mi nikdy nebonzoval na čidlo.
Březen 13, 200916 r měl jsem podobný problém Po výměně čidla teploty chladící kap. za 400,- (kelly) došlo jen k nepatrné změně v teplých startech. Vyměnil jsem čidlo za origo od VW (cena 280,- přes net. ccatodíly) a auto zase šlape jako hodinky. Jinak to dělalo to samý, co píšeš. VAG mi nikdy nebonzoval na čidlo. Ahoj. Myslím,že to nemusí být nutně čidlo,podle naměřených hodnot je to bohaté a to tak že hodně. Jak starý je vzduchový filtr a svíčky? Kterou lambdu měnili? Jsou tam 2. další věc,měřil někdo ovládací napětí na lambdě? U 1,6/75kW docházelo a dochází k oxidaci kontaktů na řídící jednotce motoru a ta má pak tendenci to dorovnávat zvyšováním napětí na sondě.Trápil jsem se s tím asi měsíc,než jsem na to přišel.
Srpen 30, 200916 r Ahoj.Myslím,že to nemusí být nutně čidlo,podle naměřených hodnot je to bohaté a to tak že hodně. Jak starý je vzduchový filtr a svíčky? Kterou lambdu měnili? Jsou tam 2. další věc,měřil někdo ovládací napětí na lambdě? U 1,6/75kW docházelo a dochází k oxidaci kontaktů na řídící jednotce motoru a ta má pak tendenci to dorovnávat zvyšováním napětí na sondě.Trápil jsem se s tím asi měsíc,než jsem na to přišel. No a muzes poslat zakres kde je ta jednotka ? Plus predpokladam, ze se odpoji od kabelu, prostrikne kontaktolem jak jednotka tak kabel a zasadi se zpet a melo byh byt hotovo ne ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.