žloutenka Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 (editace) Zdar lidi, mám problém s eresem. Včera jsem měl ohřátý auto a zajížděl jsem k benzině. U vjezdu byla obrovská kaluž, kterou jsem prolítnul jako čuně, že voda lítala až přez střechu. Zaparkoval jsem, nechal motor minutu nebo dvě běžet a chcípnul ho. Během 5 minut jsem si zařídil co jsem potřeboval ( benzin jsem nebral ! ) a odjížděl jsem. Po nastartování jsem nic nezaznamenal až když jsem ujel pár metrů. Auto přestalo táhnou a podle sluchu bych řekl, že jede na 3 válce. Dost to auto škube. Ta voda proklatá se asi dostala někam kam neměla. Už jsem slyšel pohádku o nějakym patrolu, že rozehřátý ze silnice vlítlo do terénu kde byly louže a popraskalo mu turbo. Doufám, že tohle není můj případ, ani nevím jestli by to bylo možný. Teoreticky asi jo. Když jsem přijel domu, tak jsem koukal pod kapotu, tam bylo taky trošku mokro. Mrknul jsem na vzduchovej filtr a byl suchej, tak vážně nevím co to může být. Napadá vás něco? Vypadá to jakoby odešla svíčka nebo zapalovací modul, ale nevím. Jsem po noční, tak jdu chrnět a začnu zjišťovat příčinu až se proberu. Zájímaj mě vaše názory. EDIT: ještě jsem si vzpoměl, že mi začla blikat kontrolka - elektronika motoru, potom co jsem odjížděl z tý benziny, ale po chcípnutí a znovu nastartování motoru se už nerozsvítila Editováno: 9. Únor 2009, autor: žloutenka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Voda v elektronice, turbo a dalsich milion veci co se muze posrat.... Jestli to bude zlobit jdi na diagnostiku a neco ti tam vyskoci... Jeste mne napadaja zapalovaci modul. Oni nemaji radi vodu a potom to jede po trech ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 souhlasím s kolegou výše, zajel bych na diagnózu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žloutenka Vloženo 9. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Kdyby byla voda v turbu, tak by to nebylo asi dobrý, ale lítala by z výfuku ne? Já mám koncovku suchou. Už to auto den stojí, tak ho zkusim natočit a když bude problém pořád, tak začnu asi u svíček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 cívky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 tiez si myslim ze to bude cievkami, pripadne zapalovaci modul (na boku vzduchoveho filtra), oboje je velmi haklive na vlhkost ci uz od VAP-ky alebo z mlaky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žloutenka Vloženo 9. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Tak už je to vyřešený, odešel zapalovací modul na 4. válci. Je to divný, protože je schovanej pod nějakym plechem. Možná to byla jenom náhoda, prý tyhle moduly odcházely často u prvních RS, je to 01. Ikdyž kdo ví, jak to vypadalo pod kapotou, když tam ta voda vlítla. Zítra ho koupím a mělo by být všechno OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.