Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdar lidi, mám problém s eresem. Včera jsem měl ohřátý auto a zajížděl jsem k benzině. U vjezdu byla obrovská kaluž, kterou jsem prolítnul jako čuně, že voda lítala až přez střechu. Zaparkoval jsem, nechal motor minutu nebo dvě běžet a chcípnul ho. Během 5 minut jsem si zařídil co jsem potřeboval ( benzin jsem nebral ! ) a odjížděl jsem. Po nastartování jsem nic nezaznamenal až když jsem ujel pár metrů. Auto přestalo táhnou a podle sluchu bych řekl, že jede na 3 válce. Dost to auto škube. Ta voda proklatá se asi dostala někam kam neměla. Už jsem slyšel pohádku o nějakym patrolu, že rozehřátý ze silnice vlítlo do terénu kde byly louže a popraskalo mu turbo. Doufám, že tohle není můj případ, ani nevím jestli by to bylo možný. Teoreticky asi jo. Když jsem přijel domu, tak jsem koukal pod kapotu, tam bylo taky trošku mokro. Mrknul jsem na vzduchovej filtr a byl suchej, tak vážně nevím co to může být. Napadá vás něco? Vypadá to jakoby odešla svíčka nebo zapalovací modul, ale nevím. Jsem po noční, tak jdu chrnět a začnu zjišťovat příčinu až se proberu. Zájímaj mě vaše názory.

EDIT: ještě jsem si vzpoměl, že mi začla blikat kontrolka - elektronika motoru, potom co jsem odjížděl z tý benziny, ale po chcípnutí a znovu nastartování motoru se už nerozsvítila

Upraveno od žloutenka

Voda v elektronice, turbo a dalsich milion veci co se muze posrat.... Jestli to bude zlobit jdi na diagnostiku a neco ti tam vyskoci... Jeste mne napadaja zapalovaci modul. Oni nemaji radi vodu a potom to jede po trech ...

souhlasím s kolegou výše, zajel bych na diagnózu

  • Autor

Kdyby byla voda v turbu, tak by to nebylo asi dobrý, ale lítala by z výfuku ne? Já mám koncovku suchou. Už to auto den stojí, tak ho zkusim natočit a když bude problém pořád, tak začnu asi u svíček.

tiez si myslim ze to bude cievkami, pripadne zapalovaci modul (na boku vzduchoveho filtra), oboje je velmi haklive na vlhkost ci uz od VAP-ky alebo z mlaky ;)

  • Autor

Tak už je to vyřešený, odešel zapalovací modul na 4. válci. Je to divný, protože je schovanej pod nějakym plechem. Možná to byla jenom náhoda, prý tyhle moduly odcházely často u prvních RS, je to 01. Ikdyž kdo ví, jak to vypadalo pod kapotou, když tam ta voda vlítla. Zítra ho koupím a mělo by být všechno OK.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.