Přejít na obsah

MF volant


supanek

Doporučené příspěvky

2 Supanek: ahoj, pročti si starý příspěvky. Už jsem to tu popisoval. Dodělat to jde, ale sehnat ho je celkem potíž. Bobík to vyjmenoval vše, ještě možná i podvolantovej kroužek. A je dobrý mít vag při ruce.

ahoj diky za zajem ale koukal jsem na tve prispevky a nic jsem nenasel jsem asi slepon :-) nasel jsem jen facelift ja bych chtel jen ten puvodni jako na O1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

musíš za každou cenu ke všemu odpovídat, když víš hovno?

a tvoje odpovědi jsou naprosto nulovým přínosem v diskuzi.

volant jinej, podvolantová jednotka, pytel taky jinej pro multi. volant

páčka pod volant pro tempomat

kabeláže

To bylo hezký,ale taky o tom moc nevýš,protože MF volant má ovladání tempomatu na volantu,tak bych to s páčlou moc nevyděl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Páčka na tempomat tam samozřejmě být musí,ale je jiný,než klasická.Prosím Vás,vy co o tom prd víte,zdržte se raději odpovědi,zbytečně matete dotazujícího.

To COSBY - MF volant z faceliftu Superb je zhodny s MF volantom O II. ?

Pokial NIE - mohol by si mi poskytnut obj. c. na MF na Superba ? Vrele dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Pokud se jedná o SUp I tak kroužek se měnit nemusí,podvolantovku nemá,ale ŘJ multif.volantu,která je v reléovém boxu.

to cosby: jestě jeden dotaz, na ktere pozici v releovém boxu je ta RJ pro MF a budou tam osazene pozice z druhé strany nebo se musí ještě něco dodělat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

myslis ze ten kruzok moze byt vadny ak mam tieto vysledky merani?:

PLUSY :

- napajanie 12 V ok az do volantu

- 18ka pin z RJ OK az do volantu

- VAG-COM nacita RJ

- tempomat na packe funguje

- airbag je OK

MINUSY:

- velmi slaby osvit tlacitok

- ziadne impulzy na 18ku pin.

/ samozrejme nic potom nefunguje - klakson, tempomat - na volante, ovladanie radia /

Editováno: , autor: Laam
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten překlad jsem nemyslel na tebe :)

No spíš bude ten kroužek blbnout v některém místě. Takže je možný že ve statickém režimu bude měření ok. A je dobrý zatížit ty konce třeba malou žárovičkou a pak měřit. Měřák nemusí při měření odporu chybu.

Ten slabý svit by na toto mohl právě ukazovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze vysledok je asi taky:

Ten manik co mi to nahadzoval asi poplietol kabelaz,

teraz je stav taky ze cez test (VAG-COM) klakson truby ,

volant je mrtvy okrem slabeho podsvitu tlacitiek.

Na jeho reparat som objednany vo stvrtok.

BTW: Budem referovat o mojich trapeniach :( .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze stav je takyto:

Elektrikar dal po dalsom trapeni vsetko do povodneho stavu.

aj jeho konektor k RJ (nechcel predat ani za boha :( )

Mam podozrenie ze RJ: 3U0 907 487A bola

odpalena tym ze tam slo 12 V na PIN RJ z

pinu rele Klaksonu. :(

Taaakze ked sa pustim do toho,

ak ma niekto moznost kupil by som

RJ, kabelaz a konektor.

Ach joooooooooooooooo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...