Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
konečně se to trocha pohnulo,ono na tom něco bude,když dáte nové vstřikovače,tak to šlape jako hodinky.proto jsem se ptal,jestli to taky už někomu udělali....Jinak BXE se Fleshuje.

co se jako pohnulo ? Když dáš nový vstřikovače, nezmění se na teplejch startech vůbec nic.

Vloženo
No to by me taky zajimalo, zda-li tem horsim startum za tepla pomuzou vymenit striky a bude po problemu. Diagnostiku..co Tve zkusenosti?

klidně mi důvěřuj, že ne, protože je mám měněný. Změnily se akorát studený starty a volnoběžnej chod. A jinak říkám, že ty vstřiky (aspoň teda z 2.O TDI) většina mechošů v servisech nikdy ani neviděla, natož aby je pak měnili. V tomhle ohledu jsem měl asi opravdu historickou smůlu :(

Vloženo

jirkaK: no jo ale za studena to startuje na jednicku, brnk a hned a volnobeh je taky pravidelny..bez nejakych vykyvu...fakt by me to moc zajimalo co zpusobuje ty horsi starty tepleho motoru....neni tu nekdo od fachu, kdo uz se s tim problemem zabyval trochu hloubeji???

Vloženo

Mé zkušenosti jsou takové,když bylo zákazníkům na dvou vozech vyměněny vstřikovače,tak byli naprosto spokojeni.Samozřejmně se musely vstřiky nejprve dát na stolici pro proměření.

Jinak motor BJB se nefleshuje.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Ďalší rozdiel medzi motormi BJB a BKC je asi v "hlave válcova a ventilov" - aspoň podla ETKY : BJB koncovka MX a BKC má KX.

Vie mi niekto povedať keď dám RJ motora s BKC+elektroinštalácia+chladené spätné vedenie výfukových plynov na motor BJB či to bude funkčné / aby som si nedobabral motor /.

Konštrukčne vyzerajú tieto motory úplne rovnaké /okrem spätného vedenia výfukových plynov - norma Euro 4 /, až niekto viete o nejakom probléme prosím odpíšte.

Ďakujem vám za odpovede.

Motor___hlava_BKC_a_BJB.pdf

Editováno: , autor: Mareček
Vloženo
skúste sa odviesť v OII s tmavou farbou bez klími

to znám, měl jsem černý auto bez klimy a v létě to bylo naprostý peklo. ted uz si nedovedu představit fungovat bez klimatizace

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
jak jezdit a starat se o motor 1,9 tdi 77kw pd . aby vydrželo turbo atd.díky za přispěvky

no hlavne ho nedusiť studený, a po dlhšom záťahu turbo nechať ochladiť(15 - 20s na voľnobeh)

-_-

Vloženo

jak píše kolega s pořadovým č. 62454, ale ani tak nemáš jistotu, že to turbo vydrží, protože je veřejný tajemství, že koncernový turba stojej za dvě věci. A nepomůže ti ani když mu budeš číst před spaním pohádky. :D

Vloženo
jak píše kolega s pořadovým č. 62454, ale ani tak nemáš jistotu, že to turbo vydrží, protože je veřejný tajemství, že koncernový turba stojej za dvě věci. A nepomůže ti ani když mu budeš číst před spaním pohádky. :D

Jiriku, ty hovedo :D:D:D

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...