Březen 5, 200718 r nemusí přímo odejít, stačí, že dělá kravál. Houká, kvílí, píská, prostě hrůza. Ale neřeš to preventivně, to by ti z toho brzo jeblo.
Březen 5, 200718 r ak se vlastně pozná že je turbo v háji ...no to už poznáš jednoducho, stačíš plyn na podlahu a nič
Březen 8, 200718 r to si děláš prdel že od 06 jsou turba z rumunska to nam tam mohli dat rovnou motor z dacie.
Březen 8, 200718 r to si děláš prdel že od 06 jsou turba z rumunska to nam tam mohli dat rovnou motor z dacie. Optimalizace nakladu, usetris = vydelas. Osobne se vyhybam vecem o kterych vim, ze je delaji v Cine a pak je tady prodavaji za evropske ceny. Kravataci jako ja vi o cem mluvim . Mnohem radsi si zaplatim evropskou cenu za evropskou vec . H.
Březen 8, 200718 r to si děláš prdel že od 06 jsou turba z rumunska to nam tam mohli dat rovnou motor z dacie. Optimalizace nakladu, usetris = vydelas. Osobne se vyhybam vecem o kterych vim, ze je delaji v Cine a pak je tady prodavaji za evropske ceny. Kravataci jako ja vi o cem mluvim . Mnohem radsi si zaplatim evropskou cenu za evropskou vec . H. Nechcem Ta sklamat ale co je v dnesnej dobe europske?.......vsetci setria a zachvilu bude vsetko cinske a aj ich kvalita pojde hore ked sa to naucia robit.....
Březen 8, 200718 r Nechcem Ta sklamat ale co je v dnesnej dobe europske?.......vsetci setria a zachvilu bude vsetko cinske a aj ich kvalita pojde hore ked sa to naucia robit..... Kdyz vidim ten Makov, tak treba Makyta Upraveno Březen 8, 200718 r od Hany
Březen 9, 200718 r občas mi připadá jako když motor přepne do jiného režimu,někdy je krásně pružný,pěkně tahá a je tichý,jindy mi připadá jakoby otupěl,je hlučný a při zátahu rezonuje a je to znát i při rozjezdu,jindy tichoučce vyrazí že ani neni znát že je pod kapotou ropák,a jindy zas při rozjezdu řve,rezonuje a moc se mu nechce do zátahu.( tankuji pouze u Shellu ). Už jsem toto registroval kdysi u OI TDI 66kw,to mi potvrdil i kamarád který měl tehdy Toledo TDI 66kw a pozoroval to samé,ten s tím byl tenkrát u nějakého borce co dělá jen chipy a diagnostiku a ten mu řekl že to dělají nějaké výkyvy origo.softwaru že to je normální. Já jsem s tím tenkrát byl ve škoda-servisu a tam mi jen řekly že systém je bez závad a žádné vysvětlení nebylo. Po té jsem měl OI 81kw a tam jsem nic takového nepozoroval a nebo to bylo tak slabé že jsem to ani nepostřehl až zas nyní u OII 77kw. Každopádně to není nic hrozného,ale prostě jisté změny v chodu motoru tam prostě cítim a i slyšim. Vím že co se auta týče jsem puntičkář tak možná někomu přijdu jako blázen nebo magor,ale zajímalo by mě jestli tyto změny v chodu motoru taky někdo pozorujete. díky.
Březen 9, 200718 r ...hmm, ja som to teda spozoroval len pri xladnejšom motore že je viac lenivý, ale to je normálne. Normálne si mi teraz nasadil chrobáka do hlavy a budem to kontrolovať
Březen 9, 200718 r obecně k PD motorům. mně už turbo píská asi měsíc (najeto cca 50 - 55 tis, nevím přesně) neřeším to, stačí víc otočit volume doprava. je to slyšet stejně jen v nízkých otáčkách a pří rozjíždění... má to zvuk jak siréna od policajtů, takže ze začátku jsem pořád koukal do zpětňáků, jestli mám začít ujíždět :-) Dokud to tahá, tak nemá smysl to řešit. Dávejte si bacha na dálnici, kde valíte a najednou si řeknete, že zajedete k pumpě... motor vypneš bez přemýšlení... jinak při jiném běžném provozu, než zaparkuješ má turbo vždy čas na dochlazení... takže jediné, co můžeš hlídat je olej., když se rozsvítí kontrolka, doliješ půl litru a hotovo... když nemáš zrovna olej u sebe, cca 1000 km to bez dolití vydrží. to mám vyzkoušeno.
Březen 9, 200718 r pozoruju presne todle u sve naftove fabinky, a rekl bych ze je to souhra, klimaticky vlivu, jak dlouho auto nejelo, a jakou naftu ma v sobe.)
Březen 9, 200718 r klimatický změny, jako je teplota a hlavně vlhkost vzduchu mají na chod dieselovýho motoru vliv. Pokud se k tomu přidá ještě kvalita paliva, může dojít k poměrně výrazným výkyvům. Není to nic neobvyklýho.
Březen 9, 200718 r klimatický změny, jako je teplota a hlavně vlhkost vzduchu mají na chod dieselovýho motoru vliv. Pokud se k tomu přidá ještě kvalita paliva, může dojít k poměrně výrazným výkyvům. Není to nic neobvyklýho. Jojo takovy studeny a vlhky vzduch To ma turbo rado. Upraveno Březen 9, 200718 r od marcos
Březen 10, 200718 r Naprosto souhlasím, tankuji u Shellu V Power diesel a v kombinaci s chladným vlhkým vzduchem je to parááááááda!
Březen 10, 200718 r Naprosto souhlasím, tankuji u Shellu V Power diesel a v kombinaci s chladným vlhkým vzduchem je to parááááááda! Jeste OMV je dobra nafta.
Březen 10, 200718 r no já vlastně už asi půl roku jezdím výhradně k OMV, protože to je snad jediná nafta, která se vozí z Německa. Ale Shell je taky dobrej. Na pumpu vidím z okna ložnice, ale nemaj u nás V - power, tak beru u OMV.
Březen 11, 200718 r Po půl ročních reklamacích vyměno: - klapka sání - motorky stěračů - řídí jednotka stále dochází při cca 15tém vypnutí motoru k hlasitému zvuku z motorového prostoru. Tento zvuk je doprovázen pohybem ramínek stěračů (zvuk však nepochází od ramínek stěračů). Pravděpodobně se jedná o načítání řídící jednotky při vypnutí zapalování. Nedochází ke klasickému "sametovému" doběhu motoru. Hlasitý zvuk vycházející z prostoru motoru normální doběh přeruší... Při načtení dignostiky není žádná závada zjištěna. Vše se řeší formou reklamací v záruční době v autorizovaném servisu. Po výměně řídící jednotky a klapky sání se tato závada po 14 dnech opět projevila... Už jsem z toho zoufalý a prosím o jakýkoliv nápad čím to může být zapříčiněno a jak závadu odstranit. Sice se jedná o VW ale snad máte někdo s tímto zkušenosti... !?
Březen 11, 200718 r No jistěě,eskymaci taky jezdit k OMV pro dobra nafta Souhlasím, OMV má srovnatelnou kvalitu se Shellem v naftě i benzínech, já mám Shellku "kousek za barákem" takže mi vyhovuje jezdit tam.
Březen 11, 200718 r OMV vozej z Rakouska,maj rafinerii kousíček za hranicema,jezdíval jsem kolem. Shell vozej z německa. Nedavno jsem zrovna četl v motorist.časáku článek o testu kvality pohon.hmot u nás a byl tam žebříček : 1.místo = Shell,2.místo = Benzina a 3.místo = OMV+Avanti . Zrovna s tou Benzinou nevim,nevim,je to pár let měl známej 3x problém,špatné starty,výkon atd. a pokaždé mu servisu řekly že to je naftou. Na co ale nedám dopustit jsou pohon.hmoty ARAL,to bylo fakt znát i oproti Shellu V-power diesel,výkonově to je naprosto stejné,ale vždy to velmi znatelně ztichlo. Bohužel ted už je jediná šance natankovat Aral tak u zapad.sousedů.ŠKODA!!! Dnes jsem si louskal stránky z Ženevského autosalonu,tak jsem tam narazil na článek co škoda chystá,bylo tam kromě toho modelu Yeti i změny v modelových rocích,tak u OII model.2008 končí motor 2.0TDI a u 1.9TDI 77kw zvedaj výkon na 85kw,prostě jako u Superba a to bude jedinný čtyřválec TDI co bude W vyrábět až do náběhu common-railů,ty by měli nastoupit z jara příšt.roku,zatím zezačátku by měli vyjet 1.6 TDI-CR ve třech výkon.verzích 68-92kw a pak nastoupí 2.0TDI-CR a Superb by měl navíc dostat motorizaci 2.2TDI-CR a 2.7TDI-CR ten už vlastně maká v A6. Jsem na ty common-raily docelka zvědavej.
Březen 11, 200718 r Nedavno jsem zrovna četl v motorist.časáku článek o testu kvality pohon.hmot u nás a byl tam žebříček : 1.místo = Shell,2.místo = Benzina a 3.místo = OMV+Avanti .Zrovna s tou Benzinou nevim,nevim,je to pár let měl známej 3x problém,špatné starty,výkon atd. a pokaždé mu servisu řekly že to je naftou. S tou Benzinou se mi to taky nějak nezdá.... Jinak na ty Common Raily jsem taky moc zvědavej
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.