Březen 24, 200718 r Jezdím na Shel W-Power disel a moturek si jen přede. Když mu dám jinou tak je docela hlučný!
Březen 24, 200718 r Jezdím na Shel W-Power disel a moturek si jen přede. Když mu dám jinou tak je docela hlučný! Nevim, ale obyc nafta Shell je nic moc, jezdim stale na OMV ci Shell V power, kdyz srovnam naftu OMV a obyc Shell tak jednoznacne lepsi je OMV.
Březen 26, 200718 r o čem se to snažite diskutovat o tom jestli shell nebo aral nebo co ja vim a jeste s vlhkym vzduchem to jsou nesmysli pro malý fakany ,poznáte uplny hovno a ne nějaky rozdíl v kvalitě.
Březen 26, 200718 r o čem se to snažite diskutovat o tom jestli shell nebo aral nebo co ja vim a jeste s vlhkym vzduchem to jsou nesmysli pro malý fakany ,poznáte uplny hovno a ne nějaky rozdíl v kvalitě. a jéje, ty jseš nějak chytrej. Kolik jsi toho s dieselama najezdil nebo s autama vůbec ? Asi moc ne, co ? Protože všechno to, co se tu píše o rozdílech v kvalitě nafty, o klimatickejch podmínkách aj., samozřejmě poznat je. Ovšem pokud nejezdíš na poli s traktorem, tam možná ne. jo a ještě, motoristo, Aral tu už hezky dlouho není a "nesmysly" jsou s tvrdým Upraveno Březen 26, 200718 r od jirkaK
Březen 26, 200718 r o čem se to snažite diskutovat o tom jestli shell nebo aral nebo co ja vim a jeste s vlhkym vzduchem to jsou nesmysli pro malý fakany ,poznáte uplny hovno a ne nějaky rozdíl v kvalitě. to jako chceš tvrdit, že klimatický podmínky nemaj vliv na "chod" motoru? dobrej joke šalamoune
Březen 27, 200718 r a jéje, ty jseš nějak chytrej. Kolik jsi toho s dieselama najezdil nebo s autama vůbec ? Asi moc ne, co ? Protože všechno to, co se tu píše o rozdílech v kvalitě nafty, o klimatickejch podmínkách aj., samozřejmě poznat je. Ovšem pokud nejezdíš na poli s traktorem, tam možná ne. jo a ještě, motoristo, Aral tu už hezky dlouho není a "nesmysly" jsou s tvrdým super!!!!, jasně a trefně napsáno !!!!! naprostej souhlas
Březen 27, 200718 r ja už toho hoši nacouval vic než vy najeli popredu a s dislem. Ty mi snad čteš myšlenky ! Včera jsem dlouho přemýšlel, jestli ti to samý nemám napsat. Asi by ses divil kolego. Na razítku v řidičáku mám myslim portrét Franze Josefa
Březen 28, 200718 r Dobrá ako dobrá nafta. Tuším minulý rok zamrzli v Blave autobusy MHD a mali naftu výhradne od OMV. Tak ani OMV nemá celkom čisté triko. Ale samozrejme o kvalite paliva samotného to nevypovedá nič.
Duben 9, 200718 r Zdar chlapi! Předem se omlouvám za možná trapný dotaz, ale přesto: tankoval jsem nedávno v nouzi u neznámé pumpy naftu a moc se mi nezdála., byla divně cítit. Po vyjetí cca půlky nádrže jsem si všiml jedné věci - po zahřátí motoru mi ukazuje palubní počítač na volnoběh při vypnutých spotřebičích (světla, klima atd) 0,7l/hod, přičemž dřív to bylo míň. (Beru, že to není příliš důležitá hodnota). Naopak při studeném motoru ukazuje i při zapnutých světlech 0,5l/hod. Můžete písnout, kolik ukazuje Vám? Díky a ještě jednou se omlouvám. Jo, je to 1.9TDI 77kW
Duben 9, 200718 r studenej start začne na 1.1l/h, pak to klesá na 0.9l/h a nejmin mam pocit ukáže těch 0.7l/h jinak s tou spatnou naftou...proc jsi bral plnou, kdyz se ti nezdála? ja bych u nejaky shit pumpy vzal tak 10litrů abych dojel někam do civilizace
Duben 10, 200718 r u zahřátého motoru bez klimi 0,5,s klimou 0,7 - 09/h já to mám taky tak: u zahřátého motoru bez klimi 0,5,s klimou 0,7 - 0,9/h
Duben 14, 200718 r Nevím, jestli již toto téma někde není, ale neví někdo, zda se dělá nějaká tlumící sada na utlumení motoru? Ať už origo od Škody nebo neorigo. Díky.
Duben 15, 200718 r to se dělalo u Š105 a 120, že se do motorovýho prostoru lepily odhlučnovací materiály. Dneska už jsme snad trochu dál. Pokud to tam není z fabriky, určitě bych tam nic nebastlil. Na kapotě zespodu "deka" je, tak co dalšího ?
Duben 15, 200718 r To bych taky neviděl moc reálně,něco někám cpát.Spíš si počkej až budou dělat common rail a vyměň motor.
Duben 15, 200718 r To bych taky neviděl moc reálně,něco někám cpát.Spíš si počkej až budou dělat common rail a vyměň motor. Už vidím Bolka Mladýho,jak povoluje výměnu typu motoru Izolace je na kapotě i na přední stěně za motorem, v čem je problém?
Duben 15, 200718 r asi v tom, ze se mu to stale zdá hlučný Teď jsem si u něj všiml v popisu chip na 96 kW, že by to bylo hlučnější než klasika? No, jinak by to asi neřešil, co. Maximálně tam může zkusit ještě přelepit kapotu tím "grainerem", co se dával do 105 a dal se sehnat i na Fáčka a Feldy..prodává se to i v metráži, tuším www.mikra.cz.
Duben 15, 200718 r Ta hlučnost je stejná jako byla před chipem a na můj vkus by mohla být menší. Mikru znám, měl jsem od nich odhlučňovací sadu na OI, 1,6 74 kw, ale tam nebylo nic z výroby, takže to trošku pomohlo, ale na OII nedělají nic, asi proto, že ta tam nějaké odhlučnění má. Myslel jsem, jestli nevíte o něčem, co by ještě trošku pomohlo. Tak to asi nechám tak jak to je a díky za .
Duben 17, 200718 r Ahoj.Já mám vyrobenou Octávku 21.11.2005 Napišeš mi jaký má SW?Děkuju za reakci.R.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.