Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

kolko mas ty kW a Nm?

Já mám cca 115kW a 320Nm

daval si to do Cimbu ci Dieselpower? A cena?

daval si to do Cimbu ci Dieselpower? A cena?

Program od Cimbo ale nahrávali mi to v autorizovaném servisu Škoda.Cena 15 tisic ale z protekce.Jinak musiš připočitat dph.

Chlapi našel jsem článek o snižování emisí v TDI v blízké budoucnosti přidáváním močoviny.Emise se asi vylepší ale do už tak složitého vozu přibude další technologický systém a tedy další asi významný zdroj potíží.Je dobře, že to budou nejdříve prodávar v USA-tamní tvrdé zimy prověří funkci systému v praxi protože jeden z problémů je zamrzání močovinového roztoku.Taky zmizel prostor na rezervu z toho usuzuji, že buď bude možnost jen nouzové opravy s komresorem jako už je to VW nabízeno-což ale nedokáže opravit větší poškození pneu nebo druhá alternativa jsou bezpečnostní pneu na kterých se dá jet omezenou rychlostí na vzdálenost cca 80 km.Toto nabízí mimo jiné značky i BMW, nevýhoda u těchto pneu je ale vysoká cena 17-25 t/ks.Zdá se, že během 4-5 let nás čekají dost chmurný časy, komplikovanost pohonných systémů bude značná a tedy potencionální zdroje poruch se ještě rozšíří.

Už se na to jezdí i u nás. Jezdí na to nové kamiony. A jmenuje se to AdBlue. Taky dobrej byznis.

Bavil jsem se osobně s člověkem z CIMBA panem Jandou.Je to člověk na svém místě a je vidět,že chipům rozumi.Podle jeho slov neni potřeba se toho bát.Každopádně je potřeba měnit olej bud jednou za rok nebo každých 15 tisic.Ptal jsem se i na spojku ze které jsem měl velky obavy a taky prej v pohodě.Dělá několik aut denně a z toho počtu aut jen dvě byli spáleny(myslim tim spojku)Hodně prej záleži na tom jak se k tomu člověk chová.Já osobně chip využívám jen na akceleraci při předjíždění a rozhodně nezávodim na semaforech.Je to prostě o lidéch.Mám ho půl roků a nemužu si to vynachválit.R.

Přesně ty samé informace mám od p. Jandy i já. Spojka je prý v této motorizaci dimenzovaná na max. 350 N.m. Těch 324 N.m. se mi zdálo také hodně, ale ujistil mne stejně jako Romariaaa. Takže už se na to těším ;)

Přesně ty samé informace mám od p. Jandy i já. Spojka je prý v této motorizaci dimenzovaná na max. 350 N.m. Těch 324 N.m. se mi zdálo také hodně, ale ujistil mne stejně jako Romariaaa. Takže už se na to těším ;)

:palec2: Když to budeš využívat s rozumem tak by neměl být problém.

Už se na to jezdí i u nás. Jezdí na to nové kamiony. A jmenuje se to AdBlue. Taky dobrej byznis.

Já vím, říkali mi o tom v Boschi a taky po pravdě přiznávali, že na to řidiči nadávají snaží se to odstranit.Osobně jsem to neviděl.

no, nechci vám nasazovat brouka do hlavy, ale 350Nm (+-nějaký drobný) jsem měl já a spojka to nevydržela (resp vydržela 20tis km) kW jsem měl 110. záleží jak moc s autem jezdíte, jestli jen občas, pak asi jo, ale kdybych se dneska rozhod pro chip, tak s tím co vím bych rozhodně nešel přes 110kW a 320Nm, tzn optimum dle mě pro výdrž motoru přes 200tis km je tak 105kW a 310-315Nm (bez dalších hardwarových úprav). uvědomte si, že ten motor má v sérii 77kW.

ono totiž moje teorie je, že existujou dva druhy motorů. jeden povedenej a druhej nepovedej a ted nemyslim 1.9 nebo 2.0. ale prostě může být povedená 1.9ka a nepovedená 1.9ka. svý v tom bude hrát i jakým způsobem byla zajetá. dovedu si představit, že dobrej kousek vydrží klidně i 120kW a 370Nm dlouhodobě a špatnej kousek ne. problém je, že nikdy nevim, jakej ten motor vlastně mam

no, nechci vám nasazovat brouka do hlavy, ale 350Nm (+-nějaký drobný) jsem měl já a spojka to nevydržela (resp vydržela 20tis km) kW jsem měl 110. záleží jak moc s autem jezdíte, jestli jen občas, pak asi jo, ale kdybych se dneska rozhod pro chip, tak s tím co vím bych rozhodně nešel přes 110kW a 320Nm, tzn optimum dle mě pro výdrž motoru přes 200tis km je tak 105kW a 310-315Nm (bez dalších hardwarových úprav). uvědomte si, že ten motor má v sérii 77kW.

ono totiž moje teorie je, že existujou dva druhy motorů. jeden povedenej a druhej nepovedej a ted nemyslim 1.9 nebo 2.0. ale prostě může být povedená 1.9ka a nepovedená 1.9ka. svý v tom bude hrát i jakým způsobem byla zajetá. dovedu si představit, že dobrej kousek vydrží klidně i 120kW a 370Nm dlouhodobě a špatnej kousek ne. problém je, že nikdy nevim, jakej ten motor vlastně mam

Luku papírově ten motor má 77 kW, ale ve skutečnosti je to o něco více (cca 84 - 87 kW), pan Janda dokonce psal 86 - 89 kW (i když 89 kW těžko věřit). Určitě záleží na zajetí. Nechám si schválně výkon změřit na brzdě před chipem i po, takže pak někdy v budoucnu sem klidně hodím graf.

Jasně, že 350 N.m. je max. mez a na více než 330 N.m bych si to chipovat nenechal. Dle mého názoru jsi to právě s tím krouťákem přehnal. A na ty parametry ti ta spojka vydržela snad i dost.

Myslím, že s vhodným zacházením by neměl být s těmi cca 110 kW a 320 N.m. problém.

jasně, ale ta maximální mez je jenom naše domněnka, ještě jsem neviděl nic, co by to potvrzovalo. jak říkám, vzhledem k tomu, že s autem jezdím cca 35tis ročně, tak teď už bych chipoval tak, abych měl rezervu větší, tzn těch jak jsem psal 105kW a 310Nm. na druhou stranu už taky vím, že ve chvíli, kdy si koupim tak slaboučký auto, tak k němu tak musím přistupovat. a to kolik má motor ve skutečnosti Nm a kW jsou taky zatim jenom domněnky, graf z brzdy jsem zatim ještě neviděl. abysme si rozumněli, graf z brzdy běžnýho uživatele, ne měření, který provádí chiptuningová firma

jo a že jsem to krouťákem přehnal máš samozřejmě pravdu, bohužel v té době nikdo o maximální únosnosti spojky nic nevěděl a v provozu bylo pár aut který byly nafouknutý i na 380Nm...jak dopadly nevím

Upraveno od Luke288

Chlapi našel jsem článek o snižování emisí v TDI v blízké budoucnosti přidáváním močoviny.Emise se asi vylepší ale do už tak složitého vozu přibude další technologický systém a tedy další asi významný zdroj potíží.Je dobře, že to budou nejdříve prodávar v USA-tamní tvrdé zimy prověří funkci systému v praxi protože jeden z problémů je zamrzání močovinového roztoku.Taky zmizel prostor na rezervu z toho usuzuji, že buď bude možnost jen nouzové opravy s komresorem jako už je to VW nabízeno-což ale nedokáže opravit větší poškození pneu nebo druhá alternativa jsou bezpečnostní pneu na kterých se dá jet omezenou rychlostí na vzdálenost cca 80 km.Toto nabízí mimo jiné značky i BMW, nevýhoda u těchto pneu je ale vysoká cena 17-25 t/ks.Zdá se, že během 4-5 let nás čekají dost chmurný časy, komplikovanost pohonných systémů bude značná a tedy potencionální zdroje poruch se ještě rozšíří.
Už se na to jezdí i u nás. Jezdí na to nové kamiony. A jmenuje se to AdBlue. Taky dobrej byznis.

No nevím,žádná budoucnost to není.jak se tady již psalo o motorech TDI s DPF filtrem,tak SuperB na to již jezdí.jedna náplň vydrží cca 120000 km...

No na 100% na to jezdí Mondea...

No nevím,žádná budoucnost to není.jak se tady již psalo o motorech TDI s DPF filtrem,tak SuperB na to již jezdí.jedna náplň vydrží cca 120000 km...

No na 100% na to jezdí Mondea...

ozaj? To mám v autě? O tom nic nevím :) Já vím, že to maj nový kamiony. Mně to zajímá spíše po pracovní stránce, protože máme aplikace na on-line analyzátory, které mohou být nasazeny při výrobě AdBlue a následně využity k automatizaci výroby. V ČR AdBlue ale nikdo nevyrábí. Je to vlastně jen vysoce čistá močovina, respektive její roztok. Mimochodem, toto je také jedna z věcí vedoucí ke zdražování potravin, protože spotřeba bude časem obrovská a výrobci se budou přetahovat s výrobci hnojiv o suroviny. ..

Graf běžnýho uživatele je tady,je to z válcové brzdy firmy Švandrag Děčín.

post-5034-1201639665_thumb.jpg

jo, to je taková verze, která by se mi maximálně zamlouvala. 150koní a 310Nm.

jenže tohle je graf po chipu, těm referenčním křivkám moc nerozumim, nezdá se mi, že by auto mělo v sérii 115koní (to ještě jo) a 295Nm. tam by byl rozdíl oproti sérii dost velkej

Ten krouťák v sérii mě taky docela překvapil,ale asi to bude tak.Je fakt,že jela dobře i před chipem.Však jsem jí taky holku při zajíždění nešetřil :)

Nedávno měl kámoš za svojí firemní nahradní OII 77kw,to byla líná mrcha doslova.Na tom něco bude,že jsou některý motory nepovedený.

Tak dnes jsem zkusil na to trochu slapnout abych potvrdil nebo vyvratil dalsi vec kterou mam jako vzpominku na tu starou Oktavku a to ze na dalnici jsem to dokazal vicemene bez nejakych vaznych problemu rozjet na 205 km/h (dle tachometru). No a dnes jsem to to dostal na 180 (dle tachometru) a dal nic. Je pravda ze pak uz to bylo do kopce a exit na kterem jsem musel sjet :-) ale i predtim mi prislo ze proste vic jak 180 km/h z toho nedostanu. Pozorujete taky neco podobneho, nebo se to u Vas rozjede na tech 190 (dle tachometru by to melo byt tak 195-200) a az pak nic vic, nebo to pak od nejake hranice proste jede jenom po malych krocich?

Kdyz jsem pred nejakou dobou zkousel zrychleni, tak jsem se dostal nekde kolem 12 s, coz je dle papiru.

Zacinam byt z toho docela smutny. Asi nakonec pujdu na tu brzdu abych vedel jestli je ten motor v poradku a dava co ma davat nebo ne. Nekde na webu jsem nasel info ze v Praze ma mit nekdo brzdu kde bude chtit za mereni do 1000 CZK.

Jo, a jeste dalsi vec. Tak cca od 15 tis. km jsem spozoroval ze trochu ubyla chladici kapalina. Ptal jsem se v servisu, tak mi rekli ze takovy maly uniky nemusim resit, at to doliju destilovanou vodou. Tak jsem tam dolil asi tak 1 dl vody abych se dostal do normalu.

Cetl jsem ale o motorech 2.0 TDI ktere meli problemy s hlavama kde se to taky projevovalo vyssi spotrebou, unikem chladici kapaliny a byla na to servisni akce na vymenu hlav kvuli poreznosti nebo cemu.

Taky si vsimam ze ten motor se docela pomalu zahriva a kdyz ho netocim kolem 2000 otacek, jako napr. ze jedu po magistrale z Opatova do centra, co je docela casto z kopce tak i normalne chladne, kdyz jeste nema 90 stupnu.

Tak ja skutecne nevim, ale neco se mi na tom nezda.

Tak co mám odskoušeno u všech mých pěti Oct.II TDI77kw tak ty z 2005 ty jdou v pohodě přes 200km/h(210) ta moje z 2006 tu jsem dostal bez problému na rovných 200km/h a ty poslední z 2007 ty jsem nedostal nad 190km/h víc ani ťuk a když,tak možná z kopečka....ale ty maximálky jsem zkoušel vždy na rovině..žádný kopečky.

Ty poslední z 2007 jsem ale zkoušel když ty motory měli něco kolem 15-20.000km takže motory byli celkem syroví a u všech TDi motoru co jsem kdy měl mám vyzkoušeno že čím více km maj najeto tak jezděj lépe.

Ja som tiež dolieval chladiacu kvapalinu G12 asi po 23000 km. Tak neviem.

Tak co mám odskoušeno u všech mých pěti Oct.II TDI77kw tak ty z 2005 ty jdou v pohodě přes 200km/h(210) ta moje z 2006 tu jsem dostal bez problému na rovných 200km/h a ty poslední z 2007 ty jsem nedostal nad 190km/h víc ani ťuk a když,tak možná z kopečka....ale ty maximálky jsem zkoušel vždy na rovině..žádný kopečky.

Ty poslední z 2007 jsem ale zkoušel když ty motory měli něco kolem 15-20.000km takže motory byli celkem syroví a u všech TDi motoru co jsem kdy měl mám vyzkoušeno že čím více km maj najeto tak jezděj lépe.

to potvrzuju, ta moje taky těch 200 udělá, až se dost lidí diví, co 77kW dokáže

Čím to je,že motor po nastartování kouří sice jen krátkou dobu ale kouří.Každý diesel kouří po nastartování ale tak.To se děje jen když je chladno-první start v tom dni.Jak je motor teplej tak dobrý.Mam 1.9 TDI-97.Myslím že je to stáří.MOtor ma 220000.KMNa tachometru bude asi ubráno..Nebo možna nejake čidlo nebo tak něco?V létě to nekouří.

kouří černě nebo do šeda?Žhavící svíčky jsou v pořádku?

Svíčky nové,kouř tak nějak do modra.Myslim že to je olej.Nějak moc nedolejvam.Do výměny-14000 doleji tak litr.To je asi normální.

Svíčky nové,kouř tak nějak do modra.Myslim že to je olej.Nějak moc nedolejvam.Do výměny-14000 doleji tak litr.To je asi normální.

litr oleje? to je podle mě dost..... já mám výměnu po 30 000km a dolívám tak max. 3 dcl...........

Čím to je,že motor po nastartování kouří sice jen krátkou dobu ale kouří.Každý diesel kouří po nastartování ale tak.To se děje jen když je chladno-první start v tom dni.Jak je motor teplej tak dobrý.Mam 1.9 TDI-97.Myslím že je to stáří.MOtor ma 220000.KMNa tachometru bude asi ubráno..Nebo možna nejake čidlo nebo tak něco?V létě to nekouří.

čemu se divíš u 11 let starýho auta ? Nevím kolikátej jsi majitel, ale za ty roky může mít to auto taky půl milionu, jen to fikne. Tak buď rád, že se to vůbec pohybuje a nežere olej víc, než píšeš. Já naopak totiž myslím, že litr je vynikající. A na okraj. Tady jseš v sekci OII, tak si založ téma v sekci OI, kde je s podobně starýma TDIčkama určitě řada lidí.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.