Jump to content

dědek

Uživatel
  • Content Count

    338
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4 Neutral

About dědek

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

1,257 profile views
  1. Nejprve bych vyzkoušel nezapínat "AC",pokud se závada neprojeví tak zapnout "AC" na nejnižší teplotu a ventilátor na "1" (největší pravděpodobnost namrznutí) a vyzkoušet jestli to přestává foukat. Pokud to zamrzá,tak po zastavení a vypnutí motoru se tvoří nezvykle velká kaluž vody pod autem. Nevím jak to v servisu prokázat,pokud se s tím setkali budou vědět.
  2. Pokud to dělá jen při zapnuté "AC" tak ti postupně namrzá výparník a omezuje průchod vzduchu,pokud auto odstavíš led roztaje a opět to funguje. Může to být špatný "snímač teploty výparníku -G308-" (protizámrzové čidlo) Kompresor neustále chladí a namrzají žebra výparníku,sníží se průchod vzduchu a tím víc to namzá. Pokud snímač funguje,tak v okamžiku námrazy na výparníku sníží výkon kompresoru a námraza odtaje.
  3. Čidlo hlídá nízkou hladinu,že by ze stejné pozice hlídalo i vysokou hladinu? Zvláštní chyba,vysoká hladina je po přelití nebo po výměně brzdových destiček kdy se kapalina vytlačí zpátky do nádobky jinak nevím jak by hladina stoupla.
  4. O lll nemá čidlo ve víčku ale v nádobce.Jen upřesnění.
  5. Pokud máš climatronic tak zkus v nastavení vypnout : ■  - nastavení pro Climatronic ■ Profil klimatizace: - nastavení provozního režimu Climatronicu ■ Mírný - nižší provozní výkon, tichý provoz ■ Střední - základní provozní výkon ■ Intenzivní - zvýšený provozní výkon ■ Automatická recirkulace - zapnutí/vypnutí automatické recirkulace vzduchu ■ Automatické přídavné topení - zapnutí/vypnutí rychlého zahřátí interiéru vozidla
  6. Pokud to jde z ventilace tak to může být elektrický topný článek.
  7. Mám opraveno,výměna uložení převodovky vlevo,v rámci záruky s výměnou oleje v motoru za dvě hodinky hotovo a je pokoj.
  8. dědek

    Koupe ojete OIII

    Před GDPR to bylo skoro stejné,v dobách tištěných servisních knížek tam byly většinou také jen záznamy o sevisu a vyměněný a nalakovaný blatník u neautorizovaného lakýrníka stejně v servisce nebude zapsán,ani v elektronické. Pokud vám dá původní majitel souhlas,servis nemá důvod nesdělit historii. Pokud si opíšu u sousedovy O3 Vin a zavolám do ŠA nemohu čekat že mi ochotně zdělí co a kde Pepovi měnily v servisu a jestli náhodou neboural
  9. Taky tě zdravím Jojo řešili jsme sice ztrátu kodu na vypnutí alarmu ale to je jedno,duležitý je to že jsi člověk který umí a je ochoten pomoct
  10. Mám návod jen na tento typ dokument_14.pdf
  11. dědek

    Jakou autobaterii?

    Nevite někdo rok výroby baterie Akuma? Je na ní vyraženo 2213325 a ještě 22321
  12. Mám tam klasickou simku a jednou za pul roku na ní pošlu kredit.Pokud se nic neděje tak to nic neprovolá.Občas udělám test, zavolám na modul,nebo pošlu SMS a on odpoví SMS ve které je stav vozu(stav alarmu zapnut-vypnut ,stav tří relé,GPS souřadnice o poloze a případně rychlost,pokud by bylo v pohybu.
  13. Jsem s ním spokojen Co víc dodat,funguje spolehlivě,celkem jednoduše se ovládá. S jiným nemám zkušenosti tak nemůžu porovnávat.
  14. Mrkni na tohle. http://www.hrubaskala.cz/
×
×
  • Create New...