Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Chtěl bych se zeptat jaký olej majitelé těchto motorů preferují,např při výměně po 30 tis.km dáváte 0W30 nebo 5W30?Někde jsem slyšel,že 0W30 je zbytečně moc řidký a vede i ke zvýšené sptřebě oleje.Jinak si myslím,že asi na značce moc nezáleží,já se chystám do naší O2 lít total,který mi byl doporučen,myslím,že to není špatná značka akorát mě trochu zaráží,že jsem u jejích produktů nikde nenašel "Longlife",ale možná si na to nepotrpí...

Já mám Longlife od Shellu, teď se dělá 5 W 30, jsem plně spokojenej, jinak od servisu po 30 000 km doteď (45 000 km) jsem ještě nebyl nucen dolívat

Jj,mám projetý snad všechny internet.obchody a tady to je nejlevnější,kupuju ho tam už dlouho a v pohodě.

Jj,mám projetý snad všechny internet.obchody a tady to je nejlevnější,kupuju ho tam už dlouho a v pohodě.

už jsem si dal jejich adresu do oblíbených, je to bezva tip :palec2:

Už jsem to doporučil dost známým tenhle obchod a hodně lidí bylo překvapeno za kolik se dá LongLife pořídit po předchozích nákupech v autor.servisech,u benzínek apod. kde za totožnej i někteří z nich zaplatily přes 900kč/1L.

To pak jsem slyšel i něco o vyděračích apod. :D

Upraveno od karlos3

Jaký je rozdíl v 77kW verzi v Octavii II a 85kW co se montuje do Superba?

Jenom soft?

Pouze software už jsem se na to ptal ve škodovce.

spojka stejná?

spojka stejná?

Určitě bude,dit to má stejných 250Nm

Rekl bych ze nebude ani sw jiny, skoda ma papirove psany min kw od zacatku pry kuli 1,9TDi treba v audi ktera je stejna a musi mit vic 85Kw...

Jako co je psany v nejakym mestskym rezimu nevim, ale kdyz kupuju ojete auto tak nespoleham na udavane km ani servisku, ale preventivne udelam rozvody, filtry a vsechny naplne..

omlouvam se ze se do toho vkladam a jaky je rozdil

1,9 tdi 74kw a nebo 77kw diky

Ta 77kw by měla mít už zpětné vedení výfuk plynů(bohužel) kvůli většímu plnění EuroLimitu a pak asi už jen software.

Jel jsem kolikrát třeba s Passatem TDI 74kw a zdál se mnohem pružnější než ta 77kw,ve výsledku jedou ty motory +- stejně,ale ta 74kw jde ochotnějc do otáček.....ta 77kw je taková mdlejší asi díky tomu zpět.vedení výfuk.plynů.

Tak u ojetiny jasně to je v celku bez debat,kdybych si někdy nedej bože ojetinu pořídil tak taky vše hned vyměnim bez ohledu na záznamy v knížce apod.,ale bavíme se tady ted o autě koupené jako fungl nové.

Vim že tohle měli tehdy staré a jedny z prvních 1.9TDi když byli výměny rozvodů po 60.000km a pak přešli na 90.000km interval výměny,tak tam byl dodatek že u vozů ježděných v krátkých trasách s častim startování měnit stále po 60.000km,ale u stavajících TDI-PD jsem to teda neslyšel.

Ještě jsem toho známého neviděl a ani mi nevolal jak mu to dopadlo tak jsem zvědavej.

schánim pravě vw touran a maji tyto dva motory tak nevim ktery je lepší

schánim pravě vw touran a maji tyto dva motory tak nevim ktery je lepší

Co vim od kolegů co měli Passaty TDI 74kw tak tam měli často problém s Turbem,Setrvačníkama a Váhama vzduchu která jim odcházela zpočátku jejich výroby tak po max.40.000km,proto jsem taky tehdy koupil ty Passaty s TDI 96kw ty byli v pohodě.

Ale nevim to snad byli problémy jen prvo-vyrobených TDi 74kw,tak snad pak už byli taky v pohodě.

Ta 77kw by měla mít už zpětné vedení výfuk plynů(bohužel) kvůli většímu plnění EuroLimitu a pak asi už jen software.

Jel jsem kolikrát třeba s Passatem TDI 74kw a zdál se mnohem pružnější než ta 77kw,ve výsledku jedou ty motory +- stejně,ale ta 74kw jde ochotnějc do otáček.....ta 77kw je taková mdlejší asi díky tomu zpět.vedení výfuk.plynů.

Heh tak zpetne vedeni vyfukovych plynu tzv EGR maj uz TDI od roku 1998, rozdil u 85 a 77 je ve vstrikovani,pistech, turbu, SW ponevadz v O2 je jiz EDC16 jednotka a dalsich veci.

Heh tak zpetne vedeni vyfukovych plynu tzv EGR maj uz TDI od roku 1998, rozdil u 85 a 77 je ve vstrikovani,pistech, turbu, SW ponevadz v O2 je jiz EDC16 jednotka a dalsich veci.

Tak asi to tak bude.....nevim,myslel jsem si to proto protože znám člověka kterej zbořil předek Golfa4 tak že prorazil i motor(právě TDi 74kw) a když scháněl na vrakovišti novej tak tam měli všude z Oct.II TDi 77kw,tak kvůli tomu volal do autor.servisu VW kde se ptal na rozdíl a tam mu řekli že po mechanické stránce jsou ty motory totožný akorát je tam rozdíl ve vstřikách a zpět.vedení výfuk.plynů tak podle toho jsem to bral.

Pravda je že to vedení výfuk.plynů už je déle než vůbec byli na světě TDI-PD,ale muselo být podle mě až později,protože tehdy u Passatů z 1999 TDi 81kw jsem u jednoho z nich měl problém s tim plnicím ventilem turba a hned vedle něj byl ten ventil EGR a u stejného ale model.rok 1998 tam nebyl,tak jsem se právě jednou ptal jednoho mechanika na co to vůbec je a ten mi to právě řekl že ty novější TDi už to maj.

Každopádně kdyby to tam nebylo byl bych raději,podle mě to jen ty motory dusí.....a to vše jen kvůli posraným emisím......pak stojim na světlech za Warburgem,Avií a blil bych.

Tak EGR je u vsech TDI jen u O2 uz je otvirani servomotorkem. No vsak kdyz to nechces tak se to da softwerove nastavit tak aby se to neotviralo.A u nas na tech trapnych emisich to nezmeri. Trapne z toho duvodu ze to toci na volnobeh a neco tam jako meri heh.Vsude ve svete se podivaj do PC auta a podivaj se na zavady atd.To auto ma z tovarny nastaveni takove co ma plnit dany limit a kdyz je neco spatne tak to PC odhali...

Tak EGR je u vsech TDI jen u O2 uz je otvirani servomotorkem. No vsak kdyz to nechces tak se to da softwerove nastavit tak aby se to neotviralo.A u nas na tech trapnych emisich to nezmeri. Trapne z toho duvodu ze to toci na volnobeh a neco tam jako meri heh.Vsude ve svete se podivaj do PC auta a podivaj se na zavady atd.To auto ma z tovarny nastaveni takove co ma plnit dany limit a kdyz je neco spatne tak to PC odhali...

No ja si myslim ze muzem bejt radi ..aspon ti co nemaji treba kat , erg a dalsi upravy lol

Tak EGR je u vsech TDI jen u O2 uz je otvirani servomotorkem. No vsak kdyz to nechces tak se to da softwerove nastavit tak aby se to neotviralo.A u nas na tech trapnych emisich to nezmeri. Trapne z toho duvodu ze to toci na volnobeh a neco tam jako meri heh.Vsude ve svete se podivaj do PC auta a podivaj se na zavady atd.To auto ma z tovarny nastaveni takove co ma plnit dany limit a kdyz je neco spatne tak to PC odhali...

Když se to soft.upraví tak že to zpět.vedení výfuk plynů nebude fungovat bude to nějak znát na výkonu?

Mě totiž připadá že takovej starej Passat TDi-66kw z 95 roku kterej tohle zpět vedení určitě neměl jel v určitym režimu lépe než současné TDI-PD 77kw.

Já myslím, že co se týče emisních limitů, tak 74kW i 77 kW mají EU4, ne?

Když se to soft.upraví tak že to zpět.vedení výfuk plynů nebude fungovat bude to nějak znát na výkonu?

Mě totiž připadá že takovej starej Passat TDi-66kw z 95 roku kterej tohle zpět vedení určitě neměl jel v určitym režimu lépe než současné TDI-PD 77kw.

Tohle by mě taky zajímalo, taky mi to připadá udušený víc než dost.

Tohle by mě taky zajímalo, taky mi to připadá udušený víc než dost.

Tak to je potreba chipnout ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.