Duben 10, 201015 r a co by jsi tam chtel najit? vodni kamen? ono je to udelany tak ze to i z te spodni casti stece do vany...takze tech par kapek bych asi neresil
Duben 11, 201015 r No, spíš jsem přemýšlel k čemu je tam dobrý to výko jako na filtru, nějak mě nenapadá proč je tam...
Duben 11, 201015 r no ja myslim ze by to mohlo byt z konstrukcne-technologickeho duvodu, jelikoz asi pod tim bude i neco vlozenyho dovnitr, cili kvuli ulehceni montaze cele sestavy to konstrukteri udelali otevreny a jednoduse to tim zavreli, vzdyt vis ze pri montazi ve vyrobe se pocita kazda vterina...ale to je otazka na kterou by vedel odpovedet jenom tym konstrukteru kteri to vymysleli...
Duben 24, 201015 r Ahoj mám dotaz - při rozjezdu na 1ku motor začne trochu cukat - může to být dvouhmotovej s.?? Dělá to jen na 1ku, zvýšený otáčky na volnoběh nepozoruji a chvění motoru taky ne. Díky za rady...J. P.S pokud je to dvojhmota jak dlouho se na to dá jezdit?? vadí to něčemu čistě teoreticky..:-) Upraveno Duben 24, 201015 r od joe4090
Duben 24, 201015 r no jestli je to jenom pri rozjezdu tak to muze byt i tim jak rychle poustis spojku, jestli se rozjizdis trochu divoce (zvyseny otacky a rychle nepresne zabery spojkovym pedalem) tak je to celkem bezne z konstrukcniho hlediska, ale jestli ti to dela i za normalniho jemneho zachazeni se spojkou tak uz neco bude spatne, ted je otazka jestli ty vibrace pochazeji z motora anebo ze spojky se setrvacnikem, klidne to muze byt i nektere z ulozeni motoru v silentblocich...
Duben 25, 201015 r tak jsem přišel na to že to bylo nohou - špatně jsem manipuloval se spojkou, po správném použití bez problémů... jelikož nepozoruji jinak žádné problémy tak můžu být snad prozatím klidný...
Duben 27, 201015 r Ahoj, měl bych dotaz ohledně motoru 1.9 TDI-PD. Jezdím každý den trasu dlouhou 6 km do práce a 6 km z práce. Párkrát týdně trasy nad 50 km. Moje otázka zní, nevadí motoru jízdy na takovou krátkou vzdálenost? Do práce nespěchám, auto motor nevytáčím. Vypadl mi kup 1.6 FSI a naskytla se zajímavá nabídka na TDI :-) Díky za odpovědi.
Duben 27, 201015 r Já dojíždím do práce 13 km. Tdi nesvědčí jízda se studeným motorem. V zimě to ohřeju na provozní teplotu tak po 10 km. Takže Ty po 6km to ani neohřeješ. Takže nám nezbývá nic jinýho než jezdit zvolna aby to tak netrpělo.
Duben 27, 201015 r no kdyz uz to auto poradne nemuzes ohrat na tak kratke trase tak se snaz aby se to zahralo co nejdriv (zvysenim zateze na motor), mam na mysli zatez alternatoru (zapni radio, ventilace, svetla, vyhrev zrcatek pripadne v zime mu hezky dej zabrat vyhrevem sedacek jestli mas...), kdyz zatizis motor pak se ti driv prohreje (skrati se tim vzdalenost potrebna k ohrati na provozni teplotu - nejen voda ale hlavne olej se musi hezky ohrat...) jinak 6km je fakt malo na moderni diesel s vysokou ucinnosti kdyz ho poradne jednou za cas neprovetras... bacha aby ti nezatuhla regulace lopatek turba (casto se to zanasi bordelem ze spalin), jednou za cas ho hezky zahrej a projed at se ti to vsechno hejba jak ma...
Duben 27, 201015 r Podle mě nevadí. Není to ideální, ale co naděláš. Jen bych častěji měnil motorový olej a dával do nafty aditiva (třeba já dávám VIF).
Duben 28, 201015 r Zdar je to mimo tema, ale vsiml jsem si, ze na mych prispevcich je neco jako Status varovani 100% nejak tomu nerozum co to asi je ? Nevite?
Duben 28, 201015 r Status varování znamená, že dostaneš varování když porušuješ příspěvky fora. Třeba cituješ předchozí příspěvek apod. Spíš tam máš 0%
Duben 28, 201015 r Na další zimu uvažuju koupit plexi clonu na masku. Na rychlejší ohřev bude mít vliv určitě a vypadá docela efektně, stojí kolem 400 kč takže žádná tragédie. Kolega jí má na fabii a je spokojen, lepčí než tam cpát kartony.
Duben 28, 201015 r Jsi si jist, ze to bude plnit tu spravnou funkci... je to jen takova domenka ale nekoluje voda v malem okruhu nez se motor ohreje (tudiz mimo chladic)? A az kdyz se ohreje na provozni teplotu tak se pusti do velkeho s chladicem a vetrakem.
Duben 28, 201015 r Jenže vzduch proudí skrz chladič na motor a tím se zpomaluje jeho ohřátí. Dříve se používali dečky a dnes tohle.
Duben 29, 201015 r No jo kluci ale driv se pouzivali decky na skodovce 120cine a tam byl motor v zaduuuu takze ta logika s tim ze se neochlazuje motor nebude na miste . Ja letos mel nervy z toho ze se mi auto nezahralo kdyz byli mrazy cca -10°C ani po ceste do Brna cca 25km tak sem se po te clone dival taky, pak sem tam pro test nacpal karton a ze by byl cejtit nejakej progres to ani nahodou, tak sem jel do servisu a tam me rekli at nepanikarim ze je to standart u dieslu a rikam ne ne, musi bejt neco spatne, kdyz jedu z kopca tak se to ochlazuje moc a neohreju to ani do brna, tak na to mrkli a prej je vse ok. I kamos rikal ze je to ok a fakt, jak bylo -2 - 2°C tak vse ok. Jen tim dlouhym kecanim chcu rict ze si myslim ze v mrazech ti na tech tvejch par km nepomuze ani svecena voda, a automechos mi rikal ze si koupili diesel misto beneli dom, a dopadlo to tak ze musel zene koupit jeste feldu beneli pac to ma do prace taky kousek a diesel trpel pac se rafika ani nepohla, taze ho maj jen na delsi cesty. Coz te asi moc nepotesi takze bud jezdit pres zimu busem a nebo verit ze to prezije
Duben 29, 201015 r No muzes zainvestovat do vebasta nebo no neceho podobneho na dalkac a mas to v cajku. Ale pak musis pocitat s tim ze obcas na tebe nekdo zavola hasice ze se ti huli od auta :-D nekde tady jsem to cetl ze se to chlapum s nezavislim topenim obcas stane :-D
Duben 29, 201015 r to 'Cizap': Se 120 máš pravdu, ale to chování Tvého auta mi moc nepřijde normální. Stálo by za to se mrknout na termostat a čidlo teploty. Třeba je i vyměnit ale vždy v páru (když vyměníš jednu věc druhá za chvilku odejde). Mě se auto i ve větších mrazech (-15°C) ohřeje na 90°C bez kartonu tak po 7km a s kartonem po 4km. A to fakt žádnou kudlu nejezdím - studený točím max. do 2200 ot/min s lehkou nohou. A jestli to má mechanik kousek do práce, tak ať jezdí na kole Ono taky záleží jak dobře Ti funguje ohřev vody. Mrkni SEM Upraveno Duben 29, 201015 r od Dodo-Kolín
Duben 29, 201015 r Na Š 120 nebyl problém s ohřátím motoru ale s topením, žigul měl motor v předu a dečku měl. Jinak souhlas s Dodo - Kolín. Já to do 10 km taky ohřeju na 90° a s kartonem jsem to nezkoušel ale jak potvrzuje Dodo tak ten karton význam má.
Duben 30, 201015 r No ja ten karton nakonec dal pryc a bylo to stejny, je mozny ze mam nacaty cidlo nebo termostat a proto se to zehriva dyl, ale kazdopadne jak sem pisal pri -10 se to nekdy neoralo ani do brna, je pravda ze to mam spis rovinu nebo takovej mirne nahoru a pak dolu, takze pri ceste dolu se to zase ochladilo, kdyz sem byl na horach a jel sem kopec pri studenym tak se to ohrivalo mnohem rychlejc, takze to prubnu zase v zime a kdyztak necham vymenit. sakra to je furt neco
Květen 2, 201015 r Chce to jen flash ŘJ motoru...způsobuje to EGR ventil který ŘJ motoru špatně ovládá. Mě to dělali všechny tři OII 1.9TDI-PD 77kw-BXE co jsem měl z 2006. PO přehrání ŘJ motoru vše o.k. Děláno vždy na počkání. Karlos, tak si predstav, nedalo mi to a po mesiacoch jazdenia som isiel do ineho servisu, tam som bol pri tom ako to aktualizovali, a zistili, ze ten soft vobec nebol prehrany, takze v tom minulom servise to vobec nespravili. Teraz to ide tak ako ma.
Květen 3, 201015 r No dnes som bol servise. po flash RJ to robí tak isto, už si normálne myslím, ze to nespravili. Zistím či mi nahrali nový soft? Dík Takže jsi měl tady pravdu! To je fajn mít servis, který Ti odhalí chybu, zaplatíš a on úkon neudělá
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.