ivomb Vloženo 29. Září 2010 Sdílet Vloženo 29. Září 2010 Shrnuto - přeprogramovat to lze (všechny ukazatele), musíš najít někoho, kdo má na to správný "vercajk". Na změnu podsvitu (i ručiček) tu už je vlákno. Jejich nasazování je potom jednoduché - je jedno, v jaké poloze je napíchneš, lze s nimi potom ještě "natvrdo" otáčet a tím docílit správné polohy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas513 Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Jak to myslels Kibi že se mám poznačit tužkou polohi rucicek..... zitra rano to chci přehodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 tak že až sundáš plexi, tak si na podklad pod ručičkama chytneš polohu ručiček - tužkou si uděláš rysku na spodní hraně ručiček - na všech! jde o to, že až sundáš ručičky a nasadíš je zpět, nebudeš se mít čeho chytit - aby ti to nekecalo (pjedeš 60 a na tacháči budeš mít třeba 40) chápeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas513 Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Ok už asi rozumím co myslíš , a budíky nejsou utěsněné nějakým zpusobem proti vlchkosti dik 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 A k čemu to označování polohy ručiček? Jak jsem psal - prostě nasadíš a potom (po otočení klíčku a jeho následném vrácení zpět) jednoduše nastavíš všechny na nulu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 jednoduše na nulu to nenastavíš...aby jsi chytil přesně polohu co tam byla je dobrý si to poznačit jak píšu, hlavně palivoměr....ono stačí tu ručičku u palivoměru dát cca o 2mm jinym směrem a už to dost skresluje, stejně tak ostatní ukazatele....chvilku jsem si s tím hrál a vážně to jde dost znát PS: nehledě na to, že je to jednoduší - udělat 4 čárky tužkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas513 Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 A když si zeženu budíky z facelift z 1.4 tdi kde je uz origo 240 tak by to mohlo být nebo to musí být z 1.9 tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 kibi: nastavíš, je to sice piplačka (točit s tím tam a zpátky), ale nastavíš, mám to prostě vyzkoušeno a poté VAGem zkontrolováno. No ale jinak podle vkusu každého soudruha... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 A když si zeženu budíky z facelift z 1.4 tdi kde je uz origo 240 tak by to mohlo být nebo to musí být z 1.9 tdi ani to ti nepomůže, rozsah stupnice je prostě jinej = muíš mít do 220kmh - předfacelift druhá věc je že veškerý facelifty budíky jsou stejný (diesel 1.4 i 1.9 TDi) s tím si bohužel nijak nepomůžeš Ivomb: jasný, věřím ti....já jen píšu to nejjednoduší....přeci jen tužku má doma každý VAG ani piplání paknení třeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sansk8 Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 (editace) Já bych to tu rád jen trochu oživil . Pokud jsem to tedy z toho všeho zde správně pochopil, tak když prohodim budíky z RS do Fábie po facu tak by to mělo být bez problému ju? A ještě jeden ... je rozdíl mezi RS budíkama před facem a po facu? Díky moc PS: Chtěl bych měnit kus za kus jelikož se mi nechce babrat s tím podsvícením plus mě na současných budících chybí kontrolka na dveře a kufr Editováno: 10. Prosinec 2012, autor: sansk8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 ano bez problémů, nutné znova nakodovat immo a budíky přizpůsobit k autu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sansk8 Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 (editace) Díky Editováno: 21. Prosinec 2012, autor: sansk8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sansk8 Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 Tak výměna proběhla v pohodě, akorát se mi stala jedna nemilá věc, kterou bych vážně nečekal. Předpokládal jsem, že když mám Fabuli MR2007, že nebudu muset řešit palivoměr. Bohužel ukazuje obrácené a já se tedy ptám jakto? Co tedy tam mám koupit za plovák, když všude píší že se tam dává z faceliftu, který já už ale mám? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 jaké je číslo nových budíků? budíky jsou starší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sansk8 Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 (editace) Tak co jsem koukal tak ty původní jsou 4/07 a ty z RSka jsou 11/03. Jinak číslo jsem nevědel které přesně myslíš, tak sem to radši blejsknul vše. http://2i.cz/c7076b4192 http://2i.cz/0bcba78d5e Editováno: 22. Prosinec 2012, autor: sansk8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 však to jsou předface RS budíky, jasný že bude palivoměr ukazovat obráceně dojezdi nádrž, ať tam není moc nafty a přehoď v podávacím čerpadle plovák s odporovou destičkou - práce na 20 minut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 tady počti, snad to pomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sansk8 Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 Super díky moc, takže závěr je takový, že faceliftový plovák vyměnit za předface. Jinak poslední věc jestli se jde nějak vyvolat "defautní nastaví" hodnoty palivoměru, protože než jsem stihl říct mechanikovi že je ten palivoměr prohozen, tak mi pomocí diagnostiky hnul ručičkou. Vím že se tu ptám jak trouba, ale je to fakt strašne nepraktické držet nádrž pořád plnou aby mi to nekdě náhodou nezdechlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sansk8 Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Tak všechny problémy z budíkama, které jsem při výměně měl jsem vyřešil, ale dneska, když jsem startoval studené auto sem se chtěl kouknout na kotrolku žhavení, ale bohužel jsem zjistil že vůbec nesvítí. U předchozích budíků běhala na 100%. Auto startuje a jezdí tak jak má. (měnil jsem budíky z normanlních FL na RS). Nevíte někdo kde je zakopanej pes? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
simpivdf Vloženo 15. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2016 píšete tu pěkný bláboly. když vyměníš podklad s ručičkama tak večer uvidíš pěkný hovno a ne ručičky protože rs ručičky jsou červený a maj červený podsvícení. zelený podsvícení ty rudý neprosvítěj a dát tam bílí je odporný. někdxy se tim názorům tady celkem divim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svarcik Vloženo 17. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2016 Dobrý večer, je nějaká možnost, jak kontaktovat ex_Bobíka? děkuji za informaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.