Publikováno Březen 2, 200916 r Ahoj všichni,prosím o radu.Většina z vás píše,že máte problém se škrtící klapkou,že máte nízké otáčky apd. Já mám opačný problém.Otáčky mi drží cca na 1500 a při těchto otáčkách ješte kolísají a nepadnou dolu.Klapku jsem vyčistil a vag ukazuje,že není dosažena spodní úroveň a proto se nedá klapka nastavit přes vag.Už si nevím rady a bojím se,že budu muset koupit novou.Mám 1,8t 110kw s tempomatem.PORADTE,PROSIM.
Březen 2, 200916 r A co zakladne nastavenie plyn.lanka? ( myslim,ze el.ovladanie ma len RS 132kw a naftaky)
Březen 2, 200916 r Autor nevím co tím přesně myslíš nastavením plyn.lanka to asi nebude.co jsem si všiml,tak netahá za klapku při volnoběhu nějak extrémě.vag ukázal,že klapka je o 3,5 stupňú pootevřená.ještě mě napadlo vyháknout lanko z klapky a pak nastartovat,ale nevím jestli to není blbost.jinak mě fakt nic nenapadá čím by to ještě mohlo být.jsem bezradný a bojím se abych nějak neuškodil motoru těma vysokýma otáčkama.
Březen 2, 200916 r To s tym vyhaknutim lanka a nastartovanim,je dobry tip-mozes to kludne skusit,urcite nic nepokazis.Aspon budes mat istotu s tym lankom. Bracho ma Passat 1.8T 110kw a tam je na klapku napojene aj tiahlo podtlakovej regulacie-ma to aj Octavia 1.8t 110kw?
Březen 2, 200916 r Autor octavia nemá lanko na podtlak.klapka má jen plyn.lanko a dvě hadice.ty jsou o.k. Klapku jsem komplet vyčistil i ozubená kola a jehly.odpojil jsem baterku aby se resetovala řídící jednotka a zítra to zkusim namontovat.ale moc tomu nevěřím.asi se s tím málokdo setkal,že nikdo nenapíše radu.to vyháknutí lanka je to poslední co mě napadlo,jinak fakt nevím
Březen 3, 200916 r Autor Tak jsem udělal menší ůpravu na škrtící klapce: přímo na půlměsíci na který se navléká plyn.lanko je na boku takový plíšek, který zajišťuje pružinu a ten jsem měl posunutý kousek od dorazu. S použitím mírného násilí a sikovek jsem ho vrátil k dorazu a tím jsem získal možnost ještě víc přizavřít klapku.Po opravdu důkladném vvyčištění klapky jsem jí pak vrátil do auta a připojil baterku.Pak jsem nastartoval a otáčky se držely stále cca na 1500.Nechal jsem motor běžet cca 15min a pak jsem jel projet auto a hodně jsem řadil.Tak po 20km ostré jízdy jsem zastavil a otáčky se snížily na 825.Takže si klapka udělala nové nastavení a normální otáčky už drží.Nevím,jestli to bylo štěstí,nebo náhoda,ale funguje to
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.