Březen 15, 201411 r Jo, ale je to moc brzo, než abych kvůli tomu vstával. A jak tak koukám, Vettel má problémy.
Březen 15, 201411 r Nedá, o víknedu ne. To je u mě jediná možnost kdy se můžu pořádně prospat. Jedině že by se jel rozhodující závod o titul, to pak jo.
Březen 15, 201411 r To už není ono. Holt musím počkat, až se to celé přesune do příznivějšího časového pásma.
Březen 16, 201411 r Vždyť je to trapné omezovat průtoky paliva, otáčky atd. Když už vymýšlejí takové kraviny, tak mají tedy stanovit jen maximální množství paliva na startu a pak by to bylo jen na jezdci, jestli je schopen s tím dojet do cíle.
Březen 16, 201411 r Bohužel, a mám obavu, že se za několik let se dočkáme elektrických vozítek, kde závodní ryk motorů bude simulovat nějaký bazmek přes reproduktor.
Březen 16, 201411 r Myslíš třeba to co už dělá Audi u svých modelů dnes? Nemyslím u elekromobilů, ale třeba u dieslu SQ53,0tdi .
Březen 16, 201411 r Nevím co přesně dělá Audi, ale asi to bude obdoba Performance Sound Generatoru, který má OIII RS.
Březen 16, 201411 r Audi slibuje, že se SQ5 TDI bude pyšnit skvělým zvukem. Ten je navíc zesilován speciálním reproduktorem v krátkém vedlejším rameni výfukové soustavy. http://www.auto.cz/audi-sq5-tdi-s-dvojite-preplnovanym-sestivalcem-vykonu-230-kw-67608 A tuším že když jsem byl před 14 dny přebírat Allrouda 3,0 TDI (313koní) tak to tak má taky. Upraveno Březen 16, 201411 r od Voice
Březen 16, 201411 r http://f1sport.autorevue.cz/clanek/analyza-v-cem-konkretne-se-red-bull-provinil#utm_medium=selfpromo&utm_source=f1sport&utm_campaign=RSSfeed
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.