Publikováno Březen 6, 200916 r caute..mam problem.. vcera po prichode do prace som ako vzdy nechal vychal vychladnut turbo...2-3minutky...otocim klucom(vypinam motor) a nic ( motor stale bezi..su slabo rozsvietene kontrolky esp abs kontrola tlaku pneu a rucna brzda a blika kontrolka imobilizeru..vlozim kluc naspat otocim do polohy 2 rozsvietia sa kontrolky (klasicky) opat otocim kluc do 0 a az potom motor zhasne ale stale svietia slabo tie kontrolky a je zap maxidot..no co som mohol robit siel som do prace a po nej uz bolo vsetko tak ako ma byt...dnes rano odomknem auto a co nevidim zase kontrolky a na maxiku IMOBILIZER AKTIVNI! pridem do prace vypnem kluc auto zhasne vsetko ok...zamknem a znovu kontrolky....co to pre boha je???????
Březen 6, 200916 r Jestli mas auto v zaruce servis jestli ne vypada to na nejakou zem kolem pristroju... nebo spinacka...
Březen 8, 200916 r To je jen tzv.oříšek ve spod spínačky...výměna neni náročná a už vůbec né drahá....Já to dělal u Passatu(B5-facelift) což mělo stejnou spínačku jako OI,OII a ten spínací oříšek stál tehdy přímo u VW do 400kč.Měnil jsem to tehdy normálně doma v garáži a za ani né hodku jsem to měl hotový a to jsem to dělal prvně v životě.
Březen 8, 200916 r Tak jsem se díval do Etky a č.dílu je 1K0 905 865 (a přesný název je: Spouštěcí spínač zapalování) cena: 1200kč vč.DPH.....Je fakt že u toho Passata jsem to měnil už před lety(tak ve 2003),tak to za těch 6.let dost podražilo.
Březen 8, 200916 r upozorňuji, že měnit spodek spínačky u OI a OII je úplně něco jiného (hlavně je odlišný), u OII to jde sakra kurevsky ven, protože to je zajištěné a nacvaknuté, je potřeba velká jehla nebo kružítko a bacha jde to opravdu blbě Upraveno Březen 8, 200916 r od rolbař
Březen 8, 200916 r U Passatů to šlo krásně,jediný k tomu byl potřeba malinkej šroubováček na ten mini šroubek co byl z boku zakápnutej barvou,takže stačilo vyrejpnout tu barvu,povolit ten šroubek a bylo to venku.....Já to tehdy dělal prvně a jak řikám,max.do hodky to bylo komplet.hotové.....
Březen 8, 200916 r U Passatů to šlo krásně,jediný k tomu byl potřeba malinkej šroubováček na ten mini šroubek co byl z boku zakápnutej barvou,takže stačilo vyrejpnout tu barvu,povolit ten šroubek a bylo to venku.....Já to tehdy dělal prvně a jak řikám,max.do hodky to bylo komplet.hotové.....
Březen 8, 200916 r njn, jenže passat B5 měl jinou spínačku a ořech taky, Passat B6, GV, OII, SII, Yetti, A6, Cayanne atd mají ořech spínačky zacvaknutý v tělese zámku a jak sem psal, jde kurevsky ven
Březen 8, 200916 r Jj,koukal jsem ted na to v dílen.příručce a evidentně máš pravdu že to je scela jiný než u starých Passatů....přitom se ta samotná vložka spínačky tváří totožně jako byli u těch Passatů.
Březen 9, 200916 r Autor no potesujuce info 3.den mi ide auto v pohode tak pockam kym sa to znovu nevyskytne a potom budem konat dik
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.