MisacekSK Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 caute..mam problem.. vcera po prichode do prace som ako vzdy nechal vychal vychladnut turbo...2-3minutky...otocim klucom(vypinam motor) a nic ( motor stale bezi..su slabo rozsvietene kontrolky esp abs kontrola tlaku pneu a rucna brzda a blika kontrolka imobilizeru..vlozim kluc naspat otocim do polohy 2 rozsvietia sa kontrolky (klasicky) opat otocim kluc do 0 a az potom motor zhasne ale stale svietia slabo tie kontrolky a je zap maxidot..no co som mohol robit siel som do prace a po nej uz bolo vsetko tak ako ma byt...dnes rano odomknem auto a co nevidim zase kontrolky a na maxiku IMOBILIZER AKTIVNI! pridem do prace vypnem kluc auto zhasne vsetko ok...zamknem a znovu kontrolky....co to pre boha je??????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 Jestli mas auto v zaruce servis jestli ne vypada to na nejakou zem kolem pristroju... nebo spinacka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MisacekSK Vloženo 6. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 jezisi kriste to aby som rozobral pol auta......r.v. 04 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Mas zlu spodnu(elektricku) cast spinacky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MisacekSK Vloženo 8. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 da sa to nejako repasovat alebo treba vymenit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 To je jen tzv.oříšek ve spod spínačky...výměna neni náročná a už vůbec né drahá....Já to dělal u Passatu(B5-facelift) což mělo stejnou spínačku jako OI,OII a ten spínací oříšek stál tehdy přímo u VW do 400kč.Měnil jsem to tehdy normálně doma v garáži a za ani né hodku jsem to měl hotový a to jsem to dělal prvně v životě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 Tak jsem se díval do Etky a č.dílu je 1K0 905 865 (a přesný název je: Spouštěcí spínač zapalování) cena: 1200kč vč.DPH.....Je fakt že u toho Passata jsem to měnil už před lety(tak ve 2003),tak to za těch 6.let dost podražilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 (editace) upozorňuji, že měnit spodek spínačky u OI a OII je úplně něco jiného (hlavně je odlišný), u OII to jde sakra kurevsky ven, protože to je zajištěné a nacvaknuté, je potřeba velká jehla nebo kružítko a bacha jde to opravdu blbě Editováno: 8. Březen 2009, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 U Passatů to šlo krásně,jediný k tomu byl potřeba malinkej šroubováček na ten mini šroubek co byl z boku zakápnutej barvou,takže stačilo vyrejpnout tu barvu,povolit ten šroubek a bylo to venku.....Já to tehdy dělal prvně a jak řikám,max.do hodky to bylo komplet.hotové..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 U Passatů to šlo krásně,jediný k tomu byl potřeba malinkej šroubováček na ten mini šroubek co byl z boku zakápnutej barvou,takže stačilo vyrejpnout tu barvu,povolit ten šroubek a bylo to venku.....Já to tehdy dělal prvně a jak řikám,max.do hodky to bylo komplet.hotové..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 njn, jenže passat B5 měl jinou spínačku a ořech taky, Passat B6, GV, OII, SII, Yetti, A6, Cayanne atd mají ořech spínačky zacvaknutý v tělese zámku a jak sem psal, jde kurevsky ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 Jj,koukal jsem ted na to v dílen.příručce a evidentně máš pravdu že to je scela jiný než u starých Passatů....přitom se ta samotná vložka spínačky tváří totožně jako byli u těch Passatů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MisacekSK Vloženo 9. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 no potesujuce info 3.den mi ide auto v pohode tak pockam kym sa to znovu nevyskytne a potom budem konat dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.