Přejít na obsah

MOTOR 1,9 TDI


Doporučené příspěvky

Mam take tento motor a zatim se blizim ke 190 tis. a v pohode. A co tak slychavam, tak pry byly tyhle motory velmi vydarene, alespon co mechanici tvrdi. To uz vsak netvrdi o jinych fabiackych vecech ;-). Viz loziska, silentbloky ramen, stabilizatory u starsich verzi, cidlo serva, svazek kabelaze atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 9 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

zdar chlapi napište mi prosim někdo kolik se necha najet km na motoru 1,9Tdi PD nebo jake mate skušenosti s timto motorem je poruchovy ja tam mam přes 200000 km a zatim ok tak naco se mam připravit dik za odpověd.

Mam 1.9 TDI 10/2000, na tachometri 260 000 km, ale pocitam, ze predchadzajuci majitel na nej stocil okoli 150 000 km, slape ako hodinky, vobec ju nesetrim a stale je bezproblemova az na nejake to zatekanie do interieru a problemy s elektrikou v motorovom priestore po navsteve hlodavcov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

RV 2002, 74kW, celkem 280tkm.

Ve 180tkm chip (cca 103kW) od cimbu.cz.

Ve 200tkm vymena podtlakove hadice (s praci 300,-).

Ve 220tkm vymena stahovacky u spolujezce (s praci 1500,-).

Ve 240tkm tukanec do octavie vymena lampy (s praci 1200,-).

Ve 260tkm vymenen 3. vstrik (z vrakace s praci 5tis).

Ve 280tkm - ano - ted, je na rade 2. vstrik (snad ho zas sezenu na vrakacu).

Olej (505.01) menim po 10tkm.

Na dalnici davam 160-180kmh.

Jinak po Brně jen tak kadla kadla.

Dlouhodoba (cca 5tkm) na palubaku 6.1/100.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Taky docela ok, mám najeto 210000 km garantovaných a turbo, váha, spojka původní. Jen nové kotouče, destičky, filtry, oleje a odešel alternátor na 200tis km. Jinak od 190tis je auto čiplé na něco přes 100kw a spotřeba super. Jinak co jsem pátral v servisce, tak byla měněna na záruku poloosa a jeden brzdič a jeden sedák. A málem bych zapomněl, byla malá trhlinka mezi 2. a 3. válcem, ale to už zlobilo před zvednutím výkonu. Oprava dohromady od doby co ji mám včetně provozních věcích asi 12000,-

Editováno: , autor: Losky83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Cau lidi moje Fabka ma natoceno 332 000 km a je tam vse puvodni (turbo, prevodovka,motor, chladic, klima,atd..) akorat mi pri 310 000 vypovedela spojka auto jsem kopoval kdyz melo 223 000 a bylo naprosto v poradku a dokonce jsem dal na dalnici 210km v hodine ale auto se nedalo absolutne ridit dnes to vytahnu tak na 180km a uz to nejede skoro :) ale stejne to je super auto nesmrtelnej motor a to tomu davam :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mám r.v.2002 a na tachometri mám 225.000km,mám tú fabku od 60.000km,a v motorovom priestore je ešte všetko pôvodné,len akurát mi teraz začala blbnúť regulácia kúrenia :),tento motor je v pohode,videl som už VW ktorý mal nabehaných poctivých 450.000km a aute ide ako hodinky :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najeto cca 128 000km a vše naproto ok :palec2: Jináč místní rekordman je Luďan (vaše fábie - asanovo vozidlo) - 412 000km :kuk: a jede a jede lol

Moje ma najazdene 480 000km a na tachači ma len 178000km tak som ho kupil až diagnostika ukazal naozaj kolko ma a šlape v pohode až doteraz....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Moje je 2001 a teď mám najeto 215000 km. V 210 000 jsem měnil komplet rozvody,vodní pumpu,olejový, vzduchový, palivový filtr a repasoval jsem startér špatně se vracela volnoběžka. Teď jsem ji dal komplet novy brzdy kotouče i destičky a jsem naprosto spokojen auto šlape jak hodinky a doufám že ještě dlouho bude.Jediný co ještě musím vyřešit je centrál, když je teplo tak mi občas zamyká a odemyká při jízdě zatím nevím co stím až bude teplo musím to rozebrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

no moje fabky kupovaná ve 144 tkm , za 10 dni jsem mněl na tachu 151Tkm , bez problému , po koupi jsme mněníl rozvody najeto na puvodní 144 tkm , olej filtry , čepy řízení spodní čepy ulužení přesních ramen uložení zadní napravy , nové berzdy zimrman sport ( nebo jak se to píše ) obložení zadej i předek , dale pak tlumiče stavitelné přední zadní , 4x rafky 15" na zimu , turbo garett 110 kw , egr , těsnění saní komplet , chladič zduchu , stahovačka okna spolujezdec zlomený plat , a to ja asi tak vše :) cena komplet ani se neptej te :) cca +- 150 tisic i z praci ( pro pochopení proč jsem to vše mněníl neco kvuli chipu , ale hlavně jsem absolutní magor jak se mi něco jen trochu nezdá tak to mněním za nové orygoš nebo lepší ! ) ten človíček co mi to dělá tedy praci má za mně radost bo "staré" mu nechávam a ještě mu platím :)

Editováno: , autor: viky58
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

zdravim panove mam otazku,

chci si poridit FRS moc se mi totozi libej :) a chtel bych se vas zeptat na co si davat pozor pri koupi. Samozrrejmne ze nejvic na turbo ale na co jineho jeste? a jede tech 96kw dobre? :) Po chipu to ma velkej kroutak tak si myslim ze by to mohlo jet i kdyz se predjizdi :D

dik za vase rady :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...