alvr Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 Zdravim. Poslednich par dnu se mi sporadicky za jizdy stane, ze 3x vystrazne zapipa palubovka (podobne jako pri signalizaci oleje, nebo chlazeni, atd), ale bez rozsviceni zadne vizualni kontrolky! :-( Poprve se to stalo pred tydnem behem dlouhe jizdy z rakouska. Ale auto jede v ten okamzik bez zavahani normalne dal, pouze to zapipa. Dnes kdyz se to zase stalo, tak jsem mel prave zapnute radio a to se behem toho pipani prerusilo (vyplo) a zase znovu zaplo, jako kdyz poklesne napeti. Nevite nekdo, co to muze delat? Nebo aspon, zda to muze signalizovat vic ruznych problemu, nebo jen jeden? Diky za kazdou radu. Je to hrozne nervozni pocit, kdyz je to nahodne a nevim co to je !:-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 Viem,ze je to otrepana odpoved,ale najlepsie je riesit to Vagom. Pokial dochadza k nejakemu problemu nahodne malo by to zapisat ako sporadicku chybu. Zaroven mozes otestovat pristrojovku a zistis ci mas OK vsetky kontrolky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvr Vloženo 11. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 Viem,ze je to otrepana odpoved,ale najlepsie je riesit to Vagom. Pokial dochadza k nejakemu problemu nahodne malo by to zapisat ako sporadicku chybu. Zaroven mozes otestovat pristrojovku a zistis ci mas OK vsetky kontrolky. Mel jsem napojeny VAG a nasel jsem neznamou chybu "00668 - Palub.napeti: sv.30 - 008 - nesmyslny signal - Sporadicky". Zatim to beru na lehkou vahu a chci jeste precist zavady nekolikrat pred tim nez se to znovu stane a i po tom, at si jsem jisty, ze to je ono. Pokud bude opravdu nejaky pokles napeti, muze to byt pricina tohoto pouze akustickeho zvuku z palubky? Kontrolky v palubce jsem kontroloval a vsechny jsou v poradku. No nic, budu to muset postupne zkuset identifikovat, ale kdyby nekdo zkusenejsi vedel co by to nejpravdepodobneji mohlo delat, ulehcilo by mi to namahu....diky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 čislo chyby:00668 palubni napeti - svorka 30 Pricina: napeti na akumulatoru mensi nez 9.5 V,n akumulator vadny, regulator nebo alternator vadny, je zapnuto vice elektrickych spotrebicu, rele priameho vstrikovani visi Mozne projevy: spatna funkce navigace nebo vobec zadna Doporuceny postup: citat merane hodnoty skupina 001,nkontrola akumulatoru prip. nabit, kontrola alternatoru a regulatoru dobijeni prip. vymena, rele priameho vstrikovani kontrola nebo vymena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvr Vloženo 11. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 čislo chyby:00668palubni napeti - svorka 30 Pricina: napeti na akumulatoru mensi nez 9.5 V,n akumulator vadny, regulator nebo alternator vadny, je zapnuto vice elektrickych spotrebicu, rele priameho vstrikovani visi Mozne projevy: spatna funkce navigace nebo vobec zadna Doporuceny postup: citat merane hodnoty skupina 001,nkontrola akumulatoru prip. nabit, kontrola alternatoru a regulatoru dobijeni prip. vymena, rele priameho vstrikovani kontrola nebo vymena OK, budu podle toho dal zkouset. Zatim diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 Na zkouseni toho moc nebude, podle me mas v haji baterku a nebo alternator. Tohle pipani signalizuje nizky napeti v palubni siti jak uz pise traktorista. A nebo by nekde mohl byt povolenej kablik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 někde je něco povoleného, protože při tomhle napětí už RJ motoru nefunguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 (editace) a to jednou za mnou byl taky borec s divným pípáním - a že ve škodovce chcou vyměnit panel přístroj no a bylo to tím že budíky upozornovali že teplota klesla pod 0 st. C a že hrozí náledí (některé panely myslím pípou už pod 5 st. C) takže výměna budíku nepomůže, svorku 30 to píše v zimě 1/2 aut TDi protože pokles napětí při žhavení a následným startu bývá velkejtakže tama cesta podle mě nevede ale jako podpora elektroprůmyslu to není špatnej nápad vše pokoupit pro jistotu Editováno: 12. Březen 2009, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 no pane, z tebe se vyklubal ekonom ono by chtělo vědět, co je to za MR a motorizaci ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 Někdy to pípá ani člověk neví proč, ale aspoň že to jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 tak pokud mu to zaroveň i vyplo rádio a ještě behěm dlouhý jízdy tak to asi žhavením nebude ne... auto zatim jede ale je otázkou kde a kdy se mu zastaví nadobro... ráno bych zkusil přeměřit baterku a pak kolik dobíjí altík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvr Vloženo 12. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 Tak snad je po problemu! Na prvni pohled jsem si toho nevsiml, ale uplne se uvolnila plusova svorka na AKU :-) Byla prakticky jen polozena na tom kontaktu. Je fakt, ze jsem pred cestou do rakouska nabijel baterku a nepozornosti jsem kontakty asi spatne nasadil a ono se to cestou a vibracema asi uvolnilo. To by i odpovidalo tomu vypadku v radiu, kdyz to obcas prerusilo. Pak jsem jeste i zmeril jestli to dobii a je to ok, za behu hezky vylezlo napeti na 14,2V a drzelo. Tak snad je po problemu...:-) Ale se divim, ze to dokonce normalne startovalo, kdyz to melo slaby kontakt. Jeste ze mi neshorel plastovy kryt baterky! Uf:-) Diky za konzultaci. PS: dvakrat mer, jednou res :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.