Tuli Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Ahojte. Mám octávku 1,8 T (strááááááááášne dobré autíčko ), ale mám taký menší problém .Spotreba oleja je okolo 1L na 2000 km.Skúste mi poradiť čo s tým či existujú prípravky na zamedzenie spotreby alebo to chce new motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomas136 Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Zkontroluj si ventil, co je na té malé hadičce pod sáním (průměr asi 1 cm a je ve tvaru S) -to železo za klapkou- (vede na hadice pro odvětrání kliky, je tam takové téčko a v něm je ten vetilek) Pokud špatně funguje (nedovírá díky zašpinění....), tak to funguje jako fixírka a vysává to olej přímo do hadice od vzduchového filtru. Mě to taky dělalo a za cestu po dálnici do Mnichova a zpět si to vzalo litr oleje. Byl jse z toho vyděšenej, ale pak jsem přišel na toto. Oprava cca za 350,-(ventilek v autokelly) a byl klid. Někde se to tu řešilo. T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Ahoj tak příspěvek mne docela zajímá můžeš napsat který konkrétně a foto????mrknu na to třeba to bude zcela jasné :-)))) děkuji....M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 aj mna to docela zaujma, pozriem si ten ventilek. ak to nebude ten ventil tak asi odchadzajuce turbo.... ale asi by to dymilo trosku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomas136 Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 http://forum.skodahome.cz/index.php?act=at...t&id=113476 Tady je schéma, od čísla 13 vede hadice odvětrání kliky do toho "T" do kterého je přivedena ta hadička od sání (ve tvaru S ). V tom téčku je ten jednocesntý ventilek. Zavírá, když začne turbo tlačit. Pokud nedovře, tlak prochází do odvětrání a přisává s sebou ojej a pokračuje do hadice za vzduchový filtr. O tomto je toho celkem dost popsáno na audi fóru v D (pro ty co nevěří a je jim to k smíchu...) T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 Děkuji za návod hned jak bude čas tak to u naší druhé 1.8T prověřím protože s tím má problem ale ne že by to žralo takto hodně oleje ....M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 Tak jsem našel toto......a neni drahý origo 035 103 245A za 237kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomas136 Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 Jojo, to je přesně on......stačí malá netěsnost a už trochu bere olej. Výměna 10 min. Dle mé vlastní zkušenosti, to auto začalo lépe táhnout od spoda...... T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 JJ to je jasné jak jsem psal v SZ...navíc to po delším jezdění hlásí POKLES TLAKU MEZI ŠKRTÍCÍ KLAPKOU A TURBEM samozřejmě se toto blbě hledá jelikož to může být kdekoli v okruhu........ a ty jízdní vlastnosti je jasné víc to bude plnit o unik tlaku.... M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 http://forum.skodahome.cz/index.php?act=at...t&id=113476Tady je schéma, od čísla 13 vede hadice odvětrání kliky do toho "T" do kterého je přivedena ta hadička od sání (ve tvaru S ). V tom téčku je ten jednocesntý ventilek. Zavírá, když začne turbo tlačit. Pokud nedovře, tlak prochází do odvětrání a přisává s sebou ojej a pokračuje do hadice za vzduchový filtr. O tomto je toho celkem dost popsáno na audi fóru v D (pro ty co nevěří a je jim to k smíchu...) T. Myslim, ze tu nie je dovod na smiech, je to presne tak, cela ta hadica byva zvnutra zasr..a od oleja. Mne to sice olej nezerie vobec (cca liter za 15 tis), ale tiez som mal s tou hadicou problem, presne opacny mne to v tom T-cku (na obr c. 11) prisavalo vzduch, kedze som tam mal netesny spoj - zla paska, a z toho sa mi pekne blaznil motor, nemal tah, obcas siel na tri valce, dal som tam SK pasku a odvtedy asi 4000 km ulne bez problemov,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Tak dnes vyměněn ventil za 230kč origo a zítra dodám foto....závada celkem jasná pružinka unavená a celé od oleje a cca 1.5mm v klidu nedovíral když jsem mu pomohl tak dovřel ale jinak blbě doléhal.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomas136 Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Tak tak, to je vždy zlé když se unavý "pérko " Jinak , jsem rád že jsem mohl pomoc... T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 jj to každopádně a děkuji za radu....moc nám to pomohlo....a ted budem testovat zda to opravdu pracuje dobře..:-))) já jsem v podstatě vyměnil všechny hadice co jsou na tomto okruhu byli nažrané od oleje a ventil jsem měl v ruce ale nenapadlo mne to vyměnit :-))))))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 Někde se to tu řešilo.T. Tu se to resilo http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=62275 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Jojo, to je přesně on......stačí malá netěsnost a už trochu bere olej.Výměna 10 min. Dle mé vlastní zkušenosti, to auto začalo lépe táhnout od spoda...... T. No jedine co by ma zaujmalo, tak to je ta 10 minutova vymena. Ja ked som na to dnes u mojeho RS-ka pozeral, tak na desat minut to vebec neni. Ved je tam minimalne treba odpojit 5 hadiciek a neviem co vsetko este. Mas nejaky figel....? Dalo by sa to trosku objasnit. Samozrejme, ze ventil je oblvany od oleja... P.S. nemyslim to zle, len by som rad vedel nejaky zlepsovak... dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Takze ventil kupeny. Uz len namontovat. Inak moj postreh je taky, ze ten ventil poriadne na sto percent nedolieha ani novy. Neviem ci tam ma byt nejaka mierna priepustnost, alebo nie. Kazdopadne sa da prefuknut aj opacne. Novy kusok v škodovke za 11 éček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 (editace) Ahoj pane, nemusí se nic zvláště demontovat stačí odpojit hadici sekundárního oběhu a sundat oba plastové kryty motoru a mezerou mezi aku boxem a motorem se tam dostaneš jakš takš......práce opravdu na 10-20minut i když je to tam dost utopené......jen doporučuji koupit nové svorky pro rychlejší montáž!! M.:-))) Editováno: 29. Duben 2009, autor: MartinRS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laky30 Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Páni a čím môže byť takáto spotreba oleja u 1,6 74Kw??? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 takze vymena sa nekonala, nakolko som zistil, ze hadicka je na srot vyzrata od oleja a rozpraskana. musim ju objednat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 (editace) Dnes som sa rozhodol vymontovat cele T-čko aj s ostatnymi hadicami. Prikladam foto. Ventilcek bol zapraseny, hadicka S je rozleptana totalne a praskla pozdlz. Hadice som vymyl jarovou vodou. Ta ciernota na betone vypadla z hadiciek pri vyberani ventilu. Dva krat tolko bordelu z nich islo pri vymyvani. Zajtra objednavam hadicku, ventil uz mam. Pri demontazi som zistil, ze mala hadicka na rohu sania to ma za par. Menit sa bude aj ta. Editováno: 5. Květen 2009, autor: Eresto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 10. Květen 2009 Sdílet Vloženo 10. Květen 2009 (editace) Takze pred vikendom som vymenil spatny ventil, S hadicku, malu hadicku na rohu sania... Vsetko bolo K.O. nefunkcne, derave... Zlomil som pri vymene aj lievik mierky oleja. Ten plast bol uplne vyzihany a lievik som vytrhaval po kustickoch s kombinackami. Malicku hadicku, na rohu sania som musel tiez menit. Pouzil som benzinovu hadicku zo skutra. Po vymene su citit zmeny. Ziadne prepady vykonu medzi 1500 a 2000 ot./min., i ked u mna boli len velmi nepatrne. Lepsi spodok a nastup turba. Spotrebu oleja posudit nemozem, nakolko som spravil po oprave len nejakych 300 km cez vikend. Pri vymene a montazi odporucam, tak ako to uz bolo vyssie spominane, vymenu vsetkych stahovacich pasiek za "normalne" srobovacie. Usetri to nervy. Cena opravy: 30 eur /hadicky, stahovacky, lievik oleja, ventil/ P.S. kto nevymenil, neuveri... Editováno: 14. Květen 2009, autor: Eresto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 26. Červen 2009 Sdílet Vloženo 26. Červen 2009 Odstupom casu a po ujdeni asi 3000km po vymene sa spotreba oleja nezmenila. Nastup turba a reakcia na plyn je daleko lepsia, len ten olej sa neprestal stracat. Neni to nic tragicke, len ma to stve. Podla vsetkeho bude K.O. aj ventil odvetrania umiestneni na saní za vzduchovym filtrom. Mate s nim niekto skusenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 2. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2009 (editace) Klucí prosím o pomoc. Pročetl jsem to téma, ale mám motor AUQ a nijak ten ventil nemuzu najit. A nebo sem ho našel a vypadá jinak.... Jednu hadici tam mam "napojovanou" tak jestli treba nepatří tam.... prosím o pomoc, fotky přikládám. Jinak jsem našel jeden ventil (zrejme asi odvetravani klikovky) ale ten je propustnej v obou smerech...při zkoumani jsem zjistil ze ve ventilu je pruzina na osičce a v té je udelana dira-jestli kvuli oleji atd..nevim. Ten ventil jinak patří do prvního obrazku, vypada podobně jako ten na fotce, je zapojenej nad ním, jak je díra. Zda se mi ze ten ventil nepracuje-jak ho vyzkousim, pripadne co ma delat?? Editováno: 2. Srpen 2009, autor: Vladimír Kalandra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 24. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2009 Ty riesis nieco uplne ine. Ten ventil odvetrania klukoveho hriadela /resp. bloku motoru/ sa nachadza pod sacim potrubim v takom gumenom T-éčku. Mal by byt priepustny len do jedneho smeru. Stoji cca. 10 eur a pre skuseneho mechanika je to vymena na 30 minut. Ak nefunguej tento ventil, tak ti nasava olej do celej vetvy a potom su olejove aj ventilky na zaciatku sacieho ako mas na fotke. Zasiera to IC a taktiez klapku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 24. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2009 Ty riesis nieco uplne ine. Ten ventil odvetrania klukoveho hriadela /resp. bloku motoru/ sa nachadza pod sacim potrubim v takom gumenom T-éčku. Mal by byt priepustny len do jedneho smeru. Stoji cca. 10 eur a pre skuseneho mechanika je to vymena na 30 minut. Ak nefunguej tento ventil, tak ti nasava olej do celej vetvy a potom su olejove aj ventilky na zaciatku sacieho ako mas na fotke. Zasiera to IC a taktiez klapku. Jo ja jsem ho pak našel, ale ten přístup to je za trest. Asi to bude chtit sundat sání, protože obě ruce tam těžko strčim abych rozepnul ty spony na hadicích. Jinak ztrácení oleje nepozoruju, jen mi VAG vypisuje chybu ztráta tlaku mezi klapkou a turbem. taky jsem někde četl že to dělá tenhle ventil. Ale motor se chová dobře,ani na přístrojovce nesvítí kontrolka. Jen ta chyba mi na tom PC porad skače občas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.