Přejít na obsah

thomas136

Uživatel
  • Počet příspěvků

    119
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 701 zobrazení profilu

Oznámení thomas136

Bažant

Bažant (2/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím.... potřeboval bych do Scaly vyměnit budíky za virtual cocpit (virtual je úplně nový -nezapsaný).

    Vin Scaly je TMBEG6NW8L3035650

    virtual ma na konci index D

     

    Děkuji za info

    T.

  2. Zdravim poptávám vnější kliky na oktu 2 Facelift v barvě capuccino 9202 /4K4K Plzeň

  3. Vím, že to nejsou krásy naší vlasti, ale je dobré vědět i o dobrém podniku v okolí,,,Tak že, kdo je z Mělníka a okolí doporučuji zajít na http://www.disco-era.cz/page/PRIPRAVUJEME/ Nejsou tam žádný puberťáci co dělají jen bordel, ale lidé tak okolo třicítky a starší, co se příjdou pobavit a zatancovat, suprově tam hrajou Dj Atmosféra suprová - obsluha velmi pohledná a příjemná. Takže doporučuji !!!!!! T.
  4. Já jsem si vyměnil jen ten mikrospínač i s kabílkem co vede pod sedačku. Jde to celé rozlousknout a jen vyměnit tu "elektriku"..nic se tam nerozpadne nic nevyskočí, jen tam je dost chuchvalců prachu, co se tím pásem při zapínání natlačují do toho spínače. Ten černý plast je jen obal, který se skládá ze dvou půlek. Když jsem to secvakával zpět, tak jsem tam pro jistotu dal trošku vteřinového lepidla (na ty plošky co se secvaknou k sobě). UPOZORNUJI, ŽE S MECHANISMEM ZAPÍNÁNÁ PÁSU SE ABSOLUTNĚ NIC NEDĚLÁ!!!! Pokud by někdo chtěl mám doma ještě jeden spínač i s kabílkem doma (orig. nový)...nechám ho za 199,-
  5. Mam čipnutou 20 FSI a je to celkem znát... když to někdo neví a chvíli s tím jezdí, tak sám řekne že proti jeho (nebo jiným) 20 FSI to není tak tupý a nějak snadno se to vytáčí... Jinak, jak jsem tu na foru psal zkoušeli jsme to na rovinkách se seriovou 20 FSI (celkem asi se třemi..už nevím přesně) a pokaždé jsem byl minimálně o délku auta před nimi. Ale zase na druhou stranu je to dost citlivý na kvalitu benzínu. Mohl bych s tím testovat pumpy...... T.
  6. A tobě to psalo TAKY, že máš vadný čidlo G71 a po výměně brzdového spínače se závada odstranila.... tak to jo. Co dělá zaslepený egr a vadný spínač na brzdě vím už dávno. EGR neřeším a proto nemám potřebu to hledat.....jde o problém v sání motoru, při nalogování se hodnota tlaku za jízdy pohybují pod 170mBarů a následně se rosvítí EPC a Emise najednou. Asi tak nějak.
  7. Je napínán tlakem oleje, tak že hydraulický.....proto jsem to psal o té kvalitě oleje. Jsou tam drobné otvory a komůrka, které se snadno zanesou. Tuším, že od MR2007 je napínák inovovaný a má na vstupu sítko aby se do nědo nedostal nějaký bordel. T.
  8. Já měnil jen napínák (cena dílu asi 1250,-) a je už dlouho klid. Značný podíl na této poruše má kvalita a interval výměny oleje..... Nejhorší na celé opravě je povolení šroubu variatoru na výfukové vačce. Ten nejde za boha povolit. T.
  9. Děje se mi to pořád když jedu jen na minimum plynu (když jedu ostřeji tak nikdy). Chyba na vagu nesmyslný signál čidla G71 (tlaku vzduchu v sání). Po výměně čidla, žádná změna vše pořád stejné......Egr mám zaslepený, svíčky a filtry vyměněný. Pokud se s tím někdo setkal, prosím o radu. T.
  10. Co napínák řetězu vaček. Pokud nedopíná dostatečně, tak je to jak TDI. Už se tu řešilo. T.
  11. Potřebuji vědět, jestli jsou stjné na motoru 1,4TSI a 1,4 55KW (KOD AUA) Podle dosavadních zjištění ano, ale nemám to z etky. Děkuji za pomoc. T.
  12. Kluci, kdo je z okolí Mělníka a nahrál by mi do Columbuse upravený soft pro starou OII. Mam vyměněnou Gateway na AE a nakodovanou ,,,,, potřeboval bych rozchodit MF volant,(nejde mi protože nemám ten soft) Taky se přiznám, že jsem si nahrál nové mapy a aktualizoval SW z 9XX na 2664(myslel jsem že ten bude umět MF volant a akorát jsem si zrušil odblok obrazu co jsem tam měl......a nic jsem nevyřešil). Potřebuji pomoooc Díky T.
  13. Mě to dělal držák RZ...byl moc odchlíplý od nárazníku. No jo no. T.
  14. Dovolila jsem se přihlásit pod manželovím nickem a chtěla bych Vás kluci (ale i holky) poprosit, jestli někdo nescháníte (nebo nevíte o někom, kdo by scháněl) slušnou a pracovitou sílu do zaměstnání. Z důvodu restrukturizace společnosti, jsem přišla o místo a spolehat na ÚP FAKT NECHCI. Životopis případně zašlu na mail. Jen náznak.. -mam stř. školské vzdělání -umím slovensky, anglicky (částečně) -mám zkušenosti s administrativou a vedením kolektivu lidí -vlastním ř.p.sk.B (jezdím denně) Děkuji za pomoc ANDREA Tomasek136@atlas.cz
  15. Co je to za kravinu..to jsi se spletl v motorizaci 20TDI. Já jsem sice měnil vstřik na své 20FSI, ale ten se prostě mechanicky poškodil (přidřel). O nutnosti výměny po určitých km jsem nikdy neslyšel a znám dva tyto motory co mají pres 250000km a střiky se na nich neřešily za celou dobu ani jednou. Jinak ta cena výměny je také podivná...Když sečtu cenu čtyř vstřiků + čtyřikrát opravárenskou sadu + těsnění sání+práci (což je zde opravdu kopec)+drobný materiál a diagnostiku+ Dph tak je 25000,- docela málo. T.
×
×
  • Vytvořit nový...