Vladimír Kalandra Vloženo 24. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2009 Docela by mě zajímalo k čemu slouží ty dva ventily co jsou vidět zeshora motoru, poblíž airboxu a HBV. Kam vedou, jak fungují atd... Jeden jako se jako ventil ani nechová (má tu osičku a v ní díru...) a druhej my mslim pouštěl jen jednim směrem (takže snad OK) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 25. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2009 Za airboxom mas v podstate tri ventilky. A to: tlakový ventil odvetrania klukovky - to by mal byt ten velky plochy navrchu, potom BOV valve resp. DV, a elektromagneticky ventil obmedzovania plniaceho tlaku N75... dufam, ze sa nemylim /ten vedie k regulacii turba resp. k ventilu regulacie tlaku/ to je ten s osickou na turbo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 No pred casom som tu pisal o prasknutej hadicke za jednosmernym ventilom na vetve, ktora odvetrava klukovku. Hadica bola durch roztrhana a rozozrata od oleja. Po prejdeni niekolko tisic kilometrov som ale stale nebadal znizenie spotreby oleja. Mozno nepatrne. Tah sa samozrejme zlepsil. No a par dni dozadu som objavil na tejto vetve dalsiu hadicku totalne durch - skoro odtrhnutu. Vsetko oprskane olejom, strata vykonu, smrad v kabine po benzinovych vyparoch atd. atd.. Kazdopadne to u mna vypada aj na vymenu regulacneho ventilu odvetrania klukovky, ktory je umiestneny priamo na sani hned za airboxom. Je cely komplet od oleja oteceny, zateceny. Mam pocit ze absolutne nefunguje. Hoci neviem ako by mal presne fungovat. No a co z toho vyplyva? Ze u 1,8 T treba asi fakt poriadne pozriet vsetky hadice a az potom navstivit "autorizovany" servis, ktory z vas vytiahne vsetko. Su to opravy rádovo za niekolko eur. /5,62 eur v tomto pripade/. V servise by mi najskor vymenili veci v cene stoviek eur. No minimalne by som uz mal novu škrtiacu klapku ako servisakov poznam. Zdar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 (editace) Joo servis je servis :-D No pokud se někdo vyzná v těch hadicích a ví který kam vedou, na co jsou, ví k čemu je kterej ventil a jak má fungovat.... tak pak servis nepotřebuje. Ale já to bohužel nevim, protože jsem vyrostl na favoritu a toho jsem znal dobře. kdežto tady je těch hadic a ventilů krapet víc a není nikdo kdo by mě to "naučil" takže zdar a sílu těm co vědí a umí... Momentálně mam stejně auto zbořený od jedné blondýny dokonce nepojištěné,takže pokles tlaku je teď ka poslední starost u mě Editováno: 2. Září 2009, autor: Vladimír Kalandra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 No ja som v podstate vyrastol na Rapide 136 coz je motorovo Favoritik. Jo, jo. Da sa to vsetko nejak vymaknut. Chce to Dilensku Prirucku, torsku postudovat a clovek zisti ze podstata je taka ista ako na favorite a ze hadicky naviac su tam vacsinou len pre splnenie emisnych noriem. Keby som sem vedel zavesit niektore casti DP tak by som ti dal schemu hadic. Leč ja zas neviem upnut obycajnu stranku s pdf. ka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 Pozor na to, DP a podobne autorsky chranene veci tu nesmu byt... Obrazok (aj ked z DP) koli ilustracii / ukazke co a kde robit je Ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 3. Září 2009 Sdílet Vloženo 3. Září 2009 Jo jo Olinko. To je nam jasne. Inak ako sluzi vyfuk? Namontovany? To all: Vcera sa mi uz nechcelo fotit vymenu hadicky na odvetrani klukovky. Praskla mi uplne ta, ktora je hned pod sacim potrubim. Mimochodom bol zisteny aj dovod zapachu v kabine po benzine. Prepojovacia hadicka z odvetrania nadrze veduca do uhlikoveho filtru bola roztrhnuta na oboch stranach. Ako nahradny diel sa samostatna hadicka objednat neda. Da sa objednat iba hadicka s rychloupinakom a vstupom na ventil - cele v kuse /cena 22 eur origo v skodovke/. P.S. nemate niekto skusenosti s hlavnym regulacnym ventilom odvetrania klukovky umiestnenym priamo za filterboxom??? Mam ho cely oteceny a zvazujem vymenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 16. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 JJ hadička ve tvaru S také ráda odchází ted jsem ji měnil kamarádu na RS totálně rozpadlá....a celkově prověřit hadičky kolem!!!! a ten ventilek budu ted měnit na naší další koktě....má najeto 108T a je v háji netěsní a ted při startech to dělá pěknou neplechu teploty na nule :-))) holt auta kolem 100 Tkm bych doporučil výměnu.....přeci nestojí to moc.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 27. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 Po vymene S haidcky, kolienka na sani a spatneho ventilu sa uz rozpadlo u mna vsetko. Tak som sa nastval a v skodovke objednal celu vetvu od bloku az k saniu. Cenovka ja mierne nad 200eur. Vyzraty som mal aj gumenu hadicu /rozdvojenu/ na hlave. Cakalo mi to olej po motore. Na 3000 km to bralo 1 liter oleja. Teraz po vymene som bol v nemecku /2200km/ a co som najazdil doma cca. 3500 km a v motore nic nechyba. Starty sa zlepsili, prestali kolisat otacky, vcetne lepsieho tahu. Mimochodom mal som rozpadnute aj prudove cerpadlo pod sanim resp. v lepenom spoji pretlacalo olej. No hruza uz mi to zralo nervy. Vsetko som to vymenil hoci 2 hadicky boli akoze OK, ale vymenil som aj tie. Zdar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 10. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2013 Zdravím pánové. Kolik litrů oleje patří do motoru 1.8T? Děkuju ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 10. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2013 Nemáš manuál? 4,5l* *Náplň oleje s výměnou olejového filtru. Hladina náplně se musí při plnění kontrolovat - viz Návod k obsluze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.