Přejít na obsah

Spotreba oleja 1,8 T


Tuli

Doporučené příspěvky

Za airboxom mas v podstate tri ventilky. A to: tlakový ventil odvetrania klukovky - to by mal byt ten velky plochy navrchu, potom BOV valve resp. DV, a elektromagneticky ventil obmedzovania plniaceho tlaku N75... dufam, ze sa nemylim /ten vedie k regulacii turba resp. k ventilu regulacie tlaku/ to je ten s osickou na turbo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pred casom som tu pisal o prasknutej hadicke za jednosmernym ventilom na vetve, ktora odvetrava klukovku. Hadica bola durch roztrhana a rozozrata od oleja. Po prejdeni niekolko tisic kilometrov som ale stale nebadal znizenie spotreby oleja. Mozno nepatrne. Tah sa samozrejme zlepsil.

No a par dni dozadu som objavil na tejto vetve dalsiu hadicku totalne durch - skoro odtrhnutu. Vsetko oprskane olejom, strata vykonu, smrad v kabine po benzinovych vyparoch atd. atd.. Kazdopadne to u mna vypada aj na vymenu regulacneho ventilu odvetrania klukovky, ktory je umiestneny priamo na sani hned za airboxom. Je cely komplet od oleja oteceny, zateceny. Mam pocit ze absolutne nefunguje. Hoci neviem ako by mal presne fungovat. :p

No a co z toho vyplyva? Ze u 1,8 T treba asi fakt poriadne pozriet vsetky hadice a az potom navstivit "autorizovany" servis, ktory z vas vytiahne vsetko. Su to opravy rádovo za niekolko eur. /5,62 eur v tomto pripade/. V servise by mi najskor vymenili veci v cene stoviek eur. No minimalne by som uz mal novu škrtiacu klapku ako servisakov poznam.

Zdar

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Joo servis je servis :-D

No pokud se někdo vyzná v těch hadicích a ví který kam vedou, na co jsou, ví k čemu je kterej ventil a jak má fungovat.... tak pak servis nepotřebuje. Ale já to bohužel nevim, protože jsem vyrostl na favoritu a toho jsem znal dobře. kdežto tady je těch hadic a ventilů krapet víc a není nikdo kdo by mě to "naučil" :feve: takže zdar a sílu těm co vědí a umí...

Momentálně mam stejně auto zbořený od jedné blondýny dokonce nepojištěné,takže pokles tlaku je teď ka poslední starost u mě

Editováno: , autor: Vladimír Kalandra
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja som v podstate vyrastol na Rapide 136 coz je motorovo Favoritik. Jo, jo. Da sa to vsetko nejak vymaknut. Chce to Dilensku Prirucku, torsku postudovat a clovek zisti ze podstata je taka ista ako na favorite a ze hadicky naviac su tam vacsinou len pre splnenie emisnych noriem. Keby som sem vedel zavesit niektore casti DP tak by som ti dal schemu hadic. Leč ja zas neviem upnut obycajnu stranku s pdf. ka. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo Olinko. To je nam jasne. Inak ako sluzi vyfuk? Namontovany?

To all: Vcera sa mi uz nechcelo fotit vymenu hadicky na odvetrani klukovky. Praskla mi uplne ta, ktora je hned pod sacim potrubim. Mimochodom bol zisteny aj dovod zapachu v kabine po benzine. Prepojovacia hadicka z odvetrania nadrze veduca do uhlikoveho filtru bola roztrhnuta na oboch stranach. Ako nahradny diel sa samostatna hadicka objednat neda. Da sa objednat iba hadicka s rychloupinakom a vstupom na ventil - cele v kuse /cena 22 eur origo v skodovke/.

P.S. nemate niekto skusenosti s hlavnym regulacnym ventilom odvetrania klukovky umiestnenym priamo za filterboxom??? Mam ho cely oteceny a zvazujem vymenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

JJ hadička ve tvaru S také ráda odchází ted jsem ji měnil kamarádu na RS totálně rozpadlá....a celkově prověřit hadičky kolem!!!!

a ten ventilek budu ted měnit na naší další koktě....má najeto 108T a je v háji netěsní a ted při startech to dělá pěknou neplechu teploty na nule :-)))

holt auta kolem 100 Tkm bych doporučil výměnu.....přeci nestojí to moc....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Po vymene S haidcky, kolienka na sani a spatneho ventilu sa uz rozpadlo u mna vsetko. Tak som sa nastval a v skodovke objednal celu vetvu od bloku az k saniu. Cenovka ja mierne nad 200eur. Vyzraty som mal aj gumenu hadicu /rozdvojenu/ na hlave. Cakalo mi to olej po motore. Na 3000 km to bralo 1 liter oleja. Teraz po vymene som bol v nemecku /2200km/ a co som najazdil doma cca. 3500 km a v motore nic nechyba.

Starty sa zlepsili, prestali kolisat otacky, vcetne lepsieho tahu.

Mimochodom mal som rozpadnute aj prudove cerpadlo pod sanim resp. v lepenom spoji pretlacalo olej. No hruza uz mi to zralo nervy. Vsetko som to vymenil hoci 2 hadicky boli akoze OK, ale vymenil som aj tie.

Zdar

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...