FcapaB Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Ahoj nová rodino Tak jsem se po dvou spáleních s francouzema konečně dokopal ke koupi pořádného vozu. Bohužel mě hnedle druhý den potkala porucha a 40km odtah Prosím Vás o pomoc a radu, musím na TP a přihlášení... Jedu cca 250km a najedou auto chcíplo. Jako by nešla nafta. Zjištěno, že v hadičce od palivového filtru směrem k čerpadlu je hafo vzduchu. A při startování tam lítá další. Takže jsme to odzvdušnili, jednu pofidérní hadičku vyměnili, dolili 15l nafty (při chcípnutí bylo tak 10-15l) ale chyba trvá. Šli jsme po hadicích až do pumpy v nádrži a tam další pochybnost.. Mám 4x4 1.9TDi a dle nějaké knihy o Škodovkách snad nafťák nemá mít v nádrži čerpadlo, jen dva měřáky - pro každou část rozdělené nádrže. Hle tu v pravé části čerpadlo a v druhé půlce měřák. Navíc jedna půlka nádrže téměř prázdná a v druhé (s čerpadlem - blíže u plnícího hrdla) cca 25l nafty. (Neměly by být obě půlky spojené a hladina jednotná?) Nicméně s vícero nafty se situace zlepšila a nejde tam tolik vzduchu. Ale pořád tam lítá. Čím by to mohlo být? Palivový filtr, těsnící O-kroužky (vypadají dobře) na vracečce do filtru, čerpadlo u motoru, pumpa v nádrži?? Nic jiného mě nenapadá... P.S. Nejsem mechanik, učím se opravami... Škoda Octavia combi 4.4 1.9TDi r.v.2000 66kW klima, vyhřívané sedačky, nezávislé topení, vše v el., 175000km. Voňafka Doposud pravidelně v servisech (Německo), před 3000km větší generálka - pumpa, rozvody atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FcapaB Vloženo 23. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Diagnostika nic neukázala, tak holt metoda pokus omyl... Natankována plná, bubliny lítaj furt - v nádrži asi problém nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 vymněn palivový filtr .. plus ty 0 kroužky ... skoukni hadice... jinak je docela divné .. to čerpadlo ... ?? se dávalo do nafty ale jen u PD 74 kw ... nemáš náhodou tento motor...??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FcapaB Vloženo 24. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 EE, mam 66kW. Tak mi bylo řečeno, že snad údajně to čerpadýlko v nádrži plní funkci vyrovnávání hladin nafty v obou částech nádrže (která je kůli kardance rozdělená na dvě).. Jinak taky u těch PD.. Leda by to bylo nějak smontovaný.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eda1 Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 Jak píšeš. Přečerpává naftu z jedné poloviny do druhé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 tak to třeba i ano . tak snad pozná zda je to čerpadélko na přečerpávání a nebo dopravní ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pospin Vloženo 6. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2010 Ahoj.Mám taky 1,9tdi 4*4 66kw-chip a řešil jsem problém s budíky-teplota a rychlost.když nešla rychlost,tak mi házela ručička na palivoměru sem tam.Kamarád mi to opravil a taky se divil že tam mám v nádrži čerpadlo na přečerpávání.Auto teď chodí jak má.Jen řešim klimu.Ujde tak za 10 dní-mrcha,ale kde??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 18. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 (editace) Chalani. Mam skoda octavia I 1.9 TDI 4X4 PD r.v 2001. Kamos ma zase audi A6 avant 2.5 TDI PD 4X4. Jemu sa zavzdusnil palivovy system a auto neslo vobec nastartovat. Rozobrali sme a vzadu pod sedackami je nadrz aj pod jednou aj pod druhou a predelene kvoli kardanu. A to cerpadielko co je v jednej polke nadrzi podla viacerych znamych to cerpadielko je na to ze ked das klucik v zapalovani do prvej polohy tak naftu dotlaci az k motoru, a ked motor nastartujes tak to cerpadielko sa vypne (asi) a naftu z nadrze uz taha vakuova pumpa. Toto je iba nazor mna a mojich par znamich.Ak sa mylim opravte ma niekto Editováno: 18. Červenec 2010, autor: kapo1222 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 18. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 KAPO 1222: TVOJA ROVNAKA TEMA!!!!!! LINK: Dajte to auto opravit niekomu kto sa do toho rozumie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 18. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 Ja viem ze som to uz tu pisal Len som chcel povedat chlapovi svoj nazor naco je to cerpadielko v nadrzi, lebo sa pytal aj na to.Tymto prispevkom som teraz nemal na mysli to ze kamos ma nejaky problem ktory este nieje vyrieseny !!! Ja som chcel iba povedat moj nazor na co je to cerpadielko v nadrzi tak som to napisal. A napisal som este ze ak sa mylim stym cerpadelkom v nadrzi tak ma OPRAVTE. PROCHY603 ak som to hore vyssie zle napisal tak sa ospravedlnujem. Ale chcel som iba povedat svoj nazor na cerpadielko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 Pokud je vadné přečerpávací čepradlo,auto jede od plné nádrže do polovičky,pak chcípne.Jak píše Garny,zkusil bych vyměnit filtry+ všechny okroužky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.