Přejít na obsah

Vzduch v naftě


FcapaB

Doporučené příspěvky

Ahoj nová rodino :)

Tak jsem se po dvou spáleních s francouzema konečně dokopal ke koupi pořádného vozu. Bohužel mě hnedle druhý den potkala porucha a 40km odtah :(

Prosím Vás o pomoc a radu, musím na TP a přihlášení...

Jedu cca 250km a najedou auto chcíplo. Jako by nešla nafta. Zjištěno, že v hadičce od palivového filtru směrem k čerpadlu je hafo vzduchu. A při startování tam lítá další.

Takže jsme to odzvdušnili, jednu pofidérní hadičku vyměnili, dolili 15l nafty (při chcípnutí bylo tak 10-15l) ale chyba trvá.

Šli jsme po hadicích až do pumpy v nádrži a tam další pochybnost.. Mám 4x4 1.9TDi a dle nějaké knihy o Škodovkách snad nafťák nemá mít v nádrži čerpadlo, jen dva měřáky - pro každou část rozdělené nádrže. Hle tu v pravé části čerpadlo a v druhé půlce měřák. Navíc jedna půlka nádrže téměř prázdná a v druhé (s čerpadlem - blíže u plnícího hrdla) cca 25l nafty. (Neměly by být obě půlky spojené a hladina jednotná?)

Nicméně s vícero nafty se situace zlepšila a nejde tam tolik vzduchu. Ale pořád tam lítá.

Čím by to mohlo být? Palivový filtr, těsnící O-kroužky (vypadají dobře) na vracečce do filtru, čerpadlo u motoru, pumpa v nádrži?? Nic jiného mě nenapadá...

P.S.

Nejsem mechanik, učím se opravami...

Škoda Octavia combi 4.4 1.9TDi r.v.2000 66kW klima, vyhřívané sedačky, nezávislé topení, vše v el., 175000km. Voňafka :)

Doposud pravidelně v servisech (Německo), před 3000km větší generálka - pumpa, rozvody atd..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj.Mám taky 1,9tdi 4*4 66kw-chip a řešil jsem problém s budíky-teplota a rychlost.když nešla rychlost,tak mi házela ručička na palivoměru sem tam.Kamarád mi to opravil a taky se divil že tam mám v nádrži čerpadlo na přečerpávání.Auto teď chodí jak má.Jen řešim klimu.Ujde tak za 10 dní-mrcha,ale kde???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Chalani. Mam skoda octavia I 1.9 TDI 4X4 PD r.v 2001. Kamos ma zase audi A6 avant 2.5 TDI PD 4X4.

Jemu sa zavzdusnil palivovy system a auto neslo vobec nastartovat.

Rozobrali sme a vzadu pod sedackami je nadrz aj pod jednou aj pod druhou a predelene kvoli kardanu. A to cerpadielko co je v jednej polke nadrzi podla viacerych znamych to cerpadielko je na to ze ked das klucik v zapalovani do prvej polohy tak naftu dotlaci az k motoru, a ked motor nastartujes tak to cerpadielko sa vypne (asi) a naftu z nadrze uz taha vakuova pumpa. Toto je iba nazor mna a mojich par znamich.Ak sa mylim opravte ma niekto

Editováno: , autor: kapo1222
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja viem ze som to uz tu pisal Len som chcel povedat chlapovi svoj nazor naco je to cerpadielko v nadrzi, lebo sa pytal aj na to.Tymto prispevkom som teraz nemal na mysli to ze kamos ma nejaky problem ktory este nieje vyrieseny !!! Ja som chcel iba povedat moj nazor na co je to cerpadielko v nadrzi tak som to napisal. A napisal som este ze ak sa mylim stym cerpadelkom v nadrzi tak ma OPRAVTE.

PROCHY603 ak som to hore vyssie zle napisal tak sa ospravedlnujem. Ale chcel som iba povedat svoj nazor na cerpadielko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...