standark Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 pri nizsi hladine benzinu, asi tretina nadrze mi auto startuje dil, no jakmile je hladina vyssi, vse je ok. poradi nekdo octavka I 1.8 20V rv97 naj. 150000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libcinek Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 pri nizsi hladine benzinu, asi tretina nadrze mi auto startuje dil, no jakmile je hladina vyssi, vse je ok. poradi nekdooctavka I 1.8 20V rv97 naj. 150000 km Jako bych to psal já Úplně stejné auto a stejný problém. Nějak to neřeším ale zajímalo by mě také čím to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 Tak tohle presne ma kamarad u me z prace. Ma 1,8 20V a pokud ma malo benzinu dlouho startuje - vymena paliv. filtru vse pri stejnem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 (editace) Pánové mám stejný auto a stejný startování, mohu to říct s jistotou protože jezdím na lpg a v nádrži nemám nikdy víc než 10 litrů benzinu. Ale !!! jelikož to startování trvá skutečně déle, trochu jsem spekuloval a hledal a dle mého to má jednu hlavní příčinu a to že čerpadlo zapne až současně nebo těsně se startováním motoru. U jiných aut dochází k zapnutí čerpadla již dříve (např. při otevření dveří řidiče). Většinou je možné čerpadlo slyšet, ale u tohoto auta AGN není až těsně do startu slyšet vůbec (i když tomu mnozí nevěří). Prostě má zpočátku při startování méně paliva (tlaku). Toť můj názor s jednou možných příčin problému Editováno: 29. Březen 2009, autor: Sudetak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirda h Vloženo 31. Březen 2009 Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 (editace) mě spíná čerpadlo po zapnutí zapalování asi na 1-2s - to nevím přesně. ale tlak paliva, pokud je těsný paliv. systém by měl zůstat v okruhu. dle DP 10 min minimální tlak 1,5 Bar. Skuste nastartovat studený motor treba jen na minutku, aby se nezahřál a po deseti min by měl startovat jako s plnou nádrží, pokud ne tak mohou být netěsný vstřik. ventily, nebo něco s regulátorem tlaku.Jinak to že to dýl startuje s čtvrtkou nádrže si myslím že dělá zpětný ventil paliv. čerpadla v čerpadle je zásoba paliva a pokud netěsní ventil a v nádrži je málo benzinu tak to vyteče do nádrže a chvíly trvá než to čerpadlo naplní, kdežto u plné nádrž je celé čerpadlo pod benzinem a čerpadlo nemusí plnit zaásobník čerpadla Editováno: 31. Březen 2009, autor: mirda h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
santafe Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Daj na PC a premerat tlaky pri startovani,relativne sa pripajam k tomu ze cerpadlo zacne az pri otoceni klucika.Skus otocit klucikom dva tri krat ci to nepomoze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
john1 Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 Daj na PC a premerat tlaky pri startovani,relativne sa pripajam k tomu ze cerpadlo zacne az pri otoceni klucika.Skus otocit klucikom dva tri krat ci to nepomoze ja mam ten isty motor a je to tak ze cerpadlo zapina az pri startovani bolo by dobre keby niekto vedel ako to upravit v elektrike toho motora aby cerpadlo tlacilo uz pri pretoceni kluca ako to je u inych aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
john1 Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 ja mam ten isty motor a je to tak ze cerpadlo zapina az pri startovani bolo by dobre keby niekto vedel ako to upravit v elektrike toho motora aby cerpadlo tlacilo uz pri pretoceni kluca ako to je u inych aut neni tu nikto kto by nam vedel poradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.