Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Nevim,ale po zkušenostech z PHM zde u nás bych ani těm lepším benzínům nevěřil...u nafty jakbysmet.....radši dávám při každym tankování(Benzina) aditiva jak u TSI tak i u TDI a mám jistotu.

Benzín VIF aditiv:

- Dlouhodobým používáním snižuje spotřebu paliva v průměru o 5-7%.

- Udržuje motor a palivový systém v dokonalé čistotě.

- Snižuje tření v motoru a tím zvyšuje jeho výkon.

- Zlepšuje studený start motoru.

- Chrání celý palivový systém před korozí.

- Nemá školdilivý vliv na funkci a životnost katalyzátoru.

- Působí proti zvyšování oktanového požadavku motoru.

- Je kompatibilní se všemi běžným druhy motorových olejů a jinými aditivy.

- Dlouhodobě udržuje nastavení motoru na volnoběh.

- Prodlužuje stabilitu paliva při skladování.

Editováno: , autor: karlos3
Vloženo

Vorlajz:Přesně tak......

Mischicka:jasně některé aditiv.výrobky jsou dle testů úplně k ničemu a jsou to vyhozené prachy,ale VIF je dle testů nejlepší co lze do nádrže nalít.....Je fakt že u benzínů,zvláště u TSI to tak cítit neni,ty motory už jsou kultivované sami o sobě,ale u TDI používání VIF sakra pocítíš...hlavně na hlučnosti/kultivovanosti.Já to kupuju při koupi olejů z odkazu viz.výše a za balení(650ml)=169kč..u benzínek ho maj v průměru za 250-280kč....Přidává se tam víčko na 30L,což u OII na plnou nádrž je necel.1 a 1/2-3/4 víčka...

Vloženo

To karlos:

už jsi zjistil, co jsi měl za závadu na tom dsg, jak ti nešlo zařadit zpátečku? A ty ecobox jednotky jak píšeš výše máš i na těch autech s dsg? A jak se to chová tam, taky se snížila spotřeba? Já to tam chci dát, ale trochu se bojím, jak se to popere s jednotkou v převodovce. Proto please o info a zkušenosti.

Vloženo

No to si právě myslím, že pro moderní benzínový motor je to (skoro) zbytečné.

Každé palivo je dnes nějak aditivované, ta prémiová více, takže bych vážně viděl význam možná u těch dieslů.

Vloženo

Mischicka:Prál bych ti číst článek v Autotipu(tak před cca rokem)..jak tam vždycky dělaj ten test že po 100.000km vemou auto a do mrtě ho rozeberou,tak tam tehdy byla OII-Combi 1.6FSI a jediné znatelné opotřebení bylo díky nekvalitním PHM ve spalovacím prostoru a na vstřik.soustavě......Právě tam tehdy bylo napsáno že FSI vyžaduje velmi kvalitní palivo a v zemích jako jsme tady u nás by bylo dobré tankovat pouze a jen u značkových pump a nejlépe ho ještě doplňovat příslušnými aditivy....

Byli tam fotky a od těch usazenin ve spalovacím prostoru byli normálně rejpance na vnitř.straně válce...samozřejmě mikrometrické,ale nic pěknýho to na pohled nebylo..

Vloženo

Tohle je jasné, o tom nepochybuju. Kdo chce jezdit tankovat k hypernově nebo někde do průmyslové zony, aby ušetřil 60 halířů, může, ale nedává smysl tankovat nekvalitní (levný) benzín a pak přidávat aditiva.

Vloženo

Jiri001:Jj,mám to i na těch DSG.....spotřeba šla taky samozřejmě dolu o min.1L......taky jsem si řikal jaký to bude mít vliv na DSG a byli to úplně zbytečné myšlenky...DSG se chová naprosto jako před tím.....Už to tam mám skoro rok,což v mém případě znamená 1.rok=100.000km a bez problému.

Jinak ta zpátečka zablbla jen jednou a od té doby už to neudělalo....ptal jsem se známeho ze škodovky a ten řikal že tam kolikrát měl DSG že nějak zablbla,ale už se to po té neobjevilo....prý to způsobuje software....

Vloženo

No nedávno dělali test nafty a třeba nafta od shellu, která už má mít aditiva tam vyšla nic moc a V power diesel jako vyslovené tahání peněz od zákazníků. Takže možná má karlos pravdu v tom, že si raději paliva ošetří sám a nespoléhá se jen na prodejce jednotlivých benzínek. Jinak palivo se z rafinérií stáčí všem ze stejných zásobníků a jednotliví prodejci si je pak obohacují aditivy, což může mít za následek jak zlepšení, tak i zhoršení výrobní kvality paliva.

Vloženo
Jiri001:Jj,mám to i na těch DSG.....spotřeba šla taky samozřejmě dolu o min.1L......taky jsem si řikal jaký to bude mít vliv na DSG a byli to úplně zbytečné myšlenky...DSG se chová naprosto jako před tím.....Už to tam mám skoro rok,což v mém případě znamená 1.rok=100.000km a bez problému.

Jinak ta zpátečka zablbla jen jednou a od té doby už to neudělalo....ptal jsem se známeho ze škodovky a ten řikal že tam kolikrát měl DSG že nějak zablbla,ale už se to po té neobjevilo....prý to způsobuje software....

Spotřeba šla dolů o LITR?? A za kolik teda jezdíš ve srovnání s hodnotama udávanýma výrobcem? Jsi pod nimi nebo ses dostal na ně?

Vloženo

karlos3: díky. Software jde přehrát a bude pokoj, horší by bylo, kdyby odešla řídící jednotky. A jakou máš tedy prům spotřebu po aplikaci ecoboxu na dsg. Já mám s lehkou nohou průměr na pc 6.2l, v reálu 6,6l ale to jezdím cca 50% město. Venku se dá jezdit při dálničních 130 za 6.3l jak jedu trochu rychleji, tak to tam padá víc.

Vloženo
No nedávno dělali test nafty a třeba nafta od shellu, která už má mít aditiva tam vyšla nic moc a V power diesel jako vyslovené tahání peněz od zákazníků. Takže možná má karlos pravdu v tom, že si raději paliva ošetří sám a nespoléhá se jen na prodejce jednotlivých benzínek. Jinak palivo se z rafinérií stáčí všem ze stejných zásobníků a jednotliví prodejci si je pak obohacují aditivy, což může mít za následek jak zlepšení, tak i zhoršení výrobní kvality paliva.

Jenže zrovna tak tohle může být jen tahání peněz, kde máš záruku? Nikde, stejně jako u paliv.

A ten proces kdy něco "šolicháš" do nádrže z nějakého víčka mi přijde sám o sobě rizikový, prt. je to podobně jak s doplňováním oleje, při něm se taky do systému krom nových "česrtvých" látek dostane spousta nečistot. Jenže to se narozdíl od přidávání aditiv musí dělat.

Vloženo

chápu, mě to v dnešní době taky připadá trocu ujeté, ale když je u nás tak špatná kvalita paliv a nafty zvlášť, tak je přidání aditiv podle mne rozumné řešení. STP bych věřil, ale chápu, že zvláště no name značky mohou být spíš placebo...

Vloženo

Ja jezdim s DSG v prumeru kolem 6,3-6,5 a to v 80% po meste. Kdyz jedu nekam dal po okreskach, tak se slusnou jizdou nemam problem dostat na cca 5l, kdyz si jizdu uzivam(jedu svizneji,ale ne na doraz) tak kolem 5,5l. Jinak mam tu 1.9tdi nacipovanou okolo 100kw. Takze rekl bych, ze pod hodnoty udavane vyrobcem se ani nedostanu. Spis se vyrovnam te hodnote na okreskach, jakou udava vyrobce, jedine v cem pokorim hodnoty vyrobce je jizda po meste, urcite nejezdim za 7,7l.

Vloženo

Taktéž Verva-diesel+VIF...už taky nic jiného..

OII 1.9TDI-PD 77kw 5°man........před ecoboxem 5,8-6,1L....po ecoboxu 4,8-5,1L......

OII 1.9TDI-PD 77kw 6°DSG........před ecoboxem 6,3-6,7L....po ecoboxu 5,3-5,7L......

Vloženo

lubinol:..jasně..pošle ti ho i na dobírku....montáž je jednoduchá.....URtuning nemá sice e-shop,ale když pošleš email nebo zavoláš p.R.Ulipovi,tak se s nim domluvíš a on ti to pošle.....známému už to posílal taktéž dobírkou....URtuning......Pokud nepotřebujete účet,tak jako můj brácha,tak se s nim dá domluvit na ceně!!!!

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...