Duben 5, 200916 r Tak teraz sa mi mota hlava z toho,kolko to ma byt presne aby sa tie pneu nedo... ja davam podla tabulik ako ma kazda benzinka v skotsku ,cize na 17-205/50 davam 30 -bar cize 2,1 psi na vsetky 4 a teraz sa tu docitam ze vsetci to fukate nad tak ako presne ?? Jo a este sice mam 1.6 7kw ale vickonadrze je viz foto
Duben 5, 200916 r Ak mate seriove obutie, treba fukat v medziach udanych vyrobcom. Ak nemate seriove obutie, treba fukat podla zatazoveho indexu pneumatiky. Napr. stara skodovka sa fukala s rozdielom 0,4 atmos. medzi prednou a zadnou napravou. Napr. predok 1,9 a zadok 2,3. Ma to vplyv na stabilitu. Nakolko prefuknuta guma ma vacsiu tendenciu sa smykat a podhustena tiez. Kazdopadne hodnoty tlaku su neni len tak hala bala vymyslene.
Duben 6, 200916 r Taky si říkám, že to výrobce asi má nějakým způsobem stanovené jako optimum. Proto moc nechápu, proč dáváte třeba o 0,5 atm. více.
Duben 6, 200916 r Mno asi kvůli pocitu z jízdy. Já když na svých 195/65/15 dám doporučených 2,0/2,2, tak mám předek při motoru 1,9 jak bláto. Tak jsem dával 2,2/2,3 to bylo lepší a nakonec jsem nafouk 2,3/2,3 a vidím to jako optimum. 2,4/2,4 je už jak když jedu po polenech....
Duben 8, 200916 r Nazdárek, na kolik foukate 225/45 R17 u diesla combi, nějak nemůžu trefit správný tlak
Duben 30, 200916 r Tez mi prijde ze nafoukle letnaky na 2,1/2,1 je malo. Proto davam na letni R17 215/45 >> 2,4/2,4. Snat timto prehustovanim nic "neposeru"...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.