Tazyy Vloženo 1. Duben 2009 Sdílet Vloženo 1. Duben 2009 Zdravím Vás pánové, potřeboval bych poradit... Asi 1/2 roku zpět jsem při jízdě šlápnul na spojkový pedál a ten mi zůstal dole. Nešlo vyřadit ani vůbec nic. Až motor chcipnul pak šlo normálně řadit. Takže jsem auto dotáhl na servisu a čekal co to bude. Přemýšlel jsem čím to mohlo být a vzpomněl jsem si na to, že jsem před nedávem dolíval destilku do baterky a lehce jsem to přelil (pár kapek vyteklo), tak mě napadlo, že směs kyseliny a destilky mi mohla prožrat váleček spojkového pedálu (nebo jak se tomu správě říká...). Nejdříve mi vyměnili komplet hadice, které tam vedou kapalinu a dali mi to s tím, že to je ok. Neujel jsem s tím ani 50 km a zase totéž... Takže jsem jim to hezky vrátil se s tejným problémem. Později přišli na to, že to vlatně je spojkový váleček, které je umístěn v motorém prostoru. Byl uplně prožrán kyselinou... Vyměnili ho a auto jezdilo jako dřív.... Asi dva dný zpátky se stalo totéž co minule. Takže auto opět putovalo do servisu a tam mi řekli, že se jedná o stejnou závadu jak minule. Chtěl jsem uplatit reklamaci, ale bylo mi zděleno, že chyba je v autě. Původně měl probíjet alternátor, který příšliš nabíjel baterii. Takže směs se příliš přihřívala a unikala nějakým vypouštěcím ventilem. Vyměnili váleček, vyčistili vše kolem toho. Nic méně stále nevěděli čím to je... Proměřili alternátor a baterii jenže na nic nepřišli... Všechno funguje tak jak má a neví si rady... Jeden známy ze servisu mi řekl, že se s tím ještě nesetkal a netuší, čím to je... Auto ted jezdí opět normálně, ale co když se mi něco takovéh stane zase za 100 km? Nechci vyhodi dalších 5000 jen tak. Takže se obracím na Vás Nevíte co by to mohlo být? Dík za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 1. Duben 2009 Sdílet Vloženo 1. Duben 2009 Možná jen vadný, prasklý, nebo jinak poškozený akumulátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazyy Vloženo 1. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Duben 2009 Jo to mě taky napadlo.... takže mám kontrolovat stav destilky v akumulátoru? Tím by se dalo ledacos vysvětlit ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.