Publikováno Duben 2, 200916 r Premyslel jsem o tom, jesi by sel do O1 dodelat Hill asistent podobnej tomu co se dava do O2. Proste aby auto po pusteni brzdovyho pedalu v kopci jeste tak vterinku dve brzdilo. Ne ze bych to nejak potreboval, spis me to zajima z teoretickyho hlediska. Byla by potreba dalsi jednotka, ktera by nejspis po motor Canu poslala RJ ABS pozadavek na zabrzdeni kol. Ted jde o to, jestli by to slo...? Zbytek by nebyl slozitej, rtutovy spinac by reagoval na naklon auta a v pripade, ze by clovek pustil v nulovy rychlosti brzdovy pedal a byl by sepnutej rtutovy spinac (auto v kopci) tak by jednotka poslal pozadavek na zabrzdeni. Z duvodu bezpecnoti by se jednotka uplne vyradila pri rychlosti 10km/h. Co vy na to, dalo by se neco takovyho zrealizovat?
Duben 2, 200916 r OII má HHC v ABS s ESP, takže se pokusit naroubovat ABS z OII do OI, ale je otázka, jestli by to fachalo, O2 má totiž CAN 2,0 a OI jen 1,6 částečnej...
Duben 3, 200916 r Autor To me taky napadlo, ale byl by to docela velkej zasah do auta a hlavne do brzd, spis si myslim ze by to nebylo realny.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.