Přejít na obsah

chlazení


DDT king I

Doporučené příspěvky

Zdravím vespolek,

včera mi vyskočila teplota na motoru do červenýho políčka zničeho nic, dopajdal jsem domu a zkouknul motor. Prázdná nádržka chladící kapaliny. Nechal jsem to přes noc a ráno dolil. Po vyjetí, asi po 5ti minutách, když měl sepnout termostat, se stalo akorát to že ručička teploty vyskočila zase do červena. Koupil jsem termostat, vyměnil (mimochodem byl úplně nacucky), vyndal čidlo a vyzkoušel jeho funkčnost zapalovačem, nastartoval počkal teplota se ustálila na standartní výši - moje spokojenost neznala mezí jak jsem strašně šikovnej.

No nebudu napínat, netrvalo to dlouho, po nastartování leze teplota normálně nahoru, tam kde má sepnout termostat se na xvíli zastaví a pak vyskočí do červena a uvaří se motor. Topení netopí, chladič je studenej takže nesepne snímač na chladiči ani větrák.

Můj lajcký názor:

vzhledem k tomu že se mi nepodařilo najít všechny části rozhadrovanýho termostatu, tak asi šla některá část na výlet a skončila ve vodní pumpě a ta to nerozdejchala

Dotaz:

myslím si to správně, nebo by to mohlo být něco jiného ? jak se pozná že vodní pumpa nedělá to co by měla dělat (žádný pazvuky se nelinou)? dá se vodní pumpa vyměnit na ulici ?

předem děkuji za názory a případnou pomoc :-)

Fabia I, 1,4, 50 kW, combi, bez klimy, 2002

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...