Přejít na obsah

Co utáhne HTPčko - rozměr pneu


Milos

Doporučené příspěvky

to Vlasta: a jak je to s těma 16stnáctkama na ty můžou jít jenom ty široký gumy 205/45 (podle techničáku) protože mám pocit že na víčku nádrže je i jeden užší rozměr na šestnáctky?  :t

na víčku je druhej rozměr 185/55R15, na 16" jen 205/45

já na víčku samolepu už nemám ;) , ale právě na víčku jsem měl jen 15 a v techničáku mám i 16 ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co som sa ale rozpraval s jednym mechanikom tak ten neodporucal davat vacsie kolesa na 1.2motory ako su tam tie zakladne 14 ze potom akurat motor straca riadne na zivotnosti ...tak neviem co je na tom pravda ze ked tam dam nejake 6.5*16 disky a gumy na to 195/45 tak to moc zatazim....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co som sa ale rozpraval s jednym mechanikom tak ten neodporucal davat vacsie kolesa na 1.2motory ako su tam tie zakladne 14 ze potom akurat motor straca riadne na zivotnosti ...tak neviem co je na tom pravda ze ked tam dam nejake 6.5*16 disky a gumy na to 195/45 tak to moc zatazim....

tak samozřejmě to je otázka, co pak přečipování, změny sání a výfukový soustavy.....všechno to co se tady povětšinou řeší ubírá životnost motoru :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co som sa ale rozpraval s jednym mechanikom tak ten neodporucal davat vacsie kolesa na 1.2motory ako su tam tie zakladne 14 ze potom akurat motor straca riadne na zivotnosti ...tak neviem co je na tom pravda ze ked tam dam nejake 6.5*16 disky a gumy na to 195/45 tak to moc zatazim....

tak to radši napiš do škodovky stížnost, ŽE TI MECHANIK ŘIKAL, že všechno větší než "14" na htp , ubírá riadne na životnosti motoru!!!, že to sou vlastně uplný vymaštěnci(inžinýři ze škodky)když mužou psát takový rozměry vubec do techničáku!!!! :doh:doh

...ty voee

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co som sa ale rozpraval s jednym mechanikom  tak ten neodporucal davat vacsie kolesa na 1.2motory ako su tam tie zakladne 14 ze potom akurat motor straca riadne na zivotnosti ...tak neviem co je na tom pravda ze ked tam dam nejake 6.5*16 disky a  gumy na to 195/45 tak to moc zatazim....

tak to radši napiš do škodovky stížnost, ŽE TI MECHANIK ŘIKAL, že všechno větší než "14" na htp , ubírá riadne na životnosti motoru!!!, že to sou vlastně uplný vymaštěnci(inžinýři ze škodky)když mužou psát takový rozměry vubec do techničáku!!!! :doh:doh

...ty voee

No podle toho co píše Hayes, tak máš motor před destrukcí kláco. :smich::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a jenom 1,02 jo? 1,4 jsou jako v pohode?? tam to zivotnost neovlivnuje?? to sou dobry frky tohle :-))))

ja jen jestli mam setrit na novej motor preci jenom mam najeto uz skoro 90 000 :-)

no nic kdyz jsem daval pruziny a pak kola a mel te¨hdy najeto nakejch 20000 tak taky x-chytráku rikalo ze budu do pulroka menit kulaky, silentbloky a stabiky a ono furt drzi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k tomu musím dodat že některé výbavy fabia už z továrny obsahujou 15tnácti palcový plecháče a jedná se i o motory 1.2 40,47 takže proč by je tam už ve výrobě dávaly že když by to tak straště kurvilo ten motor :smich:

jj presne tak, no to taky spousta lidi nevi

me taky kdysi par lidi poslalo na foru nekaam ze mam 195/5015, ze to nema na fabce co delat ze tam tak maximalne 165 pce fabka je jen nakupni taska

kdyz sem rek ze tak vyjela s fabriky tak zklaplo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a jenom 1,02 jo? 1,4 jsou jako v pohode?? tam to zivotnost neovlivnuje?? to sou dobry frky tohle :-))))

ja jen jestli mam setrit na novej motor preci jenom mam najeto uz skoro 90 000 :-)

no nic kdyz jsem daval pruziny a pak kola a mel te¨hdy najeto nakejch 20000 tak taky x-chytráku rikalo ze budu do pulroka menit kulaky, silentbloky a stabiky a ono furt drzi

:o 1,02 to je mazec :p:smich::smich: , no to mi něco povidej taky k devadesáti a ještě kefšemu sem jezdil na 17kách a hlavně jako voe na HTP, takže to už abych to asi zahodil ze skály páč už tam musí bejt uplně všechno v hajzlu :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

amogh: no přesně a u kombíkůj to ještě častější než u krátkejch...taky pamatuju měli jsme v práci na měsíc jednu způjčovny na 15tnáctkách

klácá: mi řekni až to budeš z tý skály posílat...já budu stát dole a posbírám si ty lepší části co zbudou :smich::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kto mi poradí?

--- ja mám obyčajný rozmer 185 R14 profil 60. No a keď prechádzam cez nerovnosti ako kolajnice alebo retardery tak to riadne kope a mám pocit akoby som šiel cez to všetko po podlahe. Hustotu pneu mám OK 2,1bar.

Mám strach z predstavy menšieho profilu.. :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Amogh: plně se ztotožňuji a stejná zkušenost okořeněná tím, že jsem si v servisu postěžoval na občasné lupnutí z přední nápravy a jejich vyjádření bylo, že tam mám blbej rozměr pneu, tak jsem jim dokázal jejich debilitu já a už tam nejezdím, jinak na 195/50/15 jezdím od novoty a mám 76000km a vše O.K., vyměněné je pouze ložisko na záruku. A to mám ET 35.

Jansko: přes kolejnice a retardéry tluče všechno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kto mi poradí?

--- ja mám obyčajný rozmer 185 R14 profil 60. No a keď prechádzam cez nerovnosti ako kolajnice alebo retardery tak to riadne kope a mám pocit akoby som šiel cez to všetko po podlahe. Hustotu pneu mám OK 2,1bar.

Mám strach z predstavy menšieho profilu.. :ph34r:

Myslím že je to v pohodě. A profilu 50 bych se nebál...to zase nejni takovej rozdíl oproti autě na 60 nebo 70. A to můžu docela porovnávat protože v zimně jezdím na plechách 165/70 R14 a oproti těm 195/50 R15 žádný drastický změny nepozoruju co se týče mlácení...jediný co minimálně trošičku budeš víc vnímat je jízda na koskách...občas -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kto mi poradí?

--- ja mám obyčajný rozmer 185 R14 profil 60. No a keď prechádzam cez nerovnosti ako kolajnice alebo retardery tak to riadne kope a mám pocit akoby som šiel cez to všetko po podlahe. Hustotu pneu mám OK 2,1bar.

Já ti poradím, před retardérama a podobnýma překážkama je vhodné zpomalit, pak tě to kopat nebude. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kto mi poradí?

--- ja mám obyčajný rozmer 185 R14 profil 60. No a keď prechádzam cez nerovnosti ako kolajnice alebo retardery tak to riadne kope a mám pocit akoby som šiel cez to všetko po podlahe. Hustotu pneu mám OK 2,1bar.

Já ti poradím, před retardérama a podobnýma překážkama je vhodné zpomalit, pak tě to kopat nebude. ;)

tak ňák, smi to vzal skoro z huby ;)-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to FUGAS and KLACA:

:smich: :smich: :smich:

ja som si myslel, že čím viac pred prekážkou zrýchlim, o to vyššie a ďalej potom skočím....

Tak ma to učili na telesnej výchove :unsure:

no jó, ale to jsi skákal přes kozu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...