Publikováno Duben 24, 200916 r Srdečne zdravím ! Po pripojení autorádia som po dvoch dňoch nejazdenia nemohol naštartovať .... Tak som skonštatoval , že je pripojenie zle pripravené- predošlý majiteľ.... Ale keď som začal merať odber z akumulátoru , bol odber 62mA. Ukázalo sa, že dorábaný LPG systém berie 50mA v kľude , čo mi príde dosť ....Je pripojený priamo z akumulátoru- samozrejme cez poistku . Nieje mi jasných ostávajúcich 12mA ...? V aute je okrem základu autoalarm a centrál ....Je tento odber štandartný, alebo treba postupne vyťahovať poistky , a dohladať ....? Nemá byť pripojenie LPG iným spôsobom ? Za rady vopred vďaka!
Duben 24, 200916 r 50mA je celkem dost,ale spousta aut ho ma a nic se nedeje,pokud jezdi denne tak se nic neprojevi. 12mA vubec nehledej ,je to ok 62mA ti vybije baterku (napr 44Ah) za cca 20-30 dni stani auta (pocitam vybiti na 50 % kdy uz muze byt problem se startem...)
Duben 25, 200916 r Autor Ako sa ukázalo, tak ,,udalosť" s autorádiom bola len časová zhoda okjolností ...po ďalších úvahách , som začal podozrievať regulátor napätia (regler) . Pri kontrole som zistil, že kontakt na kostru bol slabý, a bol tam prechodový odpor, čo spôsobilo prebíjanie a pravdepodobne aj zničenie akumulátora ( proste nastavený regler s pridaným prechodovým odporom nabíjal na 18V) Taktiež aj uhlíky už boli krátke , nebolo čo váhať, a kúpil som nový (390sk / 12,95€)Takže po weekende budem mať jasné, či bude nutná okamžitá kúpa akumulátoru, alebo začať naň šetriť.... Ďakujem za informácie o odbere, ak niečo racionálne poriešim, ohladom pripájania elektroniky LPG, dám vedieť... Srdečný pozdrav !
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.