Publikováno Duben 24, 200916 r ...zdravím...uvažuji o koupi Ochcávky s tímto motorem,a rád bych,kdyby mi někdo sdělil nějaké zkušenosti s nejčastějšími závadami a jaký zvolit rok?A nevíte někdo kolik stojí turbo?Thank You Upraveno Duben 24, 200916 r od mara2005
Duben 25, 200916 r tento motor 1,8T 20V je nejpovedenější co kdy byl, jede fakt dost dobře, mám ho v kombinaci s 4x4 a nestěžuju si, jediná taková chyba co někdy je je pokles tlaku turba, ale bývá to většinou v děravé hadičce, spolehlivost je dobrá, nennechal mě nikdy ve štichu ale taky se o něho dobře starám, po rychle jízdě nechám 2 minuty na volnoběh vrkat na schlazení turba, no turbo stojí origo 35000, ale nové ne origo se sežene do 10tis, popřípadě silnější ale zaměnitelné bez uprav za 15tis
Duben 25, 200916 r záleží na stylu jízdy ale dá se v pohodě jet i za 5,9 i za 6,5, ale i za 22,3 což je v mém případě extrem, všechny tyhle hodnoty jsem měl, mám tam chip a má něco přes 200 koní takže živý až až
Duben 25, 200916 r 1.8T uz mam 8 let a zatim me nikdy nezradila, akorat jednou jsem vybil baterku takovou tou vyhrivanou deckou z OBI )) zavady za 8 let. Praskle hadicky u odvetrani klikovky 2000 Kc pak zterele hadice u podtlaku cca 1500 Kc vaha vzduchu - origo ze skodovky za 3300 Kc zadni dil vyfuku, pred 3 roky - 3000 Kc jedna spojka - cca 4000 Kc a semtam jsem uz menil i praskly zarovky , jinak to jezdi porad jako das, je to rv99 Kdyz jedu jako prase tam mam spotrebu cca 9.5, jinak kolem 8 ~8.5l, po meste kolem 9.5l ~ 10.5l Kamil
Duben 27, 200916 r Autor A jak je to se sháněním dílů na tento motor??Nebo (v nejhorším případě) se sháněním jiného motoru??
Srpen 16, 200916 r 1,8 Tje parádní motor ale je hodně háklivej na těsnost hadic stačí malá netěsnost a ten motor to úpně rozhodí a nejede. Mám 1.8 T 132 kw v RS a jezdím za 6,5 l (dálnice) - 15 l když jí fakt dávám kouř . Běžná jízda 8-9 l
Srpen 19, 200916 r Tak tak mám jí od roku 1999 a zatím bez jediné závady a měnil jsem jen zadní kotouče a desky. Přední jsou ještě originál a to při 135 Tkm je velice slušné. Asi je to tím že jako druhé moje auto nikdy v zimě nejela a tak proto je zcela bez problémů a téměř originál. Spotřeba, spolehlivost a výkon je na dnešní dobu stále parádní.
Srpen 23, 200916 r kdybych měl vybral 3 nejlepší turbo motory tak určitě 4G63 (Mitsubishi Lancer EVO), 1,8 TURBO 20V (Koncern VW) a E-GC8 (Subaru Impreza)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.