ladikuk Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 (editace) Mám Octavii 1,9 TDi /97-AGR.Prosím o radu jak má fungovat elektromagnetický ventil omezování plnícího tlaku vzduchu při zapnutém zapalování,testoval jsem vagem v akčních členech součásti a při testu se ventil ani neozval (na OCTAVII v práci ventil cvakal) a tak jsem ho demontoval trochu na něj zaklepal,do otvorů trošilinku kápnul silikonový olej,odzkoušel na baterce a začal cvakat,tak jsem ho dal zpátky,zapojil,když teď zapnu zapalování stále přerušovaně cvaká,když se připojím na vag a dám jeho test,tak cvaká stále,ale s větší prodlevou,chtěl bych se zeptat jestli je to normální a nebo je v háji. taky jsem si tak dvě hodinky početl o tom ventilu EGR a zítra se na něj taky mrknu,jak bude zasviněnej. Díky za každej potřeh. ladikuk Tak jsem dnes zaslepil EGR nerezovým plechem,ale koukal jsem,že mám EGR součástí sacích kanálu,takže asi nejstarší kousek co byl vyroben,tak uvidím jak moje babča pojede,JO A CO TEN VENTIL N75 JE NORMÁLNÍ,ŽE PO ZAPNUTÍ ZAPALOVÁNÍ CVAKÁ JO a prosím umí někdo dobře číst logy,davám sem dva jeden před zaslepením a druhý po zaslepení(nejsem z toho moc moudrej): log1 log2 Editováno: 3. Květen 2009, autor: ladikuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.