Publikováno Květen 6, 200916 r Napada nekoho, jak je mozne ze leva predni desticka je po 100 000 km vice nez 2x tlustsi nez prava predni. Vzdy jsem to kontroloval podle te leve, ktera je skoro stale jako nova (2.0 Mpi) a kdyz jsem nedavno koukal na pravou, tak jsem zjistil, ze ta byla zrala na vymenu tak pred rokem. Auto brzi zcela normalne rovnomerne, tak nevim.
Květen 6, 200916 r to se mi nechce ani věřit, že máš na dvoulitru destičky na kterých je najeto 100 tisíc km. Je možné, že ta jedna strana hůř odbržďuje (málo promazané ty vodící čepy). Nemáš po delší jízdě to kolo s poloviční destičkou hodně ohřáté?
Září 13, 201014 r Ahojte, mám ten istý problém, platničky na ľavej strane sú o polovicu viac zodraté ako na pravej strane, zrejme to brzdí aj za jazdy, nakoľko mám ľavé predné koleso viditeľnejšie viac zanesené od brzd. Ľavý kotúč je trochu drsnejší od pravého, ten je úplne hladký. Brzdí dobre, volant netrasie, pedál nekope. Poradí niekto?
Září 13, 201014 r Ahoj,měl jsem Š120,Favorit,Felicii,Fabii...u všech byla vždy jedna strana méně ojetá než druhá....beru to jako fakt
Září 14, 201014 r Nuž dnes som bol v servise a diagnóza nasledovná , nakoľko som mal poškodenú nejakú gumičku a manžetu na ľavom strmeni z toho dôvodu mi zahrdzavel valček, následne mi neodbrzdovalo, poškodilo kotúč /je zakalený/ a platničky v prdeli.... Musím kúpiť piestik s gumičkou, manžetu, platničky a kotúče. Kôli nejakej sprostosti za pár € si môžem nachystať niekoľko 100 €. Som z toho na nervy, ešte že mi kamarat zoženie všetko za dobru cenu... Ináč by ma asi porazilo...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.