Publikováno Květen 8, 200916 r Ahoj vsichni, mam O1 1.6 74kW r.v. 1997. Uz mam prsty osoupane z klavesnice a oci unavene z hledani informace tykajici se typu me prevodovky dle samolepiciho stitku v kufru. Našel jsem ruzne dekodery, ale ty dekoduji jen vybavu. Co me chybi je vedet, co znamenaji ostatni udaje na stitku. Tedy víte nekdo o odkazu, který to popisuje? V tuto chvíli mi jde zejmena o model prevodovky (bojim se zname zavady ustrihnutych nytu v diferaku), nejsem si jist zda zde je a ktery udaj na stitku model popisuje. Mozna mam stary typ stiku - viz. priloha. Pojedu na cestu Evropou a nechci, tedy chci mit 100% jistotu, ze me tato zavada nepotka! POMUZE NEKDO? Predem DIKY! p.s. Prevodovka v aute je 100% puvodni, auto mam od pribuzneho.
Květen 9, 200916 r Mas to nejake divne. Ked hodim do ETKY,najprv vypise neplatne cislo podvozku ale potom vyhodi udaje o typoch . Podla pred.typu 1U22L4 najde oktu GLX ale kod motoru AEH. Ty mas na stitku AKL. pri tomto AEH pise kod prevodovky DUU. Vyroba 02/97-12/97. Ked hladam kod motoru AKL tak vyhodi 3x kombi s kodmi prev. ECT a ERQ.. vyroba 8/98.
Květen 9, 200916 r Nejjednodušší bude, když si lehneš zepředu pod auto a ze spodu se podíváš na převodovku, tak je tam taková ploška a na ni je vyražený kód. Buď tam bude DUU nebo DLP, pokud tam bude DLP, tak můžeš být v klidu
Květen 9, 200916 r podle toho štítku je tam převodovka typ 02K (montovaly se pouze ve spojení s motory 1,6 74/75/55 kW a 1,9 SDi a taky 1,4 16V) s kódem převodů DLP takže měl bys být v klidu co se týká střižených nýtů
Květen 11, 200916 r Autor Jo jo, kombinace je to fakt divná, ale na 100% je to vše původní. Každopádně si zkusím ještě jednou lehnout pod auto, minule jsem to fakt nenašel. Všem díky Pavel
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.