Madcore Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 (editace) Ahoj všem, předem se omlouvám za toto nové téma. Procházel jsem poctivě toto forum a na můj problém bude asi milion řešení a tak se pokusím popsat situaci zvlášť. Pokud někdo zjistí řešení budu rád, když se podělí nebo odkáže na příslušné vlákno. Vím, že toho může být více. Moje Octa - 1,6/74 kW 1997, najeto 302 000km, při 250 000 měněno paliv.čerpadlo,rozvody měněny při 270 000km,svíčky a kabely staré 15 000 km, měněn střední a zadní díl výfuku. Cca půl roku jsem Octou nejezdil a změnou práce jsem jí začal denně využívat. Problém je v tom, že trochu kolísají otáčky na volnoběh, ale nic hrozného. Jako větší problém bych viděl takzvanou prodlevu spojenou s hrozným cukáním při řazení z 1 na 2 a dál. Pokud nezařadím rychle a při přeřazení klesnou otáčky pod 2000, tak začne cukat.Studené starty perfektní, teplé z 90 procent dobré(někdy musím přidat plyn). Jinak nad 2000 táhne perfektně zatím. Dnes právě začala ztrácet výkon i ve vyšších otáčkách a jednu dobu jsem se nedostal přes 4000 a jako by se hádá. Zajel jsem na diagnostiku a no a žádný problém nenalezen. Vše zkontrolováno (diagnostikou) i na nastartovaný motor a nic nenalezeno. Při odpojení Váhy vzduchu za chodu se chvíli motor hádal a pak se uklidnil a pěkně držel. Po zapojení a vymazání chyby zase trochu volnoběh kolísal. Zatím nic nezjištěno, bylo už pozdě. Trochu mě to nedá tak se ptám tady. Pomalu počítám se vším i vzhledem k najetým km. Díky všem za odpovědi Editováno: 11. Květen 2009, autor: Madcore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Madcore Vloženo 11. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 Tak jsem ještě teď koukal na plastovou trubku mezi filtrem a klapkou a žádná prasklina. Jen jsem zjistil trochu oleje, který asi vniká od té gumové membrány (od hrdla doplňování oleje) směrem ke klapce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Madcore Vloženo 12. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 (editace) Problém při cestě do práce přetrvává, cuká to jak v malých tak i ve větších otáčkách při tahu a nechce se jí moc do otáček. Hlavně mě štve, že VAG nic nehlásí. Napadlo mě, že to mohlo být při včerejším silném dešti, ale to by dnes snad nedělalo. Editováno: 12. Květen 2009, autor: Madcore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Zkus jezdit chvíli s odpojenou váhou. Jestli ti to pojede lépe tak to bude nejspíš váhou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Madcore Vloženo 12. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Ahoj, díky za odpověď, zkusím a dám vědět. Hledal jsem i další netěsnosti, ale vše se zdá O.K. Ještě jednou díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makanaki Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Ahoj všem, předem se omlouvám za toto nové téma. Procházel jsem poctivě toto forum a na můj problém bude asi milion řešení a tak se pokusím popsat situaci zvlášť. Pokud někdo zjistí řešení budu rád, když se podělí nebo odkáže na příslušné vlákno. Vím, že toho může být více.Moje Octa - 1,6/74 kW 1997, najeto 302 000km, při 250 000 měněno paliv.čerpadlo,rozvody měněny při 270 000km,svíčky a kabely staré 15 000 km, měněn střední a zadní díl výfuku. Cca půl roku jsem Octou nejezdil a změnou práce jsem jí začal denně využívat. Problém je v tom, že trochu kolísají otáčky na volnoběh, ale nic hrozného. Jako větší problém bych viděl takzvanou prodlevu spojenou s hrozným cukáním při řazení z 1 na 2 a dál. Pokud nezařadím rychle a při přeřazení klesnou otáčky pod 2000, tak začne cukat.Studené starty perfektní, teplé z 90 procent dobré(někdy musím přidat plyn). Jinak nad 2000 táhne perfektně zatím. Dnes právě začala ztrácet výkon i ve vyšších otáčkách a jednu dobu jsem se nedostal přes 4000 a jako by se hádá. Zajel jsem na diagnostiku a no a žádný problém nenalezen. Vše zkontrolováno (diagnostikou) i na nastartovaný motor a nic nenalezeno. Při odpojení Váhy vzduchu za chodu se chvíli motor hádal a pak se uklidnil a pěkně držel. Po zapojení a vymazání chyby zase trochu volnoběh kolísal. Zatím nic nezjištěno, bylo už pozdě. Trochu mě to nedá tak se ptám tady. Pomalu počítám se vším i vzhledem k najetým km. Díky všem za odpovědi Měl jsem podobný problém,diagnostika taky nic neukázala,ze zoufalství jsem vyndal řídící jednotku motoru a očistil všechny kontakty včetně ukostření ke karoserii.A jako zázrakem bylo po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Madcore Vloženo 13. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 Díky zkusím to a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik P. Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 (editace) Ahoj, presne stejny problem resim uz asi mesic na sve Oktavii I se stejnou motorizaci 1,6/74 kW 8/1997 Priznaky naprosto stejne, 1600-2000 ot/m pri II ma auto tendenci skakat, obcas to udela cca ve stejnych otackach pri III prev. stupni. Poprve - asi pred mesicem jsem si byl nechat pouze vymazat adaptivni hodnoty skrtici klapky (asi mesic jsem s tim jezdil) - zdalo se mi ze problem vymizel, ale casem se obnovil znovu ve stejne mire - VAG take nic neukazuje. Dnes jsem si byl nechat vycistit skrtici klapku - sprejem + reset ad. hodnot skrt. klapky. Shodou okolnostni musim vymenit komplet plastovou trubku Filtr -> Klapka (cca 1300,- )ponevadz mi uhnivala hadice od odvetravani klikovky k te gumove membrane na hlavni hadici sani a bylo to provizorne spravene izolackou (uz od koupe vozu) - momentalne opet provizorne spraveno - zavada se zatim projevuje v male mire (asi diky resetu adaptivnich hodnot). Je mozne ze vznika nejake falesne prisavani diky tomu ze ta kratka spojovaci hadice od odvetravani klikovky do hadice sani poradne netesni? Jakmile mi prijdou nahradni hadice, dam vedet jak se veci maji Editováno: 15. Květen 2009, autor: Patrik P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Tu hadici spíš kup náhražku z číny, já a několik dalšich ji máme a zatím snad bez problémů a cena je lepší. A na váhu vzduchu jste koukali? Zkus ji odpojit a svézt se, jestli to přestane dělat tak to bude ona. Třeba by stačilo ji dočasně propláchnout tech.benzínem. A jinak jsou to adaptační hodnoty, ale ne klapky, ale řj motoru, klapka se dává do základního nastavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Madcore Vloženo 15. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Ahoj, tak já měl půjčenou klapku i váhu, pořád stejný. Palivový filtr jsem vyměnil, čidlo teploty vody taky. Dneska jedu ke kámošovi na proměření elektriky a vůbec kontrolu elektriky. Mám trochu podezření, že motor odchází do .....Přeci jenom mám už přes 300 000 km. Každopádně dám vědět, jak jsem dopad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Přes 300tis? Tak to je docela úctyhodný a bohužel je možný že jde motor do háje, možná by se vyplatilo změřit tlaky, podle nich poznáš jak na tom motor je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik P. Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 (editace) Zdravim, tak vymena hadice sani + hadice odvetravani probehla, ale zavada ve vetsi ci mensi mire pretrvava, jen se mi zda ze tah motoru je o malinko lepsi - plynulejsi nastup vykonu. Zkusim si jeste pohrat s cidlem vahy vzduchu, ale nevim nevim - nevidel bych neco na VAGu, kdyby to byla vaha vzduchu?, jake mohou byt dalsi priciny, vadna skrtici klapka/potenciometr v klapce? - mam k dispozici nahradni skrtici klapku na vyzkouseni, ale to je pro me momentalne nejhorsi mozna alternativa - moc prace Diki za odpoved. Editováno: 15. Květen 2009, autor: Patrik P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 16. Květen 2009 Sdílet Vloženo 16. Květen 2009 Váhu na VAGu nepoznáš, to ti to už spíš hlásí lambdu, přesněji ti nevyhodí chybu, musel bys koukat co z ní leze za hodnoty. Vyměnit klapku je moc práce? Nebuď až tak línej, je to otázka 15 minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin14 Vloženo 16. Květen 2009 Sdílet Vloženo 16. Květen 2009 Hlásim se ke stejnému problému, základní nastavení klapky pomohlo pouze k ustálení otáček, mám tedy podezření na klapku, vyměna klapky opravdu není tak náročná, pokud máš takovou možnost, určitě ji vyzkoušej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.