Přejít na obsah

Ztrácení výkonu na 1,6 74 kW


Madcore

Doporučené příspěvky

Ahoj všem, předem se omlouvám za toto nové téma. Procházel jsem poctivě toto forum a na můj problém bude asi milion řešení a tak se pokusím popsat situaci zvlášť. Pokud někdo zjistí řešení budu rád, když se podělí nebo odkáže na příslušné vlákno. Vím, že toho může být více.

Moje Octa - 1,6/74 kW 1997, najeto 302 000km, při 250 000 měněno paliv.čerpadlo,rozvody měněny při 270 000km,svíčky a kabely staré 15 000 km, měněn střední a zadní díl výfuku.

Cca půl roku jsem Octou nejezdil a změnou práce jsem jí začal denně využívat. Problém je v tom, že trochu kolísají otáčky na volnoběh, ale nic hrozného. Jako větší problém bych viděl takzvanou prodlevu spojenou s hrozným cukáním při řazení z 1 na 2 a dál. Pokud nezařadím rychle a při přeřazení klesnou otáčky pod 2000, tak začne cukat.Studené starty perfektní, teplé z 90 procent dobré(někdy musím přidat plyn). Jinak nad 2000 táhne perfektně zatím.

Dnes právě začala ztrácet výkon i ve vyšších otáčkách a jednu dobu jsem se nedostal přes 4000 a jako by se hádá. Zajel jsem na diagnostiku a no a žádný problém nenalezen. Vše zkontrolováno (diagnostikou) i na nastartovaný motor a nic nenalezeno. Při odpojení Váhy vzduchu za chodu se chvíli motor hádal a pak se uklidnil a pěkně držel. Po zapojení a vymazání chyby zase trochu volnoběh kolísal. Zatím nic nezjištěno, bylo už pozdě. Trochu mě to nedá tak se ptám tady. Pomalu počítám se vším i vzhledem k najetým km.

Díky všem za odpovědi

Editováno: , autor: Madcore
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém při cestě do práce přetrvává, cuká to jak v malých tak i ve větších otáčkách při tahu a nechce se jí moc do otáček. Hlavně mě štve, že VAG nic nehlásí. Napadlo mě, že to mohlo být při včerejším silném dešti, ale to by dnes snad nedělalo.

Editováno: , autor: Madcore
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem, předem se omlouvám za toto nové téma. Procházel jsem poctivě toto forum a na můj problém bude asi milion řešení a tak se pokusím popsat situaci zvlášť. Pokud někdo zjistí řešení budu rád, když se podělí nebo odkáže na příslušné vlákno. Vím, že toho může být více.

Moje Octa - 1,6/74 kW 1997, najeto 302 000km, při 250 000 měněno paliv.čerpadlo,rozvody měněny při 270 000km,svíčky a kabely staré 15 000 km, měněn střední a zadní díl výfuku.

Cca půl roku jsem Octou nejezdil a změnou práce jsem jí začal denně využívat. Problém je v tom, že trochu kolísají otáčky na volnoběh, ale nic hrozného. Jako větší problém bych viděl takzvanou prodlevu spojenou s hrozným cukáním při řazení z 1 na 2 a dál. Pokud nezařadím rychle a při přeřazení klesnou otáčky pod 2000, tak začne cukat.Studené starty perfektní, teplé z 90 procent dobré(někdy musím přidat plyn). Jinak nad 2000 táhne perfektně zatím.

Dnes právě začala ztrácet výkon i ve vyšších otáčkách a jednu dobu jsem se nedostal přes 4000 a jako by se hádá. Zajel jsem na diagnostiku a no a žádný problém nenalezen. Vše zkontrolováno (diagnostikou) i na nastartovaný motor a nic nenalezeno. Při odpojení Váhy vzduchu za chodu se chvíli motor hádal a pak se uklidnil a pěkně držel. Po zapojení a vymazání chyby zase trochu volnoběh kolísal. Zatím nic nezjištěno, bylo už pozdě. Trochu mě to nedá tak se ptám tady. Pomalu počítám se vším i vzhledem k najetým km.

Díky všem za odpovědi

Měl jsem podobný problém,diagnostika taky nic neukázala,ze zoufalství jsem vyndal řídící jednotku motoru a očistil všechny kontakty včetně ukostření ke karoserii.A jako zázrakem bylo po problému. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, presne stejny problem resim uz asi mesic na sve Oktavii I se stejnou motorizaci 1,6/74 kW 8/1997

Priznaky naprosto stejne, 1600-2000 ot/m pri II ma auto tendenci skakat, obcas to udela cca ve stejnych otackach pri III prev. stupni.

Poprve - asi pred mesicem jsem si byl nechat pouze vymazat adaptivni hodnoty skrtici klapky (asi mesic jsem s tim jezdil) - zdalo se mi ze problem vymizel, ale casem se obnovil znovu ve stejne mire - VAG take nic neukazuje.

Dnes jsem si byl nechat vycistit skrtici klapku - sprejem + reset ad. hodnot skrt. klapky.

Shodou okolnostni musim vymenit komplet plastovou trubku Filtr -> Klapka (cca 1300,- :( )ponevadz mi uhnivala hadice od odvetravani klikovky k te gumove membrane na hlavni hadici sani a bylo to provizorne spravene izolackou (uz od koupe vozu) - momentalne opet provizorne spraveno - zavada se zatim projevuje v male mire (asi diky resetu adaptivnich hodnot).

Je mozne ze vznika nejake falesne prisavani diky tomu ze ta kratka spojovaci hadice od odvetravani klikovky do hadice sani poradne netesni?

Jakmile mi prijdou nahradni hadice, dam vedet jak se veci maji :)

Editováno: , autor: Patrik P.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu hadici spíš kup náhražku z číny, já a několik dalšich ji máme a zatím snad bez problémů a cena je lepší. A na váhu vzduchu jste koukali? Zkus ji odpojit a svézt se, jestli to přestane dělat tak to bude ona. Třeba by stačilo ji dočasně propláchnout tech.benzínem. A jinak jsou to adaptační hodnoty, ale ne klapky, ale řj motoru, klapka se dává do základního nastavení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak já měl půjčenou klapku i váhu, pořád stejný. Palivový filtr jsem vyměnil, čidlo teploty vody taky. Dneska jedu ke kámošovi na proměření elektriky a vůbec kontrolu elektriky. Mám trochu podezření, že motor odchází do .....Přeci jenom mám už přes 300 000 km. Každopádně dám vědět, jak jsem dopad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

tak vymena hadice sani + hadice odvetravani probehla, ale zavada ve vetsi ci mensi mire pretrvava, jen se mi zda ze tah motoru je o malinko lepsi - plynulejsi nastup vykonu. Zkusim si jeste pohrat s cidlem vahy vzduchu, ale nevim nevim - nevidel bych neco na VAGu, kdyby to byla vaha vzduchu?, jake mohou byt dalsi priciny, vadna skrtici klapka/potenciometr v klapce? - mam k dispozici nahradni skrtici klapku na vyzkouseni, ale to je pro me momentalne nejhorsi mozna alternativa - moc prace :)

Diki za odpoved.

Editováno: , autor: Patrik P.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...