Publikováno Květen 12, 200916 r Prostě jde o to, že si to někdy, většinou z nížkých otáček do vysokých (rozjezd..podřazení..) zaškube (max tak na 2-3 sekundy) ale tak jednou za celý den (100-150km) a nebo také vůbec. Dělá to jen na teplém motoru a kontrolka se rozbliká jen někdy. Škubání přestane, když sundám nohu z plynu, následné přidání plynu je již bez škubání. Vag píše pořád dokola to samé :166 84 vynechání zapalování - sporadicky P0300-001 horníhraniční hodnota překročena- -sporadicky nebo 166 88 válec 4 zjištěno zapalování vynechává - sporadicky P0304-001 horníhraniční hodnota překročena- -sporadicky Servisy mi pořád dokola mění zapalovací cívky a svíčky...když už mě nasral.. a řekl jsem jim, že by asi stačilo je jen přehodit mezi sebou (protože to pořád píše to samé..4 válec)..tak mi řekli, že jsou už bezradní a že by potřebovali, abych s tím přijel, až to bude dělat jinak to nenajdou. Jenom že problém je, že to nedělá trvale!!! Kluci zkuste mě na něco navést, třeba v jakém bloku hodnot se mám podívat...nebo jak se dá zkontrolovat vstřik..nebo já už nevím Diagnostik tu kdysi psal, že na tomto motoru měnil vstřik, ale nevím jak se to projevovalo. Díky za pomoc T.
Květen 17, 200916 r Autor (motor BLR 20FSI...NAPSAL JSEM TO DO RUBRIKY MOTORU A NIKDO NENAPSAL NIC) Prostě jde o to, že si to někdy, většinou z nížkých otáček do vysokých (rozjezd..podřazení..) zaškube (max tak na 2-3 sekundy) ale tak jednou za celý den (100-150km) a nebo také vůbec. Dělá to jen na teplém motoru a kontrolka se rozbliká jen někdy. Škubání přestane, když sundám nohu z plynu, následné přidání plynu je již bez škubání. Vag píše pořád dokola to samé :166 84 vynechání zapalování - sporadicky P0300-001 horníhraniční hodnota překročena- -sporadicky nebo 166 88 válec 4 zjištěno zapalování vynechává - sporadicky P0304-001 horníhraniční hodnota překročena- -sporadicky Servisy mi pořád dokola mění zapalovací cívky a svíčky...když už mě nasral.. a řekl jsem jim, že by asi stačilo je jen přehodit mezi sebou (protože to pořád píše to samé..4 válec)..tak mi řekli, že jsou už bezradní a že by potřebovali, abych s tím přijel, až to bude dělat jinak to nenajdou. Jenom že problém je, že to nedělá trvale!!! Kluci zkuste mě na něco navést, třeba v jakém bloku hodnot se mám podívat...nebo jak se dá zkontrolovat vstřik..nebo já už nevím Diagnostik tu kdysi psal, že na tomto motoru měnil vstřik, ale nevím jak se to projevovalo. Díky za pomoc T.
Květen 17, 200916 r Soft není....typ motoru BLR... Můžeš zkusit jediné, na tomhle motoru se měnily cívky za novější typ: 06F 905 115 F(podle mě je to servisní akce, ale nejsem si 100% jistej) Pokud je tam nemáš tak se zeptej v servise zda se bude i na tebe vztahovat výměnná akce...já měl auto v záruce a po obrovských bojích jsem si je tam vybojoval. Radši na to ani nechci vzpomínat. Upraveno Květen 17, 200916 r od ferda25
Květen 18, 200916 r Autor Cívky mam vyměněné a jsou to ty novější....dělá to pořád např. ve vesnici na 6 (ale i na 5, nebo 4)když jedu na minimum plynu, tak to pořád poškubává. Na ten soft se zeptám. To: Diagnostik dá se nějak poznat vstřik diadnostikou? a nebo vůbec jak se projevuje vstřik? T.
Květen 18, 200916 r Tak jo pokud tam máš Fka tak jak je tam máš dlouho??? A co meješ motor??? Ještě mě napadlo...co svíčky ty někdo někdy měnil?? Upraveno Květen 18, 200916 r od ferda25
Květen 18, 200916 r Autor Ty F- ka tam jsou už déle, ale těma to není...svíčky jsou nové a navíc se prohazovaly mezi sebou..stejně tak i ty cívky. Pořád to píše tu samou závadu na 4.válci. Už si začínám myslet, že to bude ten vstřik. Potřeboval bych vědět, jestli se dá nějakým způsobem otestovat.....
Květen 29, 200916 r Ahoj, po dlouhém rozmýšlení jsem včera zakoupil v Trutnově 2.0 FSI, r.v. 06, najeto 71 tis. Dá se říci, tvářilo se to jako nové auto. Tři kilometry před sjezdem na Černý Most si to škublo, blikala kontrolka a zvuk i vibrace jak traktor - po 160 km. No a ráno jsem už nenastartoval. Cesta do servisu na odtahovce, na VAS to hlásilo 1 a 3 válec. V servisu měli jen jednu cívku a tak že objednají druhou, a tak jim říkám, že chci ještě jednu abych měl náhradní. Po čtyřech hodinách čekání dorazily, proběhla výměna, start a zas traktor. Byla vadná i na čtvrtém. No a tak nemám náhradní žádnou. Oprava včetně materiálu 4,5. Tak snad jen blbá náhoda, ale jinak maximální spokojenost. Eddy
Květen 30, 200916 r Autor Tak má vyřešený výše zmiňovaný problém. Byly to vlastně jak se později ukázalo celkem dva problémy najednou. 1) při jízdě se mi totálně roztrhl klima kompresor a kusy se rozlétaly po celém mot. prostoru včetně jeho olejové náplně, která byla plná hliníkových kosíčků (bez jakého koliv varování, které bych pocítil...) Tak že, výměna za nový a hlavně důkladné vyčištění systému od hliníkových kousíčků, které se roznesly, naplnění atd....cca 15tis. Kompresor se přidíral, takže to bylo to jemné škubání při nízkých otáčkách na min. plynu 2) vyndal jsem všechny vsřiky a nechal je vyčistit systémem ASNU (diagnistika, zkouška, samotné ultrazvukové čištění v lázni, test vstřiku, konzervace) je to výborná věc a fakt jsem čuměl, jak každý stříká jinak a hlavně v jiném paprsku než by měl....1500,- Vstřik 4.válce byl na tom nejhůř, tak to byla ta chyba co to psalo Auto jede jak z praku a spotřeba spadla ani nemluvím.... Škubání naprosto zmizelo, motor ztichnul a kontrolka se nerozvěcí. Díky za podporu T.
Únor 5, 201015 r Autor Podle VISu : Příčina: seřízení zpoždění vačkových hřídelů, nelze dosáhnout Postup: Kontrola nastavení hřídele diagnozou akčních členů VÍ NĚKDO CO MY ODEŠLO A CO SE BUDE MUSET VYMĚNIT??? Diagnoza mi mím Vagem nejde..tak jsetli už se s tím někdo setkal, tak písněte. Díky Thomas
Únor 9, 201015 r Autor Tak se zdá, že závada odstraněna.....vyndal jsem el.magnetický ventil, co ovládá přepouštění oleje do variátoru a dopřál jsem mu dokonalou dekarbonovou a odmašťovcí lázeň. Přitom jsem ho přerušovaně připojoval k baterce a krásně se rozběhal... Prostě se vyčistil od bordelu a vše zase maká jak má. Auto jede krásně plynule a závada se už neobjevila..... Práce na hodinku. T.
Březen 3, 201114 r Mozno neskoro ale predsa, ak este citas tuto temu nenapisal by si postup co bolo treba rozobrat a na co si treba dat pozor? Mozno pomozes aj inym,dakujem.
Září 21, 201411 r Mě by to taky zajímalo.Předpokládám,že ten el.ventil je to v kroužku. Povolil jsem dva šrouby a zkoušel ho vyndat.Nechtěl jsem používat násilí, tak jsem se na to raději vybodnul.
Listopad 4, 20186 r Ahoj, tak jelikož mi taky trošku poškubával motor, zkusil jsem ventil vyndat a vyčistit a hle...škubání je pryč. Takže doporučuji. Naložil jsem ho na noc do Arvy, pak opláchl, vysušil fenem, vyměnil těsnění za nové / N 106 916 01/
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.