jambo72 Vloženo 17. Květen 2009 Sdílet Vloženo 17. Květen 2009 (editace) Zdravím všechny, před 2 měsíci jsem zakoupil O2 r.v. 2005 1,9 TDI 77KW, najeto 140 tis. km. nedávno mi začla O2 blbnout a to tak, že když jedu pomalu - kolem 17oo ot. vše v pořádku, přídám plyn, tak motor při záběru začně drnčet jako bych jel po kostkách a z výfuku vychází černý dým. Při 3.000 otáčkách toto přestane. Zvýšila se mi tímto i spotřeba na průměr 7 l . byl jsem v servisu tam to napojili na VAG a žádná závada ani při zátěži se neprojevila. Můžete mi prosím nějak pomoci. Děkuji. Editováno: 18. Květen 2009, autor: jambo72 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 19. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 (editace) Zdravím všechny, před 2 měsíci jsem zakoupil O2 r.v. 2005 1,9 TDI 77KW, najeto 140 tis. km. nedávno mi začla O2 blbnout a to tak, že když jedu pomalu - kolem 17oo ot. vše v pořádku, přídám plyn, tak motor při záběru začně drnčet jako bych jel po kostkách a z výfuku vychází černý dým. Při 3.000 otáčkách toto přestane. Zvýšila se mi tímto i spotřeba na průměr 7 l . byl jsem v servisu tam to napojili na VAG a žádná závada ani při zátěži se neprojevila. Můžete mi prosím nějak pomoci. Děkuji. Tak uvidíme, zítra dám auto do jiného servisu v Teplicích, prý si tam s tím budou umět poradit. Pak dám vědět čím to bylo, kdyby se někomu něco podobného stalo Editováno: 19. Květen 2009, autor: jambo72 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Tak uvidíme, zítra dám auto do jiného servisu v Teplicích, prý si tam s tím budou umět poradit. Pak dám vědět čím to bylo, kdyby se někomu něco podobného stalo Zdravim...určitě dej vědět, co to bylo...to by mi zajímalo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 20. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Zdravim...určitě dej vědět, co to bylo...to by mi zajímalo :-) Tak jsem přijel ze servisu , napíchli to na VAG a nic nezjistili. Poté prý udělali ještě nějaký testy a na 95 % se jedná o závadu TANDEMOVÉHO ČERPADLA PALIVA s PODTLAKEM. Tak to ještě musím sehnat za rozumnou cenu, vyměnit a snad to bude dobrý. Jinak budu informovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 21. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 Tak jsem přijel ze servisu , napíchli to na VAG a nic nezjistili. Poté prý udělali ještě nějaký testy a na 95 % se jedná o závadu TANDEMOVÉHO ČERPADLA PALIVA s PODTLAKEM. Tak to ještě musím sehnat za rozumnou cenu, vyměnit a snad to bude dobrý. Jinak budu informovat. Tak jsem na Aukru sehnal nové originální tandemové čerpadlo za 3.000,- Kč, až dorazí, tak ho vyměním a budu vás informovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diablo CZE Vloženo 21. Květen 2009 Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 Tak jsem na Aukru sehnal nové originální tandemové čerpadlo za 3.000,- Kč, až dorazí, tak ho vyměním a budu vás informovat. tak ja jsem takovej problem nemel, me to tahlo plynule i od 1500 ot, po tom, co jsem to nechal nachipovat je problem jen kolem 2000 ot na 5tku kdyz tomu nandam, tak zacne drncet a pak leti, ale to pry je neduh chipovani, nebo mate nejakou zkusenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 21. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 (editace) tak ja jsem takovej problem nemel, me to tahlo plynule i od 1500 ot, po tom, co jsem to nechal nachipovat je problem jen kolem 2000 ot na 5tku kdyz tomu nandam, tak zacne drncet a pak leti, ale to pry je neduh chipovani, nebo mate nejakou zkusenost? Zkušenost zatím nemám, mám O2 teprve 2 měsíce, předtím jsem měl Toledo 1,9 D Editováno: 21. Květen 2009, autor: jambo72 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 22. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2009 (editace) Zkušenost zatím nemám, mám O2 teprve 2 měsíce, předtím jsem měl Toledo 1,9 D Tak jsem vyměnil tandemové čerpadlo, které jsem sehnal nové, originál za 3.000,- Kč, jízní vlastnosti se zlepčili asi o 80 % ale stále to není ono, stále motor při záběru černě kouří. Nevíte někdo zda by to mohlo být např. vstřikama, nebo katalyzátorem. Díky, už si nevím rady. Už jsem zjišťoval i cenu vstřiků a je to darda, nejlevnější jsem našel za 3.100,- Kč za kus, tak uvidíme. Editováno: 22. Květen 2009, autor: jambo72 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Tak jsem vyměnil tandemové čerpadlo, které jsem sehnal nové, originál za 3.000,- Kč, jízní vlastnosti se zlepčili asi o 80 % ale stále to není ono, stále motor při záběru černě kouří. Nevíte někdo zda by to mohlo být např. vstřikama, nebo katalyzátorem. Díky, už si nevím rady. Už jsem zjišťoval i cenu vstřiků a je to darda, nejlevnější jsem našel za 3.100,- Kč za kus, tak uvidíme. Zdravim, chtěl jsem se zeptat jestli to TANDEMOVÉ čerpadlo je i u motoru 2,0TDI. Mě totiž při akceleraci auto vydává takový hrozně agresivní zvuk. Nevím jestli to může být tím setrvákem, protože ten mi trochu drnčí při volnoběhu. Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 23. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Zdravim, chtěl jsem se zeptat jestli to TANDEMOVÉ čerpadlo je i u motoru 2,0TDI. Mě totiž při akceleraci auto vydává takový hrozně agresivní zvuk. Nevím jestli to může být tím setrvákem, protože ten mi trochu drnčí při volnoběhu.Díky za radu já mám 1,9 TDI, jestli je i na 2.0 TDI tedy nevím, ale myslím si že ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 23. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 (editace) já mám 1,9 TDI, jestli je i na 2.0 TDI tedy nevím, ale myslím si že ano Tak jsem koukal na dílenskou přírušku motoru 2.0 TDI 103 kW a tandemové čerpadlo tam je. Jestli přírušku na tento motor chceš poslat, tak napiš svůj email. Je tam vše, od výměny palivového filtru až po výměnu motoru - a v češtině. Editováno: 23. Květen 2009, autor: jambo72 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Tak jsem koukal na dílenskou přírušku motoru 2.0 TDI 103 kW a tandemové čerpadlo tam je. Jestli přírušku na tento motor chceš poslat, tak napiš svůj email. Je tam vše, od výměny palivového filtru až po výměnu motoru - a v češtině. Zdravim...to by bylo super, kdyby si mi jí poslal. E-mail je: remyzero@seznam.cz Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Tak jsem koukal na dílenskou přírušku motoru 2.0 TDI 103 kW a tandemové čerpadlo tam je. Jestli přírušku na tento motor chceš poslat, tak napiš svůj email. Je tam vše, od výměny palivového filtru až po výměnu motoru - a v češtině. Ještě se Tě zeptam, ten zvuk Tě dělal jenom při akceleraci motoru?? Mě to dělá, když na to pořádně dupnu, tak motor má takovej hodně agresivní zvuk, nevim jestli je to zrovna ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 23. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Ještě se Tě zeptam, ten zvuk Tě dělal jenom při akceleraci motoru?? Mě to dělá, když na to pořádně dupnu, tak motor má takovej hodně agresivní zvuk, nevim jestli je to zrovna ono. Startování v pohodě, pomalá jízda v pohodě, když jsem přišlápl plyn tak kolem 2ooo otáček motor začal drnčet jako bych je po kolejích a z výfuku se černě kouřilo, přes 3000 ot. už to bylo docela dobrý. Po výměně toho čerpadla se to výrazně zlepšilo, ale ještě to není ono. Zřejmě to asi budou vstřiky, ale mám zkusit odpojit ještě katalyzátor, zda to nepomůže a jestli ne, tak jdu na vstřiky. Vše ostatní, jaké váha vzduch a jiné jsou v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Startování v pohodě, pomalá jízda v pohodě, když jsem přišlápl plyn tak kolem 2ooo otáček motor začal drnčet jako bych je po kolejích a z výfuku se černě kouřilo, přes 3000 ot. už to bylo docela dobrý. Po výměně toho čerpadla se to výrazně zlepšilo, ale ještě to není ono. Zřejmě to asi budou vstřiky, ale mám zkusit odpojit ještě katalyzátor, zda to nepomůže a jestli ne, tak jdu na vstřiky. Vše ostatní, jaké váha vzduch a jiné jsou v pořádku. No to podobný mam možná i já, ale nekouří mi to ... Chtěl jsem se zeptat k čemu je to TANDEMOVÉ čerpadlo?? O tom slyšim poprvé Díky přede za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diablo CZE Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 Startování v pohodě, pomalá jízda v pohodě, když jsem přišlápl plyn tak kolem 2ooo otáček motor začal drnčet jako bych je po kolejích a z výfuku se černě kouřilo, přes 3000 ot. už to bylo docela dobrý. Po výměně toho čerpadla se to výrazně zlepšilo, ale ještě to není ono. Zřejmě to asi budou vstřiky, ale mám zkusit odpojit ještě katalyzátor, zda to nepomůže a jestli ne, tak jdu na vstřiky. Vše ostatní, jaké váha vzduch a jiné jsou v pořádku. kolik mas najeto a vyroba? me to taky zacne drncet ve 2tis na 5 kdyz to prislapnu, ale je to dany cipem, predtim to nedelalo, ale nekouri mi to, coz je skoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 kolik mas najeto a vyroba? me to taky zacne drncet ve 2tis na 5 kdyz to prislapnu, ale je to dany cipem, predtim to nedelalo, ale nekouri mi to, coz je skoda Já mam najeto 101 000km a čipnutý to nemám ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 zkontrolujte oplechování podvozku nad výfukem.Pokud se jedná o rezonance,může to jít od těch plechů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 24. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 zkontrolujte oplechování podvozku nad výfukem.Pokud se jedná o rezonance,může to jít od těch plechů. Mam najeto 143000 km, výroba 2005. Jinak plechy jsem kontrolovat, zneklidňuje mě ten černý kouř z výfuku. Jinak tandemové čerpadlo je k podávání nafty do vstřiků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 Mam najeto 143000 km, výroba 2005. Jinak plechy jsem kontrolovat, zneklidňuje mě ten černý kouř z výfuku. Jinak tandemové čerpadlo je k podávání nafty do vstřiků. Zdravim...a co v tom čerpadlu dělalo takový rachot?? A nevíš jak bych zjistil, jestli to dělá to čerpadlo?? Nerad bych měnil věc, která je třeba v pořádku Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 24. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 (editace) Zdravim...a co v tom čerpadlu dělalo takový rachot?? A nevíš jak bych zjistil, jestli to dělá to čerpadlo?? Nerad bych měnil věc, která je třeba v pořádku Díky za radu Čerpadlo rámus nedělá. Jinak v příručce, kterou jsem ti poslal je i návod, jak čerpadlo otestovat. Já jsem to řešil tak, že známý v servisu mi čerpadlo půjčil, vyměnil a když je to v pořádku, tak jsem ho zaplatil. Jinak jsem ti poslal odkaz na stránky, kde stáhneš dílenskou přírušku na motor, karoserii, podvozek, elektriku, převodovku atd. Editováno: 24. Květen 2009, autor: jambo72 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 Čerpadlo rámus nedělá. Jinak v příručce, kterou jsem ti poslal je i návod, jak čerpadlo otestovat. Já jsem to řešil tak, že známý v servisu mi čerpadlo půjčil, vyměnil a když je to v pořádku, tak jsem ho zaplatil.Jinak jsem ti poslal odkaz na stránky, kde stáhneš dílenskou přírušku na motor, karoserii, podvozek, elektriku, převodovku atd. jj..díky za tu příručku...V jaké části najdu to otestování čerpadla?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 Čerpadlo rámus nedělá. Jinak v příručce, kterou jsem ti poslal je i návod, jak čerpadlo otestovat. Já jsem to řešil tak, že známý v servisu mi čerpadlo půjčil, vyměnil a když je to v pořádku, tak jsem ho zaplatil.Jinak jsem ti poslal odkaz na stránky, kde stáhneš dílenskou přírušku na motor, karoserii, podvozek, elektriku, převodovku atd. A co přesně bylo špatně na tom čerpadle?? Jako, že dávalo špatně naftu?? No mít tak známýho jako ty, kterej by mi půjčil na vyzkoušení to čerpadlo .. Kolik vůbec to čerpadlo stojí?? A když si to vyměnil, tak Tě uplně to drnčení přestalo?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 24. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 (editace) A co přesně bylo špatně na tom čerpadle?? Jako, že dávalo špatně naftu?? No mít tak známýho jako ty, kterej by mi půjčil na vyzkoušení to čerpadlo .. Kolik vůbec to čerpadlo stojí?? A když si to vyměnil, tak Tě uplně to drnčení přestalo?? Po výměně to přestalo to tak na 95 %, ale ještě to není ono. čerpadlo špatně podávalo naftu do vstřiků. Jinak čerpadlo se dá sehnat na 1,9 D originál nové za 3.000,- Kč, na 2.0 TDI to bude podobný. Jinak výměna asi na 30 minut pro odborníka, já bych to měl tak na 2 hodinky. Jinak mi potíže začali poté, co jsem natankoval levnou naftu u neznačkové pumpy. Nemá cenu šetřit. Editováno: 24. Květen 2009, autor: jambo72 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diablo CZE Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 Po výměně to přestalo to tak na 95 %, ale ještě to není ono. čerpadlo špatně podávalo naftu do vstřiků. Jinak čerpadlo se dá sehnat na 1,9 D originál nové za 3.000,- Kč, na 2.0 TDI to bude podobný. Jinak výměna asi na 30 minut pro odborníka, já bych to měl tak na 2 hodinky. Jinak mi potíže začali poté, co jsem natankoval levnou naftu u neznačkové pumpy. Nemá cenu šetřit. hodne pomahaji aditiva ci opici kapky hlavne aditiva maji i jine specificke vlastnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.