Přejít na obsah

Diablo CZE

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Diablo CZE

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. kluci ja jsem mistni tak vim smer na prahu je hned na najezdu na moste, pruhy vedle sebe a druhy je smerem na teplice 43km??? na informacni tabuli, je tam levotociva zatacka tusim, pali to tam kde kdo, je to vysoko a neni to videt, jinak dal je to mezi ustim a lovosice, nejprve 50 v zernosekach (hned za lovo) pote je od zernosek do dalsi zatacky 2km?? dalsi stanoviste kde je i fotak ( ano mam ji ) plati to i v obracenym smeru, pak je to snad nekde tam u PUMPY PAPOIL, je tam usek 70kmh, vzdycky kdyz na zemi uvidite pruh jeden tak vite ze je zle ja si vzdycky je pocitam, prvni a druhy, btw v usti jich je jak psu, takze pozor, kor na hlavnich tazich
  2. me ta mriz tam nevadi, napoak, spis bych shledal ty kolecka kdyby nekdo mel
  3. nejkvalitnejsi nafta je total, ta tu neni, z dostupnych paliv je benzina na tom nejlepe, upe nej je nemecky aral. to ten motor nepoznas, jinak aditiva doorucuji od VIFa popr home made opici kapky
  4. s 3t privesem nepojedes, nemas navaru ani grand vitaru, a pokud ti jde o chip, tak ten uz tam enjakej mesic je, dej si pedal na podlahu a jet, pak se mrkni na nadrz, ne na palubak
  5. ja mam asi stesti v octe, nemam sice nejvyssi tridu v ozvuceni se zesikem, ale mam 8x repro a puvodni radio melody jsem vymenil (4x20w?) za sonku GT 616 08 rok co mi hrala ve felde ( dvere, stred s vysky, plato 1kw, kufr 1,2kw ) a zvuk o dost lepsi, co do kvality i vykonu (4x50w - neverte tomu jediny repro co vydrzelo tak muselo mit pres 100W vykon na kanal a rms vetsi nez 50w , proste hold sonky davaji vic, pincky zase davaji lepsi zvuk) takze si stezovat nemuzu, zabasovat to umi, radio umi vytlacit taky dost a taky hlavne sezvejkne vse vzadu se hrejou 3 RCA takze uz jen najit chut natahnout kabelaz a hura subama do kufru za zivot jsem vystridal hodne radii, nikdy jsem neveril tomu, ze radio je tak dulezite, nikdy nedosahnete skvelich vysledku jako s kvalitnim radiem, je to jako kdyz mate supr auto, silny motor, pneu a odpruzeni site na miru, kdyz budete mit spatnou prevodovku, vsechno snazeni padne vnivec, jelikoz vyuzijete jen cast potencialu Nez jsem tohle poradne pochopil, zarvalo 15 tis na radiich chybama se clovek uci BTW ramecek na din radio prijde kolem 5 stovek + - tusim a budes mit vse zalicovany, jen je skoda, ze se zmensi kastlicek pod radiem na 1 din
  6. hodne pomahaji aditiva ci opici kapky hlavne aditiva maji i jine specificke vlastnosti.
  7. octa, pug 407 a pdoobny auta maji nastavenou hodnotu odberu na obvod, ledky bastej o dost mene jak klasicke zarovky (ucinnost zarovky je par % zybtek je teplo)a maji minimalni odber, proto se hodnota odberu nerovna nastavenemu tak proto to hodi chybu, ale nekdo to snad umi i ocurat, jen nevim kdo, urco se nekdo najde taky jsem nad tim premyslel zlata felda na tohle
  8. kolik mas najeto a vyroba? me to taky zacne drncet ve 2tis na 5 kdyz to prislapnu, ale je to dany cipem, predtim to nedelalo, ale nekouri mi to, coz je skoda
  9. kluci nejsem kravatak a vim co mluvim, ja na pocitac nekoukam, protoze vim, ze keca, rikam hodnotu, ktera je podle palivomeru, ano muze tam byt + - 1l, ale na palubak nedavam, dle palubaku mam dlouhodobou 5,7 a je skutecnosti jezdim za 6,5l, jinak je to 1,9 a nakrmena co to jde na 225/45/17 jinak realny to jde, i atm diesel umi zrat jak tank, btw: davka nafty max a turbo 0,6bar -> 1,7 bar takze lze to, videl jsi nekdy v realu trysku at uz z octy, feldy ci zetoru davkovat popr kamionu? by jsi co mohl pomalu sbirat do kyblu jinak na seriovem nastaveni das tak max 13-14l vic ani tuk, tu trasu jsem jezdil pred chipem a po chipu.
  10. ujel jsem PLZEN-PRAHA, nejakych 95km tusim ze to bylo, je to uz tak mesic a pul zpet. jinak koktu mam od zacatku brezna
  11. ja mam PDcko a to umi za 20/100km ale musi dostat couda po dalnici, btw jel jsem sam, realne to tam opravdu nateklo, protoze zmizelo pres 1/4 nadrze palubak mi keca zhruba o 3dl + -, ale tamto tam nateklo, jinak jezdim tak tech 6,5 ale kazdy auto umi papat kdyz chce, i kdyz to tvoje se mi nejak nezda, zkousel jsi to tak ze pojedes od plny nadrze do plny nadrze a pocet litru vydelis kilometrama a vynasobis stem nebo to beres z palubaku? btw nakladak na rozjezdu ukazuje i 999,9l protoze vic ukazat nemuze, ale tam by to i nateklo, jelikoz se pocita ta momentalni zatez po dobu 100 km
  12. ja jezdim za 6,5l dlouhodobe, jezdim s tezsi nohou. jezdim dalnice 160-200, hodne mesto i couracky, ale umi i za 5l (realna ne palubova) jiank taky to jezdi i za 20 prebehni si vzduchovy filtr a palivovy filtr, v jakych otackach jezdis? ty taky udelaji dost, pak zalezi na intenzite rozjezdu, styl jizdy do kopce, predvidavost apod. jianak driv jsem mel naftovou feldu a ta i ve vice lidech jezdila kolem 4litru ( atm. diesel)
  13. tak ja jsem takovej problem nemel, me to tahlo plynule i od 1500 ot, po tom, co jsem to nechal nachipovat je problem jen kolem 2000 ot na 5tku kdyz tomu nandam, tak zacne drncet a pak leti, ale to pry je neduh chipovani, nebo mate nejakou zkusenost?
  14. ahojda kluci, koupil jsem si octuli 05 1.9 77kw ambi a serviska mi jeste neporisla abych se juknul co mi delali nedelali a tak jsem podle stitku na http://igorweb.org/equidec/jaknato.html se koukal co tam mam a vyskocilo mi tam ke konci OKRUH PEROVANI 06 nevite nekdo neco k tomuhle "podvozku" ?? Je pravda, ze je takovej trosinku tvrdsi kdyz to porovnam se vsema autama na firme E290 avantgarde, ML 270, O1, Feli apod. Ted jeste dostala kolecka 225/45/17 tak jeste drobet pritvrdila Nechci byt za blbce, o autech neco vim, delam snima, jen bych rad nejakou definici resp. popis (strucny), kuju
  15. tak kolecka tam dostanu uz jsem to zkousel, baql jsem se kvuli ET ma totiz 51 ale skodovacky pry maji i 56 snad
×
×
  • Vytvořit nový...